مدل پیراهن خاص و پوشیده| زیباترین مدل ها برای یک استایل خاص

مدل پیراهن خاص و پوشیده اول از همه، باید بگم که انتخاب یه مدل پیراهن خاص و پوشیده می‌تونه چالش‌برانگیز باشه. اما خبر …


مدل کیف پول لاکچری زنانه؛ متنوع ترین کیف پول های 1403 را اینجا ببینید

مدل کیف پول لاکچری زنانه وقتی حرف از کیف پول زنانه می‌شه، یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین انتخاب‌ها، مدل کیف پول لاکچری زنانه …


مدل کتونی ورزشی زنانه؛ کالکشن کتونی های رانینگ و اسپرت 2024

مدل کتونی ورزشی زنانه وقتی صحبت از انتخاب کفش مناسب برای ورزش و فعالیت‌های روزمره میشه، یکی از بهترین گزینه‌ها مدل کتونی ورزشی …

مدل لباس مجلسی برای افراد لاغر و قد بلند

وقتی صحبت از انتخاب لباس برای افراد لاغر می‌شه، خیلیا به این فکر می‌افتن که چی بپوشن تا هم جذاب و شیک به نظر برسن و هم اندامشون رو بهتر نشون بدن. خب، اگه شما هم جزو اون دسته‌ای هستین که می‌خواین بهترین مدل شومیز برای افراد لاغر رو انتخاب کنین، باید بدونین که رنگ‌ها، طرح‌ها و سبک‌های مختلف می‌تونن تاثیر زیادی روی ظاهر شما داشته باشن. تو این مقاله، با هم می‌ریم سراغ چند تا نکته و ترفند که بهتون کمک می‌کنه بهترین انتخاب رو داشته باشین.

لباس مجلسی برای افراد لاغر در اینستاگرام

****

مدل تونیک

****

مدل تونیک برای افراد لاغر

تونیک‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد لاغر هستن چون می‌تونن حجم بدن رو بیشتر نشون بدن و تعادل خوبی بین قسمت‌های مختلف بدن ایجاد کنن. انتخاب تونیکی که در قسمت پایین بدن یکم آزاد باشه، می‌تونه ظاهر شما رو پرتر و جذاب‌تر کنه. همچنین تونیک‌هایی که در قسمت بالا تنگ‌تر و در قسمت پایین آزادتر هستن، باعث می‌شن که کمر شما باریک‌تر و بالاتنه شما پرتر به نظر بیاد. اگه بخواین تونیکی انتخاب کنین که هم شیک و هم مناسب اندام لاغرتون باشه، بهتره به طرح‌ها و رنگ‌های جذاب هم توجه کنین. تونیک‌هایی با طرح‌های گلدار، راه‌راه یا چهارخونه می‌تونن انتخاب‌های خوبی باشن. رنگ‌های روشن مثل سفید، کرم، صورتی و آبی آسمانی هم بهتون کمک می‌کنه تا ظاهرتون شاداب‌تر و جذاب‌تر به نظر برسه.

وقت داشتی از دست نده:  لباس نخی بلند برای خانم های شیک پوش و با سلیقه امروزی-مجله زن روز

لباس مجلسی برای افراد لاغر

****

مدل لباس مجلسی برای افراد لاغر

****

مدل لباس مجلسی

خیلی از افراد لاغر وقتی دنبال لباس مجلسی می‌گردن، به اینستاگرام سر می‌زنن تا ایده‌های جدید و شیکی پیدا کنن. اینستاگرام پر از تصاویر و ایده‌های جذابه که می‌تونه بهتون کمک کنه بهترین لباس مجلسی رو پیدا کنین. اما باید بدونین که هر لباسی که تو اینستاگرام می‌بینین، لزوماً برای اندام شما مناسب نیست. برای انتخاب لباس مجلسی برای افراد لاغر، بهتره لباس‌هایی رو انتخاب کنین که حجم بدن رو بیشتر نشون بدن و تعادل خوبی بین قسمت‌های مختلف بدن ایجاد کنن. مثلاً لباس‌هایی که در قسمت پایین بدن یکم پف‌دار یا چین‌دار باشن، می‌تونن انتخاب‌های خوبی باشن. همچنین لباس‌هایی که در قسمت بالا تنگ‌تر و در قسمت پایین آزادتر هستن، می‌تونن ظاهر شما رو جذاب‌تر کنن.

مدل لباس مجلسی

****

مدل لباس مجلسی برای افراد لاغر و قد کوتاه

****

مدل لباس برای افراد لاغر و قد کوتاه

اگه شما قد بلند و لاغر هستین، باید بدونین که لباس‌هایی که انتخاب می‌کنین باید تعادل خوبی بین قد و وزن شما ایجاد کنن. لباس‌های خیلی تنگ و چسبان ممکنه قد شما رو بیشتر نشون بدن و باعث بشن که لاغرتر به نظر برسین. بنابراین بهتره لباس‌هایی انتخاب کنین که یکم آزادتر باشن و حجم بدن رو بیشتر نشون بدن.

وقت داشتی از دست نده:  مدل شومیز دخترانه شیک | مدل های مزونی و بسیار جنجالی از کاکشن ۲۰۲۴-مجله زن روز

مدل لباس برای افراد لاغر

****

رنگ لباس برای افراد لاغر

****

مدل شومیز برای افراد لاغر

اگه شما قد کوتاه و لاغر هستین، باید بدونین که لباس‌هایی که انتخاب می‌کنین باید تعادل خوبی بین قد و وزن شما ایجاد کنن و باعث بشن که قد شما بلندتر به نظر برسه. لباس‌های خیلی بلند و گشاد ممکنه قد شما رو کوتاه‌تر نشون بدن، بنابراین بهتره لباس‌هایی انتخاب کنین که به بدن شما بخوبی بشینه و در قسمت پایین خیلی گشاد نباشه. لباس‌های تنگ‌تر و کوتاه‌تر می‌تونن انتخاب‌های خوبی باشن. همچنین لباس‌هایی که در قسمت بالا تنگ‌تر و در قسمت پایین یکم آزادتر باشن، می‌تونن ظاهر شما رو جذاب‌تر کنن. رنگ‌های تیره مثل مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای هم بهتون کمک می‌کنه تا قد بلندتر به نظر برسین.

مدل شومیز برای افراد لاغر شیک

****

مدل شومیز برای افراد لاغر زیبا

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *