مدل کفش مجلسی جلو باز | بهترین مدل ها برای استایل های مجلسی

مدل کفش مجلسی جلو باز وقتی صحبت از کفش‌های تابستونی می‌شه، مدل کفش مجلسی جلو باز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده روزمره …


مدل لباس مجلسی کوتاه دخترانه شیک | عکس هایی از جذاب ترین مدل ها

مدل لباس مجلسی کوتاه دخترانه شیک خب، بیا درباره‌ی یه موضوع خیلی جذاب و شیک صحبت کنیم: لباس مجلسی خوشگل کوتاه پوشیده. این …


چه کسانی مشمول دریافت کالابرگ هستند؟ + همه چیز درباره کالا برگ

چه کسانی مشمول دریافت کالابرگ هستند؟ چه کسانی مشمول دریافت کالابرگ الکترونیکی می‌شوند؟ در یک ابتکار جدید دولت ایران برای حمایت از خانوارها، …

مدل پیراهن برای مهمانی خانوادگی زیبا

وقتی که دعوت می‌شی به یه مهمانی مختلط، اولین چیزی که به ذهن میاد اینه که چی بپوشم؟ خب، پوشیدن لباس مناسب تو این جور مهمونی‌ها خیلی مهمه چون هم می‌خوای شیک و به‌روز باشی و هم راحت و با اعتماد به نفس. حالا بیایم با هم یه نگاه بندازیم به مدل پیراهن برای مهمانی خانوادگی و این که چه جور لباس‌هایی می‌تونن توی این جور مجالس به درد بخورن.

مدل پیراهن برای مهمانی خانوادگی باکلاس

****

مدل پیراهن برای مهمانی خانوادگی خاص

****

مدل پیراهن برای مهمانی خانوادگی شیک

تو مهمونی‌های مختلط، معمولا باید یه لباس انتخاب کنی که هم جذاب باشه و هم متناسب با فضای مهمونی. مثلا، یه پیراهن ساده و شیک می‌تونه گزینه‌ی خیلی خوبی باشه. پیراهن‌های کوتاه با رنگ‌های ملایم و طرح‌های ساده، همیشه شیک و جذابن. اینجور پیراهن‌ها نه تنها راحت هستن، بلکه خیلی هم مناسب برای یه دورهمی مختلط هستن. وقتی که پیراهنی رو انتخاب می‌کنی، حتما به جنس پارچه هم توجه کن. پارچه‌های نخ و کتان برای فصل‌های گرم خیلی مناسبن و باعث می‌شن احساس راحتی بیشتری داشته باشی.

وقت داشتی از دست نده:  بلوز زنانه شیک مجلسی | بهترین ها برای خانم‌های شیک‌پوش و خوش پسند-مجله زن روز

مدل لباس مهمانی

****

مدل لباس مجلسی لاکچری

****

مدل پیراهن برای مهمانی خانوادگی

حالا اگه بخوایم در مورد لباس زنانه شیک حرف بزنیم، باید بگم که شیک بودن فقط به لباس گرون قیمت پوشیدن نیست. بعضی وقتا با ترکیب درست لباس‌ها و انتخاب مناسب می‌تونی خیلی شیک به نظر بیای. مثلا یه تاپ ساده رو با یه دامن مدرن و جذاب ترکیب کن. یا مثلا یه شلوار جین با یه بلوز شیک. این ترکیب‌ها همیشه جواب میدن. البته اکسسوری‌ها رو هم فراموش نکن. یه گردنبند زیبا یا گوشواره‌های براق می‌تونه ظاهرت رو خیلی تغییر بده و شیک‌ترت کنه.

مدل پیراهن برای مهمانی خانوادگی ساده

****

مدل لباس مهمانی رسمی

****

مدل لباس مجلسی

لباس‌های زنانه جدید همیشه هیجان‌انگیزن. وقتی که فصل جدیدی شروع میشه، برندهای مختلف مد، کلکسیون‌های جدیدشون رو معرفی می‌کنن و این یه فرصت عالیه برای اینکه لباس‌های جدید و به‌روز بخری. امسال، ترندهای جدید شامل رنگ‌های زنده و طرح‌های جالب هستن. مثلاً رنگ‌های نئونی دوباره مد شدن و توی خیلی از لباس‌ها دیده میشن. همینطور، طرح‌های گلدار و پر از رنگ‌های مختلف هم خیلی مد شدن. یکی دیگه از ترندهای امسال، استفاده از پارچه‌های براق و متالیکه. این پارچه‌ها به لباس‌ها یه جلوه‌ی خاص و مدرن میدن و برای مهمونی‌ها خیلی مناسبن. اگه دوست داری لباس‌های جدید و مد روز بپوشی، حتما به این ترندها توجه کن و تو خریدات این نکات رو در نظر بگیر.

وقت داشتی از دست نده:  مدل های جذاب شومیز جین اسپرت دخترانه برای خوش سلیقه ها-مجله زن روز

مدل لباس زنانه جدید

****

مدل لباس زنانه

****

مدل لباس برای مهمانی

وقتی صحبت از لباس مجلسی لاکچری میشه، همه به فکر لباس‌های بلند و پر زرق و برق میفتن. ولی لاکچری بودن فقط به بلند و پر زرق و برق بودن نیست. یه لباس مجلسی لاکچری باید هم طراحی شیک و خاصی داشته باشه و هم از جنس پارچه‌ی با کیفیتی ساخته شده باشه. مثلا یه پیراهن مجلسی بلند با طرحی ساده ولی با پارچه‌ای از جنس ابریشم می‌تونه خیلی لاکچری و شیک باشه.

مدل لباس برای مهمانی مختلط

****

مدل لباس زنانه شیک

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *