فرانسه را می‌توان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های عطرسازی دنیا و کارخانه عطر پارفومز د مارلی را یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های فرانسه دانست. این برند رؤیایی سال‌ها است جادویی از روایح کژوال، اصیل، مدهوش‌کننده و حیرت‌انگیز را خلق می‌کند و با همۀ محصولاتش در قله صنعت عطر فرانسه قرار گرفته است. امکان ندارد از دوستداران صنعت عطر باشید و ظرافت محصولات این برند را تحسین نکنید. در ادامه با ما همراه شوید؛ چراکه می‌خواهیم جهان حیرت‌انگیز جادویی‌ترین ادکلن‌های د مارلی را به شما معرفی کنیم.

عطر پارفومز د مارلی لیتون

شاید برایتان عجیب باشد بدانید عطار دلنشین‌ترین محصول برند د مارلی یک ایرانی است! بله، حمید مرآتی کاشانی در سال ۲۰۱۶ یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند جذاب فرانسوی را طراحی کرد و د مارلی توانست صاحب یکی از کژوال‌ترین و دلنشین‌ترین ادکلن‌های مردانه لقب بگیرد. حمید مرآتی می‌داند اهالی خاورمیانه چه سلیقه بویایی دارند و لیتون ساخته دست کسی است که به پرفورمنس همۀ نت‌ها تسلط کامل دارد.

آنجا که در کمدتان دنبال چیزی می‌گردید که استایل زمستانی جذابتان را تماشایی‌تر کند، این شرقی گلی فرانسوی است که برق در چشمانتان می‌اندازد. امکان ندارد پس‌از یک بار بوییدن عطر ادکلن مارلی لیتون، آن را با رایحه‌ای دیگر تعویض کنید. باید بگویم این ادکلن دوست‌داشتنی نمک‌گیرتان می‌کند!

از همان ابتدا که نت‌های اولیه ترنج، نارنگی ماندارین، سیب و اسطوخودوس از پسِ هم می‌آیند، تردیدی باقی نمی‌ماند که قرار است، مدهوش شوید. از پسِ این نت میوه‌ای جذاب، نت میانی لطیف و دلنشین بنفشه، شمعدانی و یاس می‌آید و در پایان، این نت وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، هل، فلفل و چوب گایاک است که شما و این شرقی غمگین را به عرش می‌رساند. اگر از علاقه‌مندان به این عطر پرفروش و دوست‌داشتنی هستید، پیشنهاد ما به شما قوی‌ترین نسخه پارفومز دی مارلی لیتون شرکتی یعنی ادکلن کورنلیا آلفامونته است.

ادکلن پارفومز د مارلی گودولفین

روایح چهارفصل محبوب‌ترین گزینه برای آقایان شیک‌پوشی است که روی استایل خود حساس‌اند و البته دوست ندارند در هر فصل به عطر خود تنوع بدهند. با این تفاسیر باید گفت عطر مارلی گودولفین انتخاب اول آقایان وفادار است؛ اصیل، متین، قدرتمند، باوقار و درعین‌حال کژوال. چطور می‌توان به این سادگی ادکلن پارفومز د مارلی مردانه گودولفین گذشت که این‌طور نت‌های مختلف را در هم می‌آمیزد و از هیاهوی آمیزش روایح چرمی و گلی چنین جادویی می‌سازد؟

طبع معتدل و ملایم گودولفین کلید این ماجرا است! آنجا که نت‌های ابتدایی ترکیبات سبز، آویشن، میوه‌جات، سرو، زعفران و چای میت بازی را با تعادلی عجیب و حیرت‌انگیز آغاز می‌کنند و آنقدر منتظر می‌مانند تا نت‌های میانی رز، ریشه زنبق و یاس از راه برسند. دیری نمی‌پاید که این ترکیب متعادل اولیه با نت پایانی شیک و جذاب مشک، کهربا، وانیل، خس‌خس، سدر و چرم ترکیب می‌شود و دیگر تردیدی باقی نمی‌ماند که چرا در این ۱۲ سال گودولفین انتخاب مردان عاشق، قدرتمند و وفادار بوده است.

وقت داشتی از دست نده:  ترمیم ژل لب چیست و چطور انجام می شود؟ مجله زن روز

اما گاردینر آلفامونته را باید طور دیگری دوست داشت؛ چراکه حلقه بزرگ دوستداران این فرانسوی چهار فصل را ناامید نکرده است و با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب، حس تعلق‌داشتن به انجمن بزرگ گودولفین‌بازها را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. بهترین نسخه پارفومز د مارلی گودولفین شرکتی این جا است تا از روایح مورد علاقه‌تان دست نکشید.

عطر پارفومز د مارلی پگاسوس

به‌دنبال معنای واژه خاص و عجیب هستید؟ عطر ادکلن مارلی پگاسوس را یک بار هم که شده است، امتحان کنید تا متوجه شوید چطور می‌توان در عین وقار، غرور و مردانگی، ملایم و شیرین بود. عطر پارفومز د مارلی پگاسوس مردانه تبلور قدرت در قامتی جدید است.

بیش‌از ۱۰ سال از اولین روز معرفی این فرانسوی یونیک که هنر دست عطار بزرگ ایرانی‌الاصل، جناب آقای مرآتی، است می‌گذرد و هنوز هم عطر مردانه‌ای نتوانسته‌ است جا پای آن بگذارد. دلیل این امر را باید ترکیب عجیب روایح و نت‌های آن دانست. زمانی که شما برحسب کلیشه‌ها به‌دنبال یک عطر تند و ادویه‌ای مردانه هستید، پگاسوس قاعده را عوض می‌کند.

نت‌های ابتدایی این عطر زمستانی خارق‌العاده با ترنج، گل آفتاب‌پرست و زیره سبز آغاز می‌شود؛ کمی گرم، کمی شرقی و کمی کلاسیک. چند دقیقه بعد اسطوخودوس، یاس و بادام، لطافتی گلی را به نت‌های آغازین می‌افزایند تا عرصه برای سلطنت طولانی کهربا، وانیل و چوب صندل سفید در نت‌ پایانی گشوده شود. اگرچه این ادکلن یونیک و جذاب، سال‌ها است در نمایندگی‌های د مارلی به فروش می‌رسد؛ اما احتمالاً به‌دلیل قیمت نجومی‌اش نتواند انتخاب اول علاقه‌مندانش باشد. پیشنهاد ما به شما ادکلن پراسپرو آلفامونته است که بهترین و باکیفیت‌ترین نسخه پگاسوس پارفومز د مارلی شرکتی به شمار می‌آید.

ادکلن پارفومز د مارلی گالووی

دوست‌داشتنی‌ترین محصول تابستانی پرفیوم دی مارلی بدون شک ادکلن گالووی است. مرکباتی معطری که در میان عطرهای کژوال می‌درخشد و بر قله خنک‌ترین محصولات یونیسکس ایستاده است. پرفیومز مارلی گلووی را در یک کلمه می‌توان به خنکای قندیل‌ توصیف کرد. ترکیب نت‌های مرکباتی که شاید جداگانه جذاب به نظر نیایند؛ اما وقتی کنار هم می‌نشینند، غوغا به پا می‌کنند.

بازی گالووی با فلفل و مرکبات آغاز می‌شود. برایتان عجیب است دو نت خنک و تند کنار هم قرار بگیرند؟ صبر کنید! این تازه شروع ماجرا است. طولی نمی‌کشد که نت میانی زنبق و شکوفه پرتقال تندی اولیه را با طراوت بهاری تعدیل می‌کند و در پایان، این رایحۀ مدهوش‌کنندۀ مشک و کهربا است که تیر آخر را می‌زند؛ عمیق، اصیل، کژوال و حیرت‌انگیز.

وقت داشتی از دست نده:  معرفی 20 لیست پرفروش ترین عطر مردانه سال زن روز

آوانت گارد آلفامونته را باید بهترین و قدرتمندترین ادکلن مارلی گالووی شرکتی دانست. ادکلنی که نت‌به‌نتش درست مشابه نت‌های جذاب نسخه اورجینال فرانسوی فرموله شده‌ است و یقیناً شما را با کیفیت بالا، رایحه قوی و قیمت پایینش حیرت‌زده می‌کند.

عطر پارفومز د مارلی کلان

از زیبای شرقی د مارلی نمی‌توان گذشت! پارفومز د مارلی کالان یکی از جذاب‌ترین ادکلن‌های شرقی و ادویه‌ای فرانسوی است که در سال ۲۰۱۹ برای اولین بار منتشر شد. ترکیب نت‌های ادویه‌ای تند از این عطر یونیسکس، محصولی به‌شدت لوکس، اصیل و باوقار ساخته است که با اسپری‌کردن اولین پاف، تندی یونیک شرقی آن به مشامتان می‌رسد. کسانی که در میان میوه‌ها، پرتقال خونی را انتخاب می‌کنند سلیقه خاصی دارند و احتمالاً نباید تعجب‌ کنید که خاص‌پسندان از پرفیوم د مارلی کلان بگذرند.

ترکیب تند، گرم و مرکباتی فلفل، ادویه جات معطر و پرتقال خونی از همان اول به صورت شما سیلی می‌زند و گرمای خود را در یکی از زمستانی‌ترین شب‌های سال به دل وجودتان می‌فرستد. کمی بعد رایحه اسطوخودوس و شکوفه پرتقال در نت میانی گرمای اولیه را تلطیف می‌کند و احتمالاً چشمانتان از بوییدن رایحه میانی دلنشین این ادکلن دوست‌داشتنی بسته می‌شود. در پایان، نت‌های دانه تونکا، کهربا، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید و روایح چوبی یکی پس‌از دیگری می‌آیند و تا ساعت‌ها، گرمای استایل زمستانی شما را تأمین می‌کنند.

این ادکلن لوکس و البته گران‌قیمت نسخه‌ شرکتی هیجان‌انگیزی دارد به نام رندلف آلفامونته که شما می‌توانید با خرید ادکلن مارلی کالان شرکتی رایحه لوکس، اصیل و یونیک نسخه اورجینال فرانسوی را با همان کیفیت تهیه کنید.

ادکلن پارفومز د مارلی کارلایل

یکی دیگر از یونیک‌ترین محصولات مارلی پرفیومز ادکلن مارلی کارلایل است در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار منتشر شد. ادکلنی یونیسکس و دوست‌داشتنی با طبعی ملایم و سرشار از تازگی که برای شب‌های نسبتاً سرد پاییز طراحی شده است. ادکلن پارفومز د مارلی کارلایل را در یک کلمه می‌توان معتدل توصیف کرد. نه آنقدر تند و گرم که سرتان را به درد بیاورد و نه آنقدر سرد و ترش که یادآور کمپ‌های تابستانی باشد.

کارلایل به‌اندازه و کافی است و این بهترین وصفی است که می‌توان برای آن آورد. پیچیدگی و درعین‌حال سادگی نت‌های آن طوری مشام شما را درگیر می‌کند که امکان ندارد آن را از خاطر ببرید. در قدم اول، شما پس‌از استشمام این عطر با نت‌های سیب، جوز و زعفران مواجه می‌شوید که خبر از شیرینی ملایمی می‌دهد. دقایقی بعد نت‌های میانی دانه تونکا، رز، گل اوسمانتوس و داوانا از بازی گلی این فرانسوی جذاب رونمایی می‌کند و در پایان، نت‌های وانیل، نعناع هندی و اوپوپوناکس ضمانت ماندگاری این ادکلن اسپرت و یونیک را می‌دهند.

وقت داشتی از دست نده:  معرفی 10 عطر ارزان آلفامونته مجله زن روز

عطر پارفومز د مارلی گرینلی

جدید‌ترین محصول تابستانی این برند فرانسوی را باید عطر ادکلن پارفومز د مارلی گرینلی دانست. عطری که از همان آغاز شما را به خنکای بوستان‌‌های جنگلی فرانسه دعوت می‌کند و رد گل‌های بهاری را بر مشامتان می‌نشاند.

عطر مارلی گرینلی در بحبوبه روزهای سخت پاندمی کرونا معرفی شد و توانست با توجه به یونیک‌بودن ترکیب نت‌هایش محبوبیت عجیبی پیدا کند. یونیسکس‌بودن این عطر نیز دلیل دیگری بود برای اینکه زوج‌ها با رایحه‌ای یکسان استایل کنند و این چنین عشق خود را فریاد بزنند.

در نت‌های اولیه، ترنج، نارنگی ماندارین و سیب از طراوت آغازین این مسیر رونمایی می‌کند و دقایقی بعد، نت‌های میانی سدر، بنفشه، برگ درخت نارنج، کشمران و پوماروز می‌آیند تا دلیل نام‌گذاری این ادکلن را نشان بدهند؛ رایحه‌ای به سرسبزی گل‌ها و گیاهان. در پایان، مشک، خزه درخت بلوط و چوب عنبر تا ساعت‌ها روی تنتان ماندگار می‌مانند و خط بویی جذاب از گرینلی را به شما هدیه می‌دهند.

سخن پایانی

اگر چه عطر پارفومز د مارلی از برندهای سلطنتی صنعت عطر و ادکلن نیست؛ اما اصالت و یونیک‌بودن محصولات این برند باعث شده است قیمت عطرهای پارفومز د مارلی نجومی باشد. علاوه‌براین، نمی‌توان اطمینان حاصل کرد کالایی که با قیمت بالا به دستتان می‌رسد، همان نسخه‌ اورجینالی باشد که در نمایندگی‌های برند به فروش می‌رسد. پیشنهاد ما به شما خرید عطرهای شرکتی است که در نهایت ظرافت درست مطابق با جزئیات نت‌های نسخه اصلی فرموله شده‌اند. آلفامونته شما را ناامید نمی‌کند؛ چراکه می‌تواند باکیفیت‌ترین، قدرتمندترین و ماندگارترین نسخه از محصولات د مارلی را به شما عرضه کند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *