بهترین بازی‌های مشابه نات کوین و همستر + کسب درآمد با بازی و ضربه

بهترین بازی‌های مشابه نات کوین و همستر بررسی جامع بازی‌های Tap to Earn: کسب درآمد با ضربه زدن بازی‌های Tap to Earn، یا …


مدل کفش مجلسی بندی | مجموعه ای از زیباترین مدل ها

مدل کفش مجلسی بندی خب، اول از همه باید بگم که وقتی صحبت از کفش‌های مجلسی زنانه می‌شه، اولین چیزی که به ذهن …


مدل کیف مینی بگ | خانم های اهل مد و فشن این مدل ها را از دست ندهید

مدل کیف مینی بگ مدل کیف مینی بگ این روزا حسابی روی بورس افتاده و خیلیا دنبالشن. این کیفای کوچیک و نقلی که …

مدل ماکسی جدید

ماکسی‌ها همیشه تو دنیای مد جا دارن و به خصوص تو ایران خیلی پرطرفدارن. وقتی حرف از “مدل ماکسی مجلسی بلند شیک” می‌شه، ذهن ما می‌ره سمت لباس‌هایی که هم ساده‌ن و هم شیک. این مدل لباس‌ها خیلی راحتن و برای هر مناسبتی می‌تونیم ازشون استفاده کنیم، از مهمونی‌ها گرفته تا مجالس رسمی. در واقع، ماکسی‌ها یه جورایی لباس‌های جادویی‌ان که هر خانمی می‌تونه باهاشون جذاب و خوش‌پوش بشه.

مدل ماکسی ساده و شیک

****

ماکسی مجلسی پوشیده

****

مدل ماکسی بلند راحتی

اول از همه، بذار درباره “ماکسی ساده و شیک” صحبت کنیم. این نوع لباس‌ها معمولاً از پارچه‌های لطیف و خنک درست می‌شن و طراحی ساده‌ای دارن. این سادگی باعث می‌شه که بتونیم تو هر موقعیتی ازشون استفاده کنیم. مثلاً یه ماکسی ساده رو می‌تونیم با یه جفت صندل راحتی بپوشیم و بریم خرید، یا با یه جفت کفش پاشنه‌بلند ست کنیم و بریم مهمونی. سادگی این لباس‌ها باعث می‌شه که بتونیم با اکسسوری‌های مختلف، استایل‌های متنوعی بسازیم.

وقت داشتی از دست نده:  جذاب ترین مدل های مانتو دخترانه شیک برای استایل های تابستانی-مجله زن روز

مدل ماکسی مجلسی بلند شیک خاص

****

مدل ماکسی مجلسی بلند شیک جذاب

****

مدل لباس ماکسی بلند ساده

حالا می‌رسیم به “ماکسی مجلسی پوشیده”. این مدل لباس‌ها برای مجالس رسمی و مهمونی‌ها عالی‌ان. طراحی‌های پوشیده این ماکسی‌ها باعث می‌شه که تو مراسم‌های رسمی هم بتونیم با اطمینان و راحتی حضور داشته باشیم. مثلاً یه ماکسی مجلسی با یقه بسته و آستین‌های بلند می‌تونه انتخاب فوق‌العاده‌ای برای عروسی‌ها و مجالس خانوادگی باشه. از طرف دیگه، این لباس‌ها می‌تونن با جزئیات خاصی مثل دانتل، مروارید یا سنگ‌دوزی تزئین بشن که جلوه خاصی بهشون می‌ده.

مدل ماکسی مجلسی ساده

****

مدل ماکسی مجلسی ساده و شیک

****

مدل لباس ماکسی بلند

یکی دیگه از انواع ماکسی‌ها که خیلی پرطرفداره، “ماکسی مجلسی ساده و شیک” هست. این لباس‌ها همون طور که از اسمشون پیداست، ساده ولی خیلی شیک‌ان. معمولاً از پارچه‌های باکیفیت مثل حریر یا ساتن دوخته می‌شن و طراحی مینیمالی دارن. این سادگی باعث می‌شه که بتونیم با انتخاب اکسسوری‌های مناسب، استایل‌های مختلفی خلق کنیم. مثلاً یه ماکسی ساده مشکی رو می‌تونیم با یه گردنبند بلند و گوشواره‌های بزرگ ست کنیم و یه استایل جذاب بسازیم.

مدل ماکسی مجلسی بلند شیک جدید

****

مدل ماکسی مجلسی بلند شیک خوشگل

****

مدل ماکسی مجلسی بلند شیک زیبا

اما اگه دنبال یه چیزی برای استفاده روزمره هستین، “لباس ماکسی بلند ساده” بهترین گزینه‌س. این لباس‌ها برای استفاده روزمره خیلی راحتن و می‌تونیم تو همه فصل‌ها ازشون استفاده کنیم. مثلاً یه ماکسی بلند نخی برای تابستون عالیه، چون هم خنکه و هم راحت. یا یه ماکسی بلند از جنس ویسکوز برای پاییز و بهار خیلی مناسبه، چون هم گرما رو نگه می‌داره و هم اجازه می‌ده پوست نفس بکشه.

وقت داشتی از دست نده:  لباس زنانه گل گلی | با این مدل ها خوشگل تر به نظر میرسید-مجله زن روز

مدل ماکسی مجلسی بلند شیک

****

 مدل ماکسی ساده

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *