مدل مانتو های تابستانی شیک؛ مانتو های فوق العاده شیک و لوکس مناسب بیرون و مهمانی

مدل مانتو های تابستانی شیک تابستون که میاد، یکی از دغدغه‌های ما دخترا اینه که چی بپوشیم که هم خنک باشه هم شیک. …


آرایش تابستانه | خانم های اهل مد این مدل ها را از دست ندهید

آرایش تابستانه سلام به همه دوستان عزیز! امروز می‌خوایم درباره‌ی آرایش صورت در خانه صحبت کنیم. این روزها با توجه به شرایط و …


شلوار پارچه ای زنانه | با این مدل ها استایلت رو کامل کن

شلوار پارچه ای زنانه شلوار پارچه‌ای زنانه این روزها یکی از آیتم‌های مورد علاقه و پرطرفدار در کمد لباس خانم‌ها شده. این شلوارها …

مانتو بلند محرمی

تو دنیای مد و لباس، یکی از آیتم‌هایی که همیشه مورد توجه خانم‌هاست، مدل‌های مانتو و عباست. این روزها، با نزدیک شدن به ماه محرم، مدل مانتو عبایی مشکی محرمی حسابی طرفدار پیدا کرده. این مانتوها با طراحی‌های ساده و شیک، به راحتی می‌تونن نیازهای روزمره و مناسبتی شما رو برآورده کنن. از مدل‌های جلو بسته و ساده گرفته تا عباهای مشکی دخترانه، همه و همه می‌تونن به راحتی به استایل شما یه جلوه خاص بدن. انتخاب یه مانتو عبایی مناسب، هم به زیبایی و هم به راحتی شما کمک می‌کنه.

عبای مشکی زنانه

****

عبای شیک محرمی زنانه

****

مدل عبا ساده

مدل عبا ساده و شیک یکی از اون انتخاب‌هاییه که هیچ وقت از مد نمی‌افته. این عباها با طراحی‌های مینیمال و خطوط ساده، به راحتی می‌تونن به استایل شما یه حس آرامش و شیک بودن بدن. عباهای ساده معمولا با پارچه‌های با کیفیت و دوخت‌های دقیق ساخته می‌شن که باعث می‌شه خیلی خاص و زیبا به نظر بیان. اگه دنبال یه عبا راحت و شیک برای استفاده روزمره هستید که بتونه به استایل شما یه جلوه خاص بده، حتما یه نگاهی به مدل‌های ساده و شیک بندازید. این مدل‌ها با تنوع در طرح و رنگ، می‌تونن به راحتی به استایل شما یه جلوه خاص بدن.

وقت داشتی از دست نده:  مدل پیراهن مجلسی لاکچری؛ کالکشنی از پیراهن های شیک و جذاب مجلسی-مجله زن روز

مدل مانتو عبایی جلو باز

****

مدل مانتو عبایی مجلسی مشکی

****

مانتو عبایی محرمی

مدل مانتو عبایی جلو بسته یکی دیگه از اون مدل‌های پرطرفدار و جذابه که خیلی‌ها عاشقشن. این مانتوها با طراحی‌های جلو بسته و خطوط شیک، به شما این امکان رو می‌دن که تو روزهای مختلف احساس راحتی و شیکی کنید. مانتوهای جلو بسته معمولا با پارچه‌های خنک و راحت دوخته می‌شن که باعث می‌شه خیلی راحت و دلپذیر باشن. این مدل‌ها می‌تونن برای استفاده روزمره و حتی مهمونی‌های رسمی خیلی مناسب باشن. اگه دنبال یه مانتو شیک و جلو بسته برای روزهای مختلف هستید که بتونه به شما حس راحتی و شیکی بده، حتما یه نگاهی به مدل‌های جلو بسته بندازید.

عبا مشکی محرمی دخترانه

****

مانتو عبایی جدید

****

عبا مشکی دخترانه

مانتو عبایی محرمی یکی دیگه از اون مدل‌هاییه که تو ماه محرم و مراسم‌های مذهبی خیلی طرفدار داره. این مانتوها با طراحی‌های ساده و رنگ مشکی، به شما این امکان رو می‌دن که تو مراسم‌های مختلف حس احترام و وقار رو به خوبی نشون بدید. مانتوهای محرمی معمولا با پارچه‌های خنک و راحت دوخته می‌شن که باعث می‌شه تو روزهای گرم تابستون هم خیلی راحت و دلپذیر باشن. این مدل‌ها می‌تونن برای مراسم‌های مذهبی و رسمی خیلی مناسب باشن. اگه دنبال یه مانتو محرمی شیک و راحت هستید که بتونه به شما حس احترام و وقار بده، حتما یه نگاهی به مدل‌های محرمی بندازید.

وقت داشتی از دست نده:  مدل لباس میدی صورتی برای مهمانی؛ زیبا و جذاب در میهمانی ها بدرخشید-مجله زن روز

مدل مانتو عبایی جلو بسته

****

مدل مانتو عبایی محرمی مشکی

****

مدل عبا ساده و شیک

عبا مشکی محرمی دخترانه یکی دیگه از اون مدل‌های پرطرفدار و جذابه که خیلی‌ها عاشقشن. این عباها با طراحی‌های شیک و پارچه‌های خنک، به شما این امکان رو می‌دن که تو مراسم‌های مذهبی و رسمی حس احترام و وقار رو به خوبی نشون بدید. عباهای مشکی محرمی معمولا با پارچه‌های سبک و راحت دوخته می‌شن که باعث می‌شه تو روزهای گرم تابستون هم خیلی راحت و دلپذیر باشید. این مدل‌ها می‌تونن برای استفاده روزمره و حتی مراسم‌های رسمی خیلی مناسب باشن. اگه دنبال یه عبا مشکی دخترانه شیک و راحت برای مراسم‌های مختلف هستید که بتونه به شما حس احترام و وقار بده، حتما یه نگاهی به مدل‌های مشکی محرمی بندازید.

مانتو عبایی جدید محرمی

****

مانتو عبایی مجلسی

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *