مدل ماگ های کیوت شیشه ای؛ این ماگ ها تازه ترند شدن و خیلی بامزه هستن

مدل ماگ های کیوت شیشه ای وقتی صحبت از نوشیدنی‌های گرم و سرد می‌شه، یکی از اولین چیزهایی که به ذهنمون میاد، مدل …


مدل کوسن های شیک و خوشگل؛ این کوسن ها مبل هاتو ده برابر شیک تر میکنن

مدل کوسن های شیک و خوشگل وقتی صحبت از “مدل کوسن های شیک و خوشگل” میشه، باید بگم که تنوع این کوسن‌ها واقعاً …


مدل کوله پشتی ترند دخترانه؛ با این کوله پشتی هم سفر برو هم بیرون خیلیم خوشگل و جدیدن

مدل کوله پشتی ترند دخترانه سلام! امروز می‌خوایم در مورد کوله‌پشتی‌های دخترونه صحبت کنیم. اصلاً کیه که از کوله‌پشتی‌های فانتزی دخترونه خوشش نیاد؟ …

مدل مانتو مشکی ایرانی

اول از همه بگم که “مدل مانتو مشکی کوتاه محرمی” این روزا خیلی پرطرفداره. این مدل‌ها هم شیک هستن هم راحت. معمولاً از پارچه‌های خنک و سبک دوخته میشن که تو گرمای تابستون اذیت نشی. مدل‌های کوتاه نه تنها برای مراسم‌های محرم عالی هستن بلکه می‌تونی توی استفاده روزمره هم ازشون بهره ببری. ترکیب این مانتوها با یه شلوار مشکی یا جین می‌تونه یه استایل خیلی شیک و ساده رو بسازه.

مدل مانتو مشکی شیک برای محرم

****

مدل مانتو مشکی دخترانه برای محرم

****

مدل مانتو محرمی نخی

حالا بیایم در مورد مدل‌های شیک مانتوهای محرمی صحبت کنیم. این مدل‌ها بیشتر برای کسایی مناسبه که دوست دارن توی هر موقعیتی خاص و منحصر به فرد به نظر بیان. مانتوهای محرمی شیک معمولاً با جزییات خاصی مثل گلدوزی‌های ظریف، دوخت‌های خاص و استفاده از پارچه‌های باکیفیت همراه هستن. مثلاً یه مانتو مشکی با دوخت‌های نقره‌ای یا طلایی می‌تونه هم ساده باشه هم شیک و جذاب. این مدل‌ها نه تنها برای مراسم‌های مذهبی بلکه برای مهمونی‌ها و مجالس هم مناسبه.

وقت داشتی از دست نده:  مدل شومیز گلدار خوشگل؛ شومیز های خوشگل و کیوت گلدار مناسب خانوم های جوان-مجله زن روز

مدل مانتو محرمی جدید

****

مانتو محرمی دخترانه نوجوان

****

مدل مانتو مشکی 1403

حالا بریم سراغ یه مدل دیگه: مانتوهای ابروبادی. این مدل‌ها به خاطر بافت خاص و طرح‌های جذابشون خیلی محبوب شدن. پارچه‌های ابروبادی به خاطر طرح‌های موج‌دار و بافت خاصشون حس لطافت و راحتی رو القا می‌کنن. این مانتوها خیلی شیک و متفاوتن و می‌تونن انتخاب خوبی برای مراسم‌های محرم باشن. از طرفی می‌تونین این مدل‌ها رو با شال‌های ساده و شلوارهای مشکی ست کنین و یه استایل بی‌نظیر بسازین.

مدل مانتو مشکی ساده برای محرم

****

مدل مانتو مشکی دخترانه برای محرم اینستاگرام

****

مدل مانتو محرمی ابروبادی

یه مدل دیگه که همیشه تو محرم پرطرفداره، مانتوهای مشکی ساده‌س. این مدل‌ها به خاطر سادگی و زیباییشون همیشه مد هستن و هیچوقت از مد نمی‌افتن. یه مانتوی مشکی ساده می‌تونه با هر چیزی ست بشه و همیشه شیک به نظر بیاد. این مدل‌ها معمولاً بدون جزییات زیادی دوخته میشن تا تمرکز اصلی روی رنگ و طراحی ساده‌شون باشه. این مدل‌ها برای کسایی که دوست دارن ظاهر ساده و در عین حال شیکی داشته باشن، عالیه.

مدل مانتو محرمی شیک

****

مانتو محرمی دخترانه جوان

****

مانتو کتان مشکی

اگه دنبال مدل‌های جدید و به روز هستین، حتماً باید نگاهی به مدل‌های سال ۱۴۰۳ بندازین. این مدل‌ها با طراحی‌های مدرن و خلاقانه‌ای که دارن، می‌تونن انتخاب خوبی برای کسایی باشن که دوست دارن همیشه به روز و شیک باشن. مانتوهای مشکی ۱۴۰۳ معمولاً با استفاده از پارچه‌های باکیفیت و دوخت‌های خاص تولید میشن و می‌تونن توجه هر کسی رو به خودشون جلب کنن. این مدل‌ها معمولاً با جزییات خاصی مثل دوخت‌های برجسته، جیب‌های متفاوت و استفاده از پارچه‌های متنوع تزئین میشن.

وقت داشتی از دست نده:  برای آرایش چشم چه باید کرد؟ مجله زن روز

مانتو کوتاه مشکی

****

مانتو کوتاه جلوباز مشکی

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *