علت تغییر چهره بهنوش طباطبایی + عمل های زیبایی بهنوش طباطبایی حسابی خبر ساز شد

علت تغییر چهره بهنوش طباطبایی   بهنوش طباطبایی، بازیگر برجسته و مشهور ایرانی، به دلیل نوع چهره خاص خود که به او لقب …


مدل ساعت مچی باکلاس زنانه؛ ساعت های فانتزی جذاب زنانه

مدل ساعت مچی باکلاس زنانه اگه اهل مد و فشن باشی، حتماً می‌دونی که یکی از اکسسوری‌های مهمی که می‌تونه استایلت رو تکمیل …


مدل شلوار راسته پارچه ای؛ بهترین انتخاب برای استایل های رسمی و مجلسی

مدل شلوار راسته پارچه ای وقتی صحبت از شلوارهای زنانه می‌شود، یکی از مدل‌هایی که همیشه جایگاه ویژه‌ای دارد، مدل شلوار راسته پارچه‌ای …

قیمت لباس مجلسی بلند پوشیده

سلام دوستان! امروز می‌خوام یه کم باهاتون درباره مدل لباس مجلسی پوشیده و بلند صحبت کنم. همه‌ی ما می‌دونیم که پیدا کردن یه لباس مجلسی که هم پوشیده باشه و هم شیک، کار آسونی نیست. ولی خوشبختانه، طراحان لباس این روزها کلی مدل‌های جذاب و متنوعی طراحی می‌کنن که هم پوشیده هستن و هم خیلی لاکچری و شیک. با من همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم و چند تا نکته برای انتخاب بهترین لباس مجلسی پوشیده بهتون بگم.

مدل لباس مجلسی ایرانی پوشیده

****

مدل لباس مجلسی پوشیده و بلند زنانه

****

مدل لباس مجلسی پوشیده و بلند زیبا

وقتی حرف از لباس مجلسی پوشیده لاکچری می‌زنیم، اولین چیزی که به ذهن می‌رسه، پارچه‌های با کیفیت و طرح‌های خاصه. مثلا پارچه‌های مخمل، ساتن، یا حریر که به لباس جلوه‌ی خاصی میدن. این لباس‌ها معمولا با جزئیات بیشتری مثل گیپور، دانتل یا حتی سنگ‌دوزی تزئین می‌شن که به اون‌ها یه ظاهر لوکس و مجلل می‌ده. انتخاب رنگ هم خیلی مهمه؛ رنگ‌های تیره مثل مشکی، سورمه‌ای و زرشکی همیشه شیک و مجلل به نظر میان، ولی اگر دنبال یه چیز متفاوت هستید، رنگ‌های روشن مثل بژ، نقره‌ای و طلایی هم می‌تونن خیلی جذاب باشن.

وقت داشتی از دست نده:  از چگونگی عمل تا فواید آن • دیجی‌کالا مگ

مدل لباس مجلسی پوشیده و بلند شیک

****

مزون لباس مجلسی پوشیده

****

مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه

حالا بریم سراغ لباس مجلسی ساده و شیک زنانه. ممکنه بعضی از شما ترجیح بدید که لباس‌تون زیاد شلوغ نباشه و با سادگی‌ش چشم‌ها رو به خودش جلب کنه. برای این مدل لباس‌ها، بیشتر از پارچه‌های ساده و بدون طرح استفاده می‌شه و طراحی لباس هم به گونه‌ایه که با کمترین تزئینات، بیشترین تاثیر رو می‌ذاره. یه لباس ساده می‌تونه با یه برش خوب و فیت مناسب، خیلی شیک و با کلاس به نظر بیاد. توی این سبک، انتخاب اکسسوری‌ها هم خیلی مهمه؛ مثلا یه گردنبند یا گوشواره‌ی براق می‌تونه کل استایل‌تون رو تغییر بده.

مدل لباس مجلسی لاکچری

****

مدل لباس مجلسی ساده و شیک

****

مدل لباس مجلسی پوشیده و بلند

لباس مجلسی پوشیده مخصوصا برای خانم‌هایی که می‌خوان استایلشون هم‌خوانی بیشتری با فرهنگ و مذهبشون داشته باشه، انتخاب خیلی خوبیه. این لباس‌ها معمولا آستین‌های بلند و یقه‌های بسته دارن و از پارچه‌های سبک و راحت دوخته می‌شن که توی مراسم طولانی هم راحت باشید. یکی از مزایای این نوع لباس‌ها اینه که می‌تونید بدون نگرانی از پوشیدگی، با خیال راحت توی هر مجلسی بدرخشید. یه نکته‌ی دیگه اینه که این لباس‌ها با توجه به طراحی‌شون، می‌تونن خیلی هم شیک و مدرن باشن و اصلا لازم نیست نگران این باشید که پوشیدگیشون استایلتون رو خراب کنه.

وقت داشتی از دست نده:  لباس عروس پفی | کلی مدل های اروپایی و شیک برای خوش سلیقه ها-مجله زن روز

مدل لباس مجلسی

****

مدل لباس مجلسی پوشیده

خب، حالا می‌رسیم به بحث قیمت لباس مجلسی بلند پوشیده. قیمت‌ها بسته به نوع پارچه، طراحی، و برند لباس متفاوت هستن. لباس‌های دوخته شده از پارچه‌های با کیفیت و طراحی‌های خاص معمولا قیمت بالاتری دارن. مثلا یه لباس مجلسی مخمل یا حریر با جزئیات سنگ‌دوزی یا گیپور ممکنه قیمتش خیلی بیشتر از یه لباس ساده‌تر باشه. اما همیشه می‌تونید با کمی جستجو و مقایسه، لباسی پیدا کنید که هم به بودجه‌تون بخوره و هم با سلیقه‌تون جور باشه. فروشگاه‌های آنلاین و بوتیک‌های مختلف همیشه تخفیف‌ها و حراجی‌هایی دارن که می‌تونید ازشون استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی پوشیده لاکچری

****

مدل لباس مجلسی

****

 

مدل لباس مجلسی ساده

لباس مجلسی ایرانی پوشیده هم طرفداران خودش رو داره. این لباس‌ها بیشتر با الهام از طرح‌ها و نقوش ایرانی دوخته می‌شن و یه جورایی هویت فرهنگی ما رو نشون می‌دن. مثلا لباس‌هایی که با پارچه‌های ترمه، جاجیم یا حتی طرح‌های گل‌گلی ایرانی دوخته شدن، خیلی خاص و منحصر به فردن. این لباس‌ها معمولا با دست‌دوزی‌ها و تزئینات سنتی مثل سکه‌دوزی یا آینه‌دوزی تزئین می‌شن که بهشون یه جلوه‌ی خاص و متفاوت می‌ده. اگه دنبال یه لباس مجلسی هستید که هم پوشیده باشه و هم هویت فرهنگی‌تون رو نشون بده، این مدل‌ها می‌تونن انتخاب خیلی خوبی باشن.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *