قیمت پارچ و لیوان فرانسوی

اگه اهل خرید ظروف شیک و مجلسی باشی، حتماً اسم “پارچ و لیوان فرانسوی” رو شنیدی. این ظروف نه تنها توی مجالس و مهمونی‌ها می‌تونن جلب توجه کنن، بلکه یه حس لوکس و باکلاس هم به خونه‌ات میدن. توی این مقاله می‌خوایم در مورد قیمت پارچ و لیوان‌های فرانسوی، به خصوص برند معروف لومینارک صحبت کنیم که تو ایران خیلی طرفدار داره. همچنین، می‌پردازیم به قیمت‌های پارچ‌های فرانسوی قدیمی و جدید که برای عروس‌ها بسیار محبوبه. اگه دنبال یه انتخاب مناسب و در عین حال شیک و اقتصادی هستی، این مقاله رو از دست نده.

قیمت پارچ و لیوان فرانسوی لومینارک

****

قیمت پارچ و لیوان جدید عروس

****

قیمت پارچ و لیوان جدید

اول از همه بیایم در مورد قیمت پارچ و لیوان فرانسوی لومینارک صحبت کنیم. لومینارک یکی از برندهای معروف و پرطرفدار توی دنیاست که محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردارن. اگه دنبال یه ست پارچ و لیوان شیک و با دوام هستی که هم توی مهمونی‌ها بدرخشی و هم برای استفاده روزمره مناسب باشه، لومینارک یه انتخاب بی‌نظیره. قیمت این ست‌ها بسته به مدل، تعداد قطعات و طراحی که انتخاب می‌کنی متفاوته. مثلاً یه ست ۷ تکه شامل پارچ و شش تا لیوان ممکنه از چند صد هزار تومن شروع بشه و تا چند میلیون تومن هم بره بالا. البته این قیمت‌ها ممکنه بسته به فروشگاه و زمان خرید، کمی تغییر کنه.

وقت داشتی از دست نده:  جنایاتی که قرار نیست مورد اعتراض فمینیست‌ها قرار بگیرد-مجله زن روز

قیمت پارچ فرانسوی قدیمی

****

پارچ و لیوان لومینارک

****

پارچ و لیوان لومینارک فرانسه

یه بخشی از بازار ظروف شیشه‌ای به ظروف قدیمی و آنتیک اختصاص داره که طرفداران خاص خودشون رو دارن. پارچ فرانسوی قدیمی یکی از این آیتم‌های محبوبه که هم از نظر تاریخی ارزشمنده و هم از نظر طراحی و ساختار خیلی خاص و شیکه. این پارچ‌ها معمولاً از جنس شیشه یا کریستال با کیفیت ساخته شدن و طراحی‌های منحصر به فردی دارن که در دنیای مدرن کمتر پیدا میشه. قیمت این پارچ‌ها بستگی به سال تولید، برند و میزان سالم بودنشون داره. بعضی از این پارچ‌ها ممکنه قیمت‌های چند میلیونی داشته باشن، به خصوص اگه جزو برندهای معتبر و قدیمی باشن یا به عنوان یه اثر هنری دست‌ساز شناخته بشن. البته اگه دنبال پارچ‌های قدیمی با قیمت مناسب‌تری هستی، می‌تونی به فروشگاه‌های آنتیک‌فروشی یا بازارهای دست‌دوم سر بزنی، شاید بتونی یه تیکه شیک و باارزش رو با قیمت خوبی پیدا کنی.

پارچ و لیوان فرانسوی قدیمی

****

پارچ و لیوان فرانسوی 1403

****

پارچ و لیوان فرانسوی ساده

هر عروسی دوست داره جهیزیه‌اش بهترین و شیک‌ترین باشه. پارچ و لیوان‌های جدید عروس هم یکی از اون مواردی هستن که باید حسابی بهشون توجه بشه. این ست‌ها معمولاً با طراحی‌های مدرن و زیبا تولید میشن و رنگ‌های شاد و متنوعی دارن که با هر سلیقه‌ای جور در میان. ست‌های پارچ و لیوان عروس می‌تونن شامل پارچ‌های کریستالی، شیشه‌ای یا حتی طلاکاری شده باشن که هر کدومشون قیمت‌های متفاوتی دارن. قیمت این ست‌ها بسته به برند و تعداد قطعاتشون از چند صد هزار تومن شروع میشه و تا چند میلیون تومن هم می‌رسه. معمولاً ست‌های با تعداد قطعات بیشتر و طراحی‌های خاص‌تر قیمت بالاتری دارن. اگه می‌خوای یه ست شیک و باکلاس برای جهیزیه‌ات انتخاب کنی، بهتره کمی بیشتر بودجه بذاری تا یه ست بی‌نظیر و موندگار داشته باشی که توی همه‌ی مهمونی‌ها بدرخشه.

وقت داشتی از دست نده:  برچسب زورکی آریایی این بار بر اذان!-مجله زن روز

پارچ و لیوان فرانسوی زیبا

****

پارچ و لیوان فرانسوی

****

پارچ فرانسوی دیجی کالا

پارچ و لیوان لومینارک فرانسه هم یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای خونه و جهیزیه است. این برند فرانسوی با تولید ظروفی از جنس شیشه با کیفیت بالا و طراحی‌های مدرن و زیبا، تونسته طرفداران زیادی پیدا کنه. پارچ و لیوان‌های لومینارک معمولاً از شیشه‌های مقاوم به حرارت ساخته میشن و به همین خاطر خیلی بادوام و موندگار هستن.

پارچ و لیوان فرانسوی 2024

****

مطالب جذاب از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *