کلاه دخترانه جدید

سلام دوستان! امروز می‌خوام درباره‌ی انواع کلاه دخترانه براتون حرف بزنم. اول از همه، بریم سراغ کلاه کپ دخترانه تابستانی. این نوع کلاه‌ها خیلی شیک و جذاب هستن و مخصوص روزای گرم تابستون طراحی شدن. از اونجایی که هوا تو تابستون خیلی گرم میشه، نیاز به یه چیزی داریم که هم از آفتاب محافظت کنه و هم سبک و خنک باشه. کلاه کپ دخترانه تابستانی دقیقا همینه؛ هم خنک و سبک و هم شیک و زیبا.

کلاه کپ دخترانه تابستانی

****

کلاه دخترانه مجلسی

****

کلاه دخترانه شیک

این کلاه‌ها معمولا از جنس پارچه‌های نخی یا کتان ساخته میشن که باعث میشه سر و موهاتون نفس بکشن و عرق نکنن. طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارن که می‌تونید بر اساس سلیقه‌تون انتخاب کنید. مثلا اگه اهل رنگای روشن هستید، کلاه‌های سفید، صورتی یا آبی می‌تونه گزینه‌ی خوبی باشه. اگه دوست دارید خاص و متفاوت باشید، کلاه‌های طرح‌دار و رنگی‌رنگی رو انتخاب کنید. کلاه کپ دخترانه تابستانی رو می‌تونید با یه عینک آفتابی و یه لباس خنک تابستونی ست کنید و برید بیرون از خونه، قدم بزنید یا به پیک نیک برید و از تابستون لذت ببرید.

وقت داشتی از دست نده:  دامن پلیسه ای دخترانه | خوش دوخت ترین مدل های ساده و مجلسی-مجله زن روز

کلاه کپ دخترانه تابستانی

****

کلاه کپ دخترانه تابستانی اسپرت

****

کلاه کپ دخترانه تابستانی ساده

خب، حالا برسیم به کلاه دخترانه لبه دار. این نوع کلاه‌ها هم یکی از محبوب‌ترین‌ها بین دخترهاست. چرا؟ چون علاوه بر شیک بودن، خیلی کاربردی هم هستن. لبه‌های پهن این کلاه‌ها باعث میشه صورت و گردنتون از آفتاب در امان بمونه و نسوزید. مخصوصا اگه پوست حساسی دارید، این کلاه‌ها می‌تونن نجات‌دهنده‌تون باشن. کلاه‌های لبه دار رو می‌تونید تو استایل‌های مختلف استفاده کنید. مثلا اگه می‌خواید یه استایل ساحلی داشته باشید، یه کلاه لبه دار بزرگ با یه لباس ساحلی و دمپایی‌های راحتی می‌تونه انتخاب عالی‌ای باشه. یا اگه دوست دارید یه استایل شهری و شیک داشته باشید، کلاه‌های لبه دار کوچیک‌تر با یه لباس شیک و کفش‌های مناسب شهری می‌تونه به کارتون بیاد. خلاصه که این کلاه‌ها تو هر موقعیتی به درد می‌خورن و باعث میشن همیشه شیک و جذاب به نظر برسید.

کلاه فانتزی دخترانه

****

کلاه دخترانه لبه دار

****

کلاه دخترانه تابستانی دیجی کالا

حالا بریم سراغ کلاه فانتزی دخترانه. این نوع کلاه‌ها مناسب دخترهایی هستن که دوست دارن متفاوت و خاص باشن. کلاه‌های فانتزی معمولا طرح‌ها و شکل‌های خاص و غیرمعمول دارن. مثلا کلاه‌هایی با گوش‌های خرگوشی، کلاه‌های با پاپیون‌های بزرگ یا حتی کلاه‌هایی با طرح‌های کارتونی. این کلاه‌ها برای جشن‌ها، مهمونی‌ها یا حتی یه روز خاص و ویژه که می‌خواید متفاوت باشید، عالی‌ان. کلاه فانتزی دخترانه نه تنها باعث میشه شما تو جمع جلب توجه کنید، بلکه می‌تونه به استایل‌تون یه حالت شاد و بامزه بده. مثلا اگه یه مهمونی تولد دارید، یه کلاه فانتزی با طرح کیک تولد می‌تونه استایل‌تون رو تکمیل کنه. یا اگه به پارک می‌رید و می‌خواید یه روز شاد و خاطره‌انگیز داشته باشید، یه کلاه فانتزی با طرح‌های گل‌گلی می‌تونه انتخاب خوبی باشه. خلاصه که با این کلاه‌ها همیشه می‌تونید متفاوت و خاص باشید.

وقت داشتی از دست نده:  لباس کار شده لاکچری زنانه-مجله زن روز

کلاه کپ دخترانه تابستانی باکلاس

****

کلاه کپ دخترانه تابستانی شیک

****

کلاه کپ دخترانه تابستانی زیبا

خب، حالا نوبت به کلاه دخترانه مجلسی می‌رسه. این نوع کلاه‌ها برای مراسم‌های رسمی و مهمونی‌های شیک و مجلسی طراحی شدن. اگه قراره به یه مراسم عروسی، نامزدی یا حتی یه مهمونی رسمی برید، یه کلاه مجلسی می‌تونه استایل‌تون رو تکمیل کنه و شما رو به یه خانوم شیک و باکلاس تبدیل کنه. کلاه‌های مجلسی معمولا از جنس‌های باکیفیت مثل ساتن، حریر یا مخمل ساخته میشن و با جزئیات زیبا مثل گل‌ها، پرها یا پاپیون‌ها تزیین میشن. این کلاه‌ها رو می‌تونید با لباس‌های مجلسی و شیک‌تون ست کنید و مطمئن باشید که تو مهمونی همه نگاه‌ها به شما خیره میشه. مثلا یه کلاه مخملی با یه لباس بلند و کفش‌های پاشنه بلند می‌تونه استایل‌تون رو تکمیل کنه و شما رو به یه ستاره‌ی مجلس تبدیل کنه.

کلاه کپ دخترانه تابستانی

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *