گردنبند مهره ای تابستانی | کلی مدل های رنگی و دوست داشتنی

گردنبند مهره ای تابستانی وقتی تابستون از راه می‌رسه، همه‌مون دنبال اون چیزایی هستیم که بهمون حس سرخوشی و خنکی بده. یکی از …


راحت ترین و با کیفیت ترین مدل های کتونی مردانه جدید ۲۰۲۴

کتونی مردانه جدید دوستان عزیز، امروز می‌خوام درباره خرید کفش اسپرت مردانه اصل براتون صحبت کنم. از اونجایی که پیدا کردن یک کتونی …


آرایش تابستانه | خانم های اهل مد این مدل ها را از دست ندهید

آرایش تابستانه سلام به همه دوستان عزیز! امروز می‌خوایم درباره‌ی آرایش صورت در خانه صحبت کنیم. این روزها با توجه به شرایط و …

مدل مانتو بلندتابستانی

تابستون که میاد، یکی از دغدغه‌های ما دخترا اینه که چی بپوشیم که هم خنک باشه هم شیک. خوشبختانه، تو بازار این روزها کلی مدل مانتو های تابستانی شیک پیدا می‌شه که هم راحت و خنک هستن و هم خیلی خوشگل. انتخاب یه مانتو تابستونی مناسب می‌تونه خیلی مهم باشه، چون هم به راحتی ما تو روزهای گرم کمک می‌کنه و هم به استایلمون یه جذابیت خاص می‌ده. از مدل‌های جلو باز و نخی گرفته تا مانتوهای کوتاه و بلند، همشون می‌تونن به راحتی نیازهای ما رو تو تابستون برآورده کنن.

مدل مانتو تابستانی جدید

****

وقت داشتی از دست نده:  مانتو شیک جدید |مدل مانتو به روز و بسیار خوش دوخت-مجله زن روز

مدل مانتو تابستانی جلو باز

****

مدل مانتو تابستانی با پارچه حریر

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی یکی از اون گزینه‌هاییه که همیشه تو تابستون خیلی طرفدار داره. پارچه‌های نخی به خاطر سبک بودن و جذب رطوبت عالی، انتخاب خیلی خوبی برای روزهای گرم تابستون هستن. این مانتوها معمولا با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شن که می‌تونن به راحتی با هر استایلی ست بشن. اگه دنبال یه مانتو خنک و راحت برای تابستون هستید که بتونه تو روزهای گرم شما رو خنک نگه داره، حتما یه نگاهی به مدل‌های نخی بندازید. این مدل‌ها با تنوع در طرح و رنگ، می‌تونن به راحتی به استایل شما یه جلوه خاص بدن.

مدل مانتو شیک و باکلاس جلو بسته

****

مدل مانتو تابستانه بلند

****

مدل مانتو کوتاه تابستانی

مدل مانتو تابستانی جلو باز یکی دیگه از اون مدل‌های پرطرفدار و جذابه که خیلی‌ها عاشقشن. این مانتوها با طراحی‌های باز و راحت، به شما این امکان رو می‌دن که تو روزهای گرم تابستون احساس خنکی و راحتی کنید. مانتوهای جلو باز معمولا با پارچه‌های خنک و سبک دوخته می‌شن که باعث می‌شه خیلی راحت و دلپذیر باشن. این مدل‌ها می‌تونن برای استفاده روزمره و حتی مهمانی‌های دوستانه خیلی مناسب باشن. اگه دنبال یه مانتو شیک و راحت برای تابستون هستید که بتونه به شما حس خنکی بده، حتما یه نگاهی به مدل‌های جلو باز بندازید.

وقت داشتی از دست نده:  مدل دامن مخملی مجلسی؛ با این دامن ها خیره کننده میشی-مجله زن روز

مدل مانتو تابستانی 1403

****

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

****

مدل مانتو تابستانه بلند نخی

مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۳ یکی دیگه از اون مدل‌های جذاب و پرطرفداره که باید تو کمد هر دختری باشه. این مدل‌ها با طراحی‌های جدید و مدرن، به شما این امکان رو می‌دن که همیشه به روز و شیک باشید. مانتوهای تابستانی ۱۴۰۳ معمولا با پارچه‌های خنک و سبک دوخته می‌شن که باعث می‌شه تو روزهای گرم تابستون خیلی راحت و خنک باشید. این مدل‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شن که می‌تونن به راحتی با هر استایلی ست بشن. اگه دنبال یه مانتو جدید و شیک برای تابستون هستید، حتما یه نگاهی به مدل‌های تابستانی ۱۴۰۳ بندازید.

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

****

مدل مانتو شیک و باکلاس جلو باز

****

مانتو خوشگل زنانه

مدل مانتو کوتاه تابستانی یکی دیگه از اون مدل‌های پرطرفدار و جذابه که خیلی‌ها عاشقشن. این مانتوها با قد کوتاه و طراحی‌های شیک، به شما این امکان رو می‌دن که تو روزهای گرم تابستون احساس خنکی و راحتی کنید. مانتوهای کوتاه معمولا با پارچه‌های خنک و سبک دوخته می‌شن که باعث می‌شه خیلی راحت و دلپذیر باشن. این مدل‌ها می‌تونن برای استفاده روزمره و حتی مهمانی‌های دوستانه خیلی مناسب باشن. اگه دنبال یه مانتو شیک و کوتاه برای تابستون هستید که بتونه به شما حس خنکی بده، حتما یه نگاهی به مدل‌های کوتاه بندازید.

وقت داشتی از دست نده:  بهترین کرم ترک پا چیست؟ • دیجی‌کالا مگ - زن روز

مانتو سبک و راحت

****

مانتو لاکچری تهرانی

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *