مدل مانتو خامه دوزی تابستانه؛ 15 مدلی که استایل شما را متفاوت می کند

مدل مانتو خامه دوزی تابستانه بیایین امروز در مورد مانتوهای خامه دوزی صحبت کنیم، یه سبک شیک و هنری که همیشه تو مد …


مدل تونیک خوشگل زنانه؛ شادابی و تازگی در استایل

مدل تونیک خوشگل زنانه وقتی صحبت از لباس‌های شیک و راحت برای مهمانی‌ها می‌شه، مدل تونیک خوشگل زنانه همیشه یکی از بهترین انتخاب‌هاست. …


مدل عینک آفتابی یونیک زنانه؛ جلوه‌ای از شیک بودن و استایل

مدل عینک آفتابی یونیک زنانه وقتی که بحث از مدل عینک آفتابی یونیک زنانه می‌شه، اولین چیزی که به ذهن میاد، شیک بودن …

مدل مانتو فوق العاده شیک و جدید

بریم سراغ یکی از جذاب‌ترین موضوعات دنیای مد و فشن؛ مانتوهای کوتاه تابستانی! اگه دنبال یه لباس شیک، راحت و همه‌کاره هستین، مانتوهای کوتاه تابستانی بهترین گزینه‌ هستن. این مانتوها با طراحی‌های مختلف و جذابشون، جلوه‌ای خاص به استایل شما می‌بخشن و شما رو تو هر جمعی متمایز می‌کنن. حالا بیایین با هم بریم سراغ کالکشن مانتو های کوتاه و ببینیم هر کدوم چه جذابیت‌هایی دارن.

مدل مانتو شیک و باکلاس

****

مدل مانتو کوتاه جلو بسته

****

مدل مانتو کوتاه مجلسی

اولین مدلی که می‌خوایم در موردش حرف بزنیم، مانتوهای کوتاه تابستانیه. این مدل مانتوها با جنس‌های خنک و سبک، بهترین انتخاب برای فصل‌های گرم سال هستن. مانتوهای تابستانی معمولاً از جنس‌های نخی، لینن و یا کتان دوخته می‌شن که هوا رو به خوبی عبور می‌دن و از تعریق جلوگیری می‌کنن. مثلاً تصور کنین یه مانتو کوتاه تابستانی با رنگ‌های شاد و طرح‌های گلدار. این ترکیب می‌تونه یه استایل فوق‌العاده برای یه روز آفتابی باشه. این مانتوها معمولاً طراحی‌های ساده ولی شیکی دارن و به راحتی می‌تونین اونا رو با یه جفت شلوار جین و یه کفش راحتی ست کنین.

وقت داشتی از دست نده:  مدل پیراهن مجلسی لاکچری؛ کالکشنی از پیراهن های شیک و جذاب مجلسی-مجله زن روز

مدل مانتو شیک و باکلاس

****

مانتو عید ۱۴۰۳ دخترانه

****

مدل مانتو کوتاه تابستانی

حالا برسیم به مدل مانتو کوتاه تهرانی. این مدل مانتوها مخصوص کسایی هستن که دوست دارن همیشه شیک و مدرن باشن. مانتوهای تهرانی معمولاً با طراحی‌های خاص و جزئیات جذابشون، یه انتخاب عالی برای استفاده روزمره و حتی مهمونی‌ها هستن. مثلاً یه مانتو کوتاه تهرانی با یه جفت کتونی سفید و یه شلوار جین می‌تونه یه استایل فوق‌العاده برای یه روز پرکار و پرجنب‌وجوش باشه. این مدل مانتوها معمولاً از جنس‌های سبک و راحت دوخته می‌شن و به راحتی می‌تونین توی طول روز ازشون استفاده کنین بدون این که احساس ناراحتی کنین. دوخت‌های ظریف و طرح‌های هنری روی این مانتوها، اونا رو به یه تیکه هنری تبدیل می‌کنه که می‌تونین با افتخار بپوشین.

مانتو کتی کوتاه

****

مانتو گلدوزی شده کوتاه

****

مانتو کوتاه تهرانی

یکی دیگه از مدل‌های جذاب مانتوهای کوتاه، مدل‌های شیکشه. این مدل مانتوها با طراحی‌های خاص و جزئیات زیبا، یه حالت شیک و مجلسی به استایل شما می‌دن. مثلاً تصور کنین یه مانتو کوتاه شیک با یه جفت بوت پاشنه بلند و یه شال نخی. این ترکیب می‌تونه یه استایل فوق‌العاده برای فصل پاییز باشه. مانتوهای شیک معمولاً از جنس‌های با کیفیت و با دوخت‌های دقیق ساخته می‌شن که برای فصول سرد سال خیلی مناسبن. این مدل مانتوها به خاطر طراحی‌های خاصشون، یه حالت خاص و جذاب به استایلتون می‌دن و برای کسایی که دوست دارن همیشه شیک و متفاوت باشن، انتخاب خیلی خوبی هستن.

وقت داشتی از دست نده:  مدل شلوار مازراتی شیک زنانه؛ شلوار های شیک مناسب خانم های شیک پسند-مجله زن روز

مدل مانتو کوتاه شیک

****

مانتو کوتاه ساده

****

رنگ مانتو سال ۱۴۰۳

و اما مدل مانتو کوتاه جلو بسته، یه انتخاب خیلی شیک و مدرن برای استفاده روزمره هست. این مدل مانتوها با طراحی جلو بسته‌شون، خیلی راحت و کاربردی هستن و می‌تونین به راحتی اونا رو با هر لباسی ست کنین. مثلاً یه مانتو کوتاه جلو بسته با یه شلوار جین و یه تاپ ساده می‌تونه یه استایل خیلی راحت و شیک برای خرید یا کافه رفتن باشه. این مدل مانتوها معمولاً از جنس‌های سبک و راحت دوخته می‌شن که برای فصل‌های گرم سال خیلی مناسبن. با پوشیدن این مانتوها، می‌تونین یه استایل مدرن و جذاب داشته باشین که همیشه تو چشم باشه. این مدل مانتوها به خاطر سادگی و شیکی‌شون، همیشه مد روز هستن و نیاز نیست که نگران از مد افتادنشون باشین.

مدل مانتو ۱۴۰۳ اینستاگرام

****

مدل مانتو 1403 لاکچری

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *