مدل طرح ناخن تابستانی بلند؛ جدید و ترند سال که یه تغییر اساسی توی دستت میدن

مدل طرح ناخن تابستانی بلند سلام به همه دخترا و خانم‌های خوش‌سلیقه! اگه دنبال یه دیزاین شیک و جذاب برای ناخن‌هاتون هستید، باید …


عینک آفتابی پینترستی | جدیدترین و شیک ترین مدل ها رو ببینید

عینک آفتابی پینترستی میدونم که همه ما عاشق عینک های خاص و جذاب هستیم، مخصوصاً وقتی حرف از عینک آفتابی پینترستی میشه. این …


گردنبند جواهر لاکچری بزرگ | کلی مدل برای زیباتر شدن استایل جذابتون

گردنبند جواهر لاکچری بزرگ سلام دوستای عزیز! امروز می‌خوام درباره‌ی گردنبندها براتون صحبت کنم. آره، همون گردنبندهای خوشگل و دوست‌داشتنی که وقتی می‌زنیمشون، …

دامن گلدار تابستانی نخی شیک

آخ که دامن! چه کلمه‌ای دوست‌داشتنی! همیشه برای ما خانم‌ها، داشتن چندتا دامن گلدار در کمد لباسامون یه دلگرمی بزرگه. حالا اگه این دامن‌ها هم رنگارنگ و شاد باشن، که دیگه بهتر از این نمیشه. بریم سراغ اولین دسته از دامن‌ها، یعنی دامن گلدار تابستانی نخی. این دامن‌ها از اون دسته لباسایی هستن که آدم دلش نمیاد تابستونا ازشون جدا بشه. سبک و خنک، با طرح‌های زیبا و رنگ‌های شاد که حس و حال تابستون رو به خوبی منتقل می‌کنن. این دامن‌ها نه تنها راحت هستن، بلکه یه انتخاب عالی برای روزای گرم تابستونی هستن که می‌خوایم هم شیک باشیم و هم احساس راحتی کنیم.

وقت داشتی از دست نده:  مدل شلوار شیک زنانه؛ شلوار های کلاسیک و اولدمانی زنانه-مجله زن روز

دامن گلدار تابستانی نخی زیبا

****

دامن گلدار تابستانی نخی خوشگل

****

دامن گلدار تابستانی نخی خاص

دامن گلدار تابستانی نخی رو می‌تونی با یه تاپ ساده یا یه تی‌شرت سفید ست کنی. حتی یه پیراهن جین هم می‌تونه انتخاب خوبی باشه. اگه بخوای شیک‌تر به نظر بیای، می‌تونی یه کمربند باریک و یه جفت صندل بندی هم به استایل خودت اضافه کنی. این دامن‌ها رو می‌تونی توی مهمونی‌های دوستانه، پیک‌نیک‌های تابستونی یا حتی خریدای روزمره بپوشی. نکته مهم اینه که احساس راحتی کنی و از روزت لذت ببری.

دامن گلدار تابستانی نخی ساده

****

دامن گلدار تابستانی نخی

****

دامن حریر گلدار

حالا بریم سراغ دامن گلدار کوتاه. این دامن‌ها بیشتر برای خانم‌هایی مناسبه که می‌خوان استایل شاد و پرانرژی داشته باشن. دامن‌های کوتاه با طرح‌های گلدار، واقعاً یه انتخاب شیک و جذاب هستن. می‌تونی این دامن‌ها رو با یه بلوز ساده و یه جفت کفش پاشنه‌دار یا حتی کتونی ست کنی. این استایل هم برای روزای عادی مناسبه و هم برای موقعیت‌های خاص‌تر.

دامن حریر کلوش

****

پیج تولیدی دامن

****

دامن گل گلی بلند

دامن‌های کوتاه گلدار معمولاً از پارچه‌های مختلفی مثل پنبه، نخی یا حتی جین تهیه می‌شن. انتخاب پارچه بستگی به فصل و موقعیت داره. مثلاً برای تابستون، دامن‌های نخی و خنک خیلی مناسب‌تر هستن، اما برای پاییز و زمستون می‌تونی از پارچه‌های ضخیم‌تر استفاده کنی. این دامن‌ها رو می‌تونی توی مهمونی‌ها، قرارای دوستانه یا حتی جلسات کاری غیررسمی بپوشی و همیشه استایلی شیک و متفاوت داشته باشی.

وقت داشتی از دست نده:  درمان‌های زیبایی دندانپزشکی چیست و برای چه کسانی توصیه می‌شود؟ • دیجی‌کالا مگ

بلوز دامن گلدار

****

 

دامن گلدار کوتاه

****

دامن گل گلی

و اما دامن حریر کلوش! این دامن‌ها یه انتخاب فوق‌العاده شیک و جذاب برای خانم‌هایی هستن که دنبال یه استایل متفاوت و خاص هستن. دامن‌های حریر کلوش معمولاً از پارچه‌های حریر سبک و با کیفیت تهیه می‌شن و خیلی راحت و خنک هستن. این دامن‌ها با بلوزهای ساده یا حتی تاپ‌های شیک خیلی خوب ست می‌شن و ظاهری منحصر به فرد بهت می‌دن.

بلوز دامن گلدار خانگی

*****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *