مانتو شیک و باکلاس زنانه | جدید ترین مدل های ژورنالی ۲۰۲۴

  مانتو شیک و باکلاس حتما شما هم مثل من، به دنبال پیدا کردن یک مدل مانتو شیک و باکلاس هستید که هم راحت …


کتونی سفید دخترانه | بهترین انتخاب برای ست شدن با همه استایل های اسپرت شما

کتونی سفید دخترانه وقتی صحبت از “کتونی سفید دخترانه” میشه، خیلی‌ها یاد اون روزهای شاد و پر انرژی میان که با کتونی‌های سفید …


مدل کیف مینی بگ | خانم های اهل مد و فشن این مدل ها را از دست ندهید

مدل کیف مینی بگ مدل کیف مینی بگ این روزا حسابی روی بورس افتاده و خیلیا دنبالشن. این کیفای کوچیک و نقلی که …

مدل مانتو کتی بلند

خیلی وقت‌ها پیش میاد که آدم‌ها دنبال یه مدل مانتو کتی مجلسی خوب می‌گردن تا تو مهمونی‌ها و مجالس بدرخشن. مخصوصاً وقتی که پای مدل‌های جدید و متنوع میاد وسط، انتخاب کردن یه ذره سخت میشه. یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها، مانتو کتی جلو بسته جدیده که حسابی روی بورس افتاده. این مانتوها علاوه بر اینکه شیک و خاص هستن، خیلی راحت هم هستن و با هر تیپی ست میشن. جنس پارچه‌شون معمولاً از موادیه که راحت باشه و تن خور خوبی داشته باشه.

 

 

مانتو کتی مجلسی کار شده

****

مدل مانتو کتی بلند شیک جلو بسته

****

مدل مانتو کتی کره ای

وقتی می‌خوای یه مانتو کتی مجلسی کار شده بخری، باید به جزئیات دوخت و طرحش دقت کنی. این مانتوها معمولاً با سنگ‌دوزی، پولک‌دوزی یا حتی گلدوزی‌های خاص تزئین میشن که جلوه‌ای فوق‌العاده بهشون میده. از طرفی، استفاده از این مانتوها تو مراسم‌های خاص مثل عروسی‌ها، نامزدی‌ها و مهمونی‌های رسمی خیلی مرسومه. خوبی این مدل‌ها اینه که هم می‌تونن ساده باشن و هم با جزئیات خاص، ظاهری مجلل و باکلاس داشته باشن.

وقت داشتی از دست نده:  مانتو کیمونو تابستانی | مانتو های خوشگل و جدید برای استایل های تابستانی-مجله زن روز

مدل مانتو کتی بلند مجلسی

****

مانتو کتی مجلسی

****

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید

مانتو کتی بلند مجلسی هم یکی دیگه از انتخاب‌های خوب برای اوناییه که دنبال ظاهری شیک و منحصر به فرد می‌گردن. این مدل‌ها معمولاً تا زیر زانو یا حتی تا مچ پا میرسن و با یه کمربند یا طرح خاصی که رو کمربند کار شده، ظاهر رو از این رو به اون رو می‌کنن. مزیت این مانتوها اینه که قد رو بلندتر و اندام رو کشیده‌تر نشون میدن. اگه قد کوتاه هستین، این مدل‌ها می‌تونن انتخابی عالی براتون باشن.

مدل مانتو کتی اسپرت

****

مدل مانتو کتی مجلسی

****

مدل مانتو کتی مجلسی شیک

اما اگه از اون دسته آدمایی هستین که دوست دارن استایل اسپرت‌تری داشته باشن، مانتو کتی اسپرت دقیقاً همون چیزیه که دنبالشین. این مدل‌ها معمولاً با پارچه‌های راحت و طرح‌های ساده‌تر تولید میشن و برای استفاده روزمره خیلی مناسبن. از باشگاه گرفته تا خرید و حتی دیدارهای دوستانه، این مانتوها گزینه‌ای عالی هستن. علاوه بر راحتی، ظاهر شیک و مدرنی دارن که باعث میشه همیشه به‌روز و خاص به نظر بیاین.

مدل مانتو کتی بلند

****

مدل مانتو کتی جلو بسته

****

مدل مانتو کتی

و اما مانتو کتی کره‌ای! این مدل‌ها که الهام گرفته از مد روز کره جنوبی هستن، اخیراً خیلی طرفدار پیدا کردن. طراحی‌های خاص و منحصر به فرد، استفاده از رنگ‌های شاد و جذاب و همچنین توجه به جزئیات باعث شده که این مانتوها خیلی مورد توجه قرار بگیرن. اگه دنبال یه استایل متفاوت و خاص هستین، حتماً باید یه بار هم که شده این مدل‌ها رو امتحان کنین. مانتو کتی کره‌ای می‌تونه شما رو به یه فشن آیکون تبدیل کنه!

وقت داشتی از دست نده:  مدل شومیز های پفی زنانه؛ کالکشن 2024-مجله زن روز

مدل مانتو کتی بلند شیک

****

مدل مانتو کتی مجلسی جدید

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *