مدل تاج سر کریستالی طرح گل؛ این تاج ها هر خانمی رو توی مجالس درخشنده میکنن

مدل تاج سر کریستالی طرح گل اگه دنبال یه اکسسوری شیک و خاص برای مجالس و عروسی‌ها هستی، مدل تاج سر کریستالی طرح …


مدل کفش مجلسی صورتی بچه گانه؛ کیوت و خوشگل مناسب دختر بچه ها

مدل کفش مجلسی صورتی بچه گانه اگه دنبال یه انتخاب شیک و خاص برای مهمونی‌های بچه‌گانت هستی، مدل کفش مجلسی صورتی بچه‌گانه یکی …


گلسر مرواریدی | اکسسوری‌ای که به هر استایلی میاد

گلسر مرواریدی گلسر مرواریدی یکی از اون اکسسوری‌هایی هست که به هر نوع استایلی جلوه‌ی خاصی می‌ده. شاید تا حالا دیده باشی که …

مدل کفتان تابستانه 1403

اگه دنبال یه مدل لباس خنک و راحت برای روزای گرم تابستونی هستی، حتماً باید مدل مانتو کفتان نخی زنانه رو امتحان کنی. این مدل مانتوها به خاطر جنس نخی و طراحی آزادشون، خیلی راحت و مناسب برای استفاده روزمره هستن. حالا بیایید درباره‌ی مدل کفتان تابستانه، مانتو کفتان مزونی، مدل مانتو کفتان جدید، مدل مانتو کفتان ۱۴۰۳، مدل کفتان نخی و مدل کفتان مشکی صحبت کنیم تا بدونی کدوم مدل‌ها بهترین انتخاب برای تابستون و روزای گرم هستن.

مدل کفتان مشکی

****

مدل کفتان عربی

****

مدل مانتو کفتان 1403

مانتو کفتان مزونی یکی از اون مدل‌های شیک و جذابه که خیلی‌ها دوست دارن ازش استفاده کنن. این مانتوها به خاطر طراحی خاص و منحصر به فردشون، خیلی شیک و خاص به نظر می‌رسن. معمولاً مانتوهای مزونی با پارچه‌های با کیفیت و طراحی‌های خاص دوخته می‌شن که به استایلت یه حس لوکس و شیک میده.

وقت داشتی از دست نده:  نکاتی راجب استفاده از دستمال توالت و مزایا و مضرات آن-مجله زن روز

مدل مانتو کفتان ساده

****

مدل کفتان نخی

****

مدل کفتان سفید

حالا برسیم به مدل مانتو کفتان جدید. این مدل مانتوها به خاطر طراحی‌های خلاقانه و شیکشون، خیلی محبوب هستن و می‌تونن به هر استایلی جذابیت و شیکی خاصی ببخشن. مدل‌های مانتو کفتان جدید معمولاً با پارچه‌های نخی و خنک دوخته می‌شن که برای روزای گرم تابستونی خیلی مناسب هستن.

مانتو کفتان رنگی

****

مانتو کفتان لنین

****

مانتو کفتان مزونی شیک

مدل مانتو کفتان ۱۴۰۳ یکی از جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های مانتو هست که به تازگی مد شده و خیلی طرفدار داره. این مانتوها با طراحی‌های خاص و منحصر به فردشون، به راحتی می‌تونن هر استایلی رو شیک و جذاب کنن. از رنگ‌های ملایم و پاستلی گرفته تا رنگ‌های زنده و پررنگ، همه نوعی توی مانتوهای کفتان ۱۴۰۳ پیدا می‌شه.

مدل مانتو کفتان خارجی

****

مانتو کفتان خانگی

****

مدل مانتو کفتان جدید

مدل کفتان نخی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تابستونه. این مدل مانتوها به خاطر جنس نخی و خنکشون، خیلی راحت و مناسب برای استفاده روزمره هستن. معمولاً کفتان‌های نخی با طرح‌ها و رنگ‌های شاد و جذاب دوخته می‌شن که به استایلت یه حس شادابی و طراوت میده.

وقت داشتی از دست نده:  پیراهن ساده مجلسی دخترانه | زیبایی و سادگی را در کنار هم داشته باشید-مجله زن روز

مانتو کفتان مزونی

****

مدل کفتان تابستانه

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *