میز پذیرایی تولد

 

وقتی قراره یه مهمونی راه بندازی یکی از چیزایی که می‌تونه حسابی حال و هوای فضا رو تغییر بده، چیدمان میز پذیرایی مهمانه. این میز، یه جورایی قلب مهمونی محسوب می‌شه. حالا فرق نمی‌کنه که میز جلو مبلی مدرن باشه یا یه میز پذیرایی چوبی قدیمی، اگه درست چیده شده باشه و با سلیقه‌ی مهمون‌ها جور در بیاد، می‌تونه کلی توی حال خوبشون تأثیر بذاره. پس بذار با هم چندتا ایده و نکته برای انتخاب و چیدمان میز پذیرایی مهمان رو بررسی کنیم.

میز پذیرایی مهمان 2024

 

****

 

میز پذیرایی مهمان ساده

****

 

میز پذیرایی مهمان خفن

میز جلو مبلی مدرن یکی از اون آیتم‌هاییه که این روزا خیلی محبوب شده. این میزها معمولاً طراحی‌های مینیمال و ساده دارن، اما در عین حال به‌شدت کاربردی و شیک هستن. این مدل میزها با متریال‌های مختلفی مثل شیشه، فلز و حتی ترکیبی از چوب و پلاستیک ساخته می‌شن و خیلی راحت با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می‌شن. نکته جالبی که تو چیدمان این میزها باید رعایت کرد، اینه که فضا رو بیش از حد شلوغ نکنید. یه گلدون گل ساده، چندتا کتاب خوش‌رنگ و یا یه ظرف میوه زیبا می‌تونن جلوه‌ی میز رو چند برابر کنن. البته باید حواست باشه که میز جلو مبلی مدرن باید هم شیک باشه و هم کاربردی. پس در کنار ظاهر قشنگش، باید فضایی هم برای قرار دادن اشیای مورد نیاز مهمونا داشته باشه. مثلا یه قسمت کشودار یا طبقه‌ای که بتونی کنترل‌ها، مجله‌ها یا حتی یه پک دستمال رو توش جا بدی. با این کار، هم ظاهر میز تمیز و مرتب می‌مونه و هم دسترسی به وسایل ضروری راحت‌تر می‌شه.

وقت داشتی از دست نده:  جو دوسر پرک: غله‌ای کامل و مغذی برای صبحانه‌ای سالم

 

میز پذیرایی چرخدار

 

****

 

میز پذیرایی مهمان 1403

 

****

 

میز پذیرایی مهمان زیبا

حالا که حرف از میز جلو مبلی شد، بیایید نگاهی به چیدمان میز پذیرایی مهمان هم بندازیم. چیدن میز پذیرایی یه جور هنره که نیاز به خلاقیت و کمی سلیقه داره. اگه دنبال یه چیدمان ساده و در عین حال شیک هستی، بهتره از آیتم‌های کمی استفاده کنی، اما اون‌ها رو با دقت انتخاب کنی. یه رومیزی خوش‌رنگ، چند تا شمع معطر و یا حتی چند تا گیاه کوچک می‌تونن فضا رو دلپذیرتر کنن.

 

میز پذیرایی مهمان جدید

 

****

 

میز پذیرایی مهمان خوشگل

 

****

 

میز پذیرایی چوبی

میز تنقلات مهمانی یکی دیگه از جذابیت‌های یه دورهمی خوبه. این میز می‌تونه پر باشه از انواع شکلات، چیپس، پاپ‌کورن، آجیل و هر چیزی که مهمون‌ها دوست دارن. اما نکته‌ای که نباید فراموش بشه، تنوع و چیدمان مرتبه. یعنی چی؟ یعنی این‌که به جای اینکه همه چی رو همین‌جوری روی میز بچینی، بهتره برای هر نوع خوراکی یه ظرف مخصوص و خوشگل در نظر بگیری. این کار هم میز رو جذاب‌تر می‌کنه و هم خوراکی‌ها رو به شکل وسوسه‌انگیزتری به نمایش می‌ذاره.

وقت داشتی از دست نده:  ناگفته‌های عملیات «وعده صادق»/ پیامی خطاب به جهانیان-مجله زن روز

 

 

میز تنقلات مهمانی

 

****

 

چیدمان میز پذیرایی مهمان

 

****

 

چیدمان میز پذیرایی مهمان

 

میز پذیرایی چوبی از اون دسته میزهاییه که هیچ وقت از مد نمی‌افته. این میزها معمولاً حس و حال گرم و صمیمانه‌ای به فضا می‌دن و خیلی خوب با دکوراسیون‌های مختلف ست می‌شن. نکته مهم تو انتخاب میز چوبی اینه که باید حتماً به جنس چوب و کیفیت ساختش توجه کنی. میزهای چوبی مقاوم و بادوام می‌تونن سال‌های سال همراهت باشن و توی هر مهمونی بدرخشن.

 

میز جلو مبلی مدرن

 

****

مطالب جذاب از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *