شومیز مجلسی دخترانه | اگه دنبال مدل های خاص میگردی این مدل ها رو از دست نده

شومیز مجلسی دخترانه شومیز مجلسی دخترانه یکی از اون لباس‌هاییه که هم برای مهمونی‌های رسمی و هم دورهمی‌های دوستانه عالیه. این نوع شومیزها …


آباژور ایستاده | جدیدترین مدل های آباٰژور مدرن و مینیمال

  آباژور ایستاده راستش رو بخوای، تو خونه‌های امروزی دیگه کمتر میشه جایی پیدا کرد که از آباژور استفاده نشه. یکی از جذاب‌ترین و …


مانتو شیک و باکلاس زنانه | جدید ترین مدل های ژورنالی ۲۰۲۴

  مانتو شیک و باکلاس حتما شما هم مثل من، به دنبال پیدا کردن یک مدل مانتو شیک و باکلاس هستید که هم راحت …

مدل مانتو برای افراد مسن

مدل مانتو برای خانم‌های مسن همیشه یه چالش جالب و البته لذت‌بخش بوده. مخصوصاً وقتی که سن به ۵۰ سال می‌رسه و انتخاب یه مانتوی شیک و مناسب اهمیت بیشتری پیدا می‌کنه. تو این مقاله، می‌خوام در مورد مانتوهایی صحبت کنم که هم مناسب افراد مسن و چاق هستن، هم برای سن ۵۰ سال و بالاتر طراحی شدن، و هم به خانم‌های مسن ایرانی کمک می‌کنن که همیشه شیک و مرتب به نظر بیان. مانتوهایی که هم تو مجالس خوب به چشم بیان و هم برای استفاده روزمره راحت باشن. خلاصه اینکه یه مدل مانتو برای خانم‌های مسن که همه این خصوصیات رو داشته باشه، یه گنج واقعیه!

وقت داشتی از دست نده:  پیراهن ساده مجلسی دخترانه | زیبایی و سادگی را در کنار هم داشته باشید-مجله زن روز

مدل مانتو حاج خانمی مجلسی

****

مدل مانتو حاج خانمی

****

مدل مانتو برای افراد مسن ایرانی

خب، اولین نکته‌ای که باید بهش توجه کنیم، انتخاب مانتویی هست که برای افراد مسن و چاق مناسب باشه. این مدل مانتوها باید اول از همه راحتی رو تامین کنن. یعنی از پارچه‌های نرم و سبک استفاده شده باشه که پوست رو اذیت نکنه و توش احساس خفگی نکنیم. مدل مانتو برای خانم‌های مسن باید طوری باشه که حرکات رو محدود نکنه و در عین حال ظاهر شیکی هم داشته باشه. مثلاً مانتوهایی با برش‌های آزاد و یقه‌های باز، انتخاب‌های خوبی هستن. این مدل‌ها هم باعث می‌شن که هوا به خوبی جریان پیدا کنه و هم کمک می‌کنن که افراد مسن راحت‌تر حرکت کنن.

مدل مانتو بزرگسالان

****

مدل مانتو برای سن ۵۰ سال

****

مدل مانتو برای افراد مسن و چاق

یه نکته دیگه که باید در نظر بگیریم، انتخاب رنگ‌های مناسب هست. برای افراد چاق، رنگ‌های تیره مثل مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای تیره می‌تونن انتخاب‌های مناسبی باشن چون این رنگ‌ها به طور طبیعی ظاهر بدن رو لاغرتر نشون می‌دن. البته اگه از این رنگ‌ها خسته شدیم، می‌تونیم از رنگ‌های ملایم‌تر مثل خاکستری یا بژ هم استفاده کنیم که باز هم به خوبی ظاهر رو متناسب نشون می‌دن.

وقت داشتی از دست نده:  علت پوست پوست شدن دور ناخن چیست؟ • دیجی‌کالا مگ

مدل مانتو بزرگسالان جدید

****

مدل مانتو برای خانمهای چهل ساله

****

مدل مانتو برای افراد مسن

وقتی به سن ۵۰ سال می‌رسیم، دیگه از مدل‌های جوان‌پسند و پر زرق و برق خبری نیست و باید به دنبال مانتوهایی باشیم که علاوه بر شیک بودن، مناسب سن و سال ما هم باشن. مدل مانتو برای خانم‌های مسن در این سن و سال باید به طوری باشه که به خوبی شخصیت و وقار ما رو نشون بده. برای این منظور، می‌تونیم از مانتوهایی با طرح‌های کلاسیک و ساده استفاده کنیم. مثلاً مانتوهای با یقه گرد یا یقه دیپلمات، دکمه‌های ساده و برش‌های کلاسیک خیلی خوب جواب می‌ده.

مدل مانتو برای خانم های مسن جدید

****

مدل مانتو برای خانم های مسن ساذه

****

مدل مانتو برای خانم های مسن زیبا

مانتو حاج خانمی مجلسی یه انتخاب عالی برای خانم‌های مسنی هست که دوست دارن همیشه تو مجالس و مهمانی‌ها بدرخشن. این مدل مانتوها معمولاً از پارچه‌های مجلسی مثل ساتن، کرپ و یا حتی مخمل دوخته می‌شن و دارای تزیینات خاصی مثل گل‌دوزی، سنگ‌دوزی یا مرواریددوزی هستن که بهشون یه جلوه خاص و لوکس می‌ده. مانتو حاج خانمی مجلسی باید علاوه بر شیک بودن، راحت هم باشه تا بشه تو طول مهمانی بدون احساس ناراحتی ازش استفاده کرد.

وقت داشتی از دست نده:  پیکرتراشی چیست و چه مزایایی دارد؟ همه چیز درباره جراحی زیبایی بدن • دیجی‌کالا مگ

مدل مانتو برای خانم های مسن شیک

****

مدل مانتو برای خانم های مسن

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *