مدل جامپ سوییت گلدار زنانه؛ ترکیبی از راحتی و زیبایی برای مهمانی‌ها

مدل جامپ سوییت گلدار زنانه وقتی حرف از لباس‌های شیک و راحت برای مهمانی‌ها می‌شه، مدل جامپ سوییت گلدار زنانه یکی از بهترین …


مدل کوله پشتی مدرسه دخترانه؛ چه برای کلاس چه مدرسه و بیرون

مدل کوله پشتی مدرسه دخترانه   بازم مدرسه داره نزدیک میشه و دخترای کوچولوی ما باید آماده بشن. از بین همه چیزایی که …


مدل مانتو شومیزی جدید؛ یکی از ترند ترین های امسال را اینجا ببینید

مدل مانتو شومیزی جدید دوستای خوش‌تیپ و خوش‌پوش! امروز می‌خوام باهاتون در مورد یکی از بهترین و جذاب‌ترین مدل‌های مانتو صحبت کنم؛ مانتوهای …

مدل مانتو خامه دوزی مشکی

بیایین امروز در مورد مانتوهای خامه دوزی صحبت کنیم، یه سبک شیک و هنری که همیشه تو مد بوده و خواهد بود. اگه دنبال یه مانتوی خاص و زیبا برای فصل تابستون هستین، مدل مانتو خامه دوزی تابستانه بهترین گزینه‌ هست. این مانتوها با طراحی‌های ظریف و دوخت‌های هنری، جلوه‌ای خاص به استایلتون می‌بخشن و شما رو تو هر جمعی متمایز می‌کنن. حالا بیایین با هم بریم سراغ مدل‌های مختلف مانتو خامه دوزی و ببینیم هر کدوم چه جذابیت‌هایی دارن.

مدل مانتو خامه دوزی دکمه دار

****

مدل مانتو خامه دوزی کوتاه

****

مدل مانتو خامه دوزی بلند

اولین مدلی که می‌خوایم در موردش حرف بزنیم، مانتو خامه دوزی جلو بسته‌ست. این مدل مانتو با طراحی ساده ولی شیکش، به راحتی می‌تونه توی کمد لباس هر خانمی جا بگیره. مانتوهای خامه دوزی جلو بسته معمولاً با یه خط دوختی ساده و تمیز دوخته می‌شن و جلوی بسته‌شون باعث می‌شه که خیلی شیک و مرتب به نظر بیان. مثلاً تصور کنین یه مانتو خامه دوزی جلو بسته با یه جفت شلوار جین تنگ و یه جفت کفش پاشنه بلند. این ترکیب می‌تونه یه استایل فوق‌العاده برای یه روز کاری یا حتی یه قرار دوستانه باشه. این مانتوها معمولاً از جنس‌های نخی و سبک دوخته می‌شن که برای فصل بهار و تابستون خیلی مناسبن. با پوشیدن این مانتوها، می‌تونین یه استایل شاد و پرانرژی داشته باشین.

وقت داشتی از دست نده:  مدل مانتو کفتان ساتن مجلسی؛ با این کفتان های جذاب در مجالس بدرخشید-مجله زن روز

مدل مانتو خامه دوزی راحت

****

مدل مانتو خامه دوزی سفید

****

مانتو کتی خامه دوزی

حالا برسیم به مدل مانتو کتی خامه دوزی. این مدل مانتوها مخصوص کسایی هستن که دوست دارن همیشه شیک و در عین حال راحت باشن. مدل مانتو کتی خامه دوزی با طراحی‌های خاص و جزئیات جذابش، می‌تونه یه انتخاب عالی برای استفاده روزمره باشه. مثلاً یه مانتو کتی خامه دوزی با یه جفت کتونی سفید و یه شلوار کتان، می‌تونه یه استایل فوق‌العاده برای یه روز پرکار و پرجنب‌وجوش باشه. این مدل مانتوها معمولاً از جنس‌های سبک و راحت دوخته می‌شن و به راحتی می‌تونین توی طول روز ازشون استفاده کنین بدون این که احساس ناراحتی کنین. دوخت‌های ظریف و طرح‌های هنری خامه دوزی روی این مانتوها، اونا رو به یه تیکه هنری تبدیل می‌کنه که می‌تونین با افتخار بپوشین.

مانتو خامه دوزی دخترانه

****

مدل مانتو خامه دوزی جلو باز

****

مانتو ترند تابستانه

یکی دیگه از مدل‌های جذاب مانتوهای خامه دوزی، مدل‌های کوتاهشه. این مدل مانتوها با طول کمترشون، یه حالت شیک و اسپرت به استایل شما می‌دن. مثلاً تصور کنین یه مانتو خامه دوزی کوتاه با یه جفت بوت پاشنه بلند و یه شال نخی. این ترکیب می‌تونه یه استایل فوق‌العاده برای فصل پاییز باشه. مانتوهای کوتاه معمولاً از جنس‌های سبک و خنک دوخته می‌شن که برای فصل‌های گرم سال خیلی مناسبن. این مدل مانتوها به خاطر طول کمترشون، یه حالت شاداب و پرانرژی به استایلتون می‌دن و برای کسایی که دوست دارن استایل‌های اسپرت‌تری داشته باشن، انتخاب خیلی خوبی هستن.

وقت داشتی از دست نده:  شومیز اسپرت دخترانه | خانم های جوان عاشق این مدل ها میشن-مجله زن روز

مانتو خامه دوزی لاکچری

****

مدل مانتو خامه دوزی رنگی

****

مدل مانتو خامه دوزی جدید

و اما آخرین مدل، مدل مانتو خامه دوزی دکمه‌داره. این مدل مانتوها با طراحی جلو دکمه‌دارشون، خیلی راحت و کاربردی هستن و می‌تونین به راحتی اونا رو با هر لباسی ست کنین. مثلاً یه مانتو خامه دوزی دکمه دار با یه شلوار جین و یه تاپ ساده می‌تونه یه استایل خیلی راحت و شیک برای خرید یا کافه رفتن باشه. این مدل مانتوها معمولاً از جنس‌های سبک و راحت دوخته می‌شن که برای فصل‌های گرم سال خیلی مناسبن. با پوشیدن این مانتوها، می‌تونین یه استایل مدرن و جذاب داشته باشین که همیشه تو چشم باشه. دکمه‌های روی این مانتوها هم خودشون یه جزئیات زیبا و خاص به حساب میان که به شیک‌تر شدن مانتو کمک می‌کنن.

مدل مانتو خامه دوزی جلو بسته دکمه دار

****

مانتو خامه دوزی 1403

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *