مدل جا ادویه ای جدید شیک | بهترین ایده‌ها برای نظم‌دهی به آشپزخانه

جا ادویه ای چوبی

اگه آشپزخونه‌تون شیک و مرتب باشه، حال و هوای خونتون هم عوض می‌شه. یکی از وسایلی که می‌تونه به نظم و زیبایی آشپزخونه کمک کنه، مدل جا ادویه ای جدید شیک هست. این وسیله کوچک ولی کاربردی می‌تونه نقش زیادی توی زیبایی و سازماندهی فضای آشپزخونه داشته باشه. فرقی نمی‌کنه عاشق پخت و پز باشید یا فقط یه غذای ساده درست کنید، همیشه استفاده از ادویه‌های خوش‌طعم و خوش‌رنگ، طعم غذا رو جذاب‌تر می‌کنه و چی بهتر از این که این ادویه‌ها رو تو یه جا ادویه‌ای شیک و مرتب داشته باشیم؟

 

مدل جا ادویه ای جدید شیک خاص

****

مدل جا ادویه ای جدید شیک کوچک

****

مدل جا ادویه ای جدید شیک چوبی

اگه از اون دسته افراد هستید که به جزئیات تو دکوراسیون آشپزخونه اهمیت می‌دید، جا ادویه ای لاکچری می‌تونه یه انتخاب عالی براتون باشه. این مدل‌ها معمولاً از جنس‌های باکیفیت مثل استیل ضد زنگ، شیشه‌های مرغوب و حتی گاهی چوب‌های لاکچری ساخته می‌شن. طرح‌ها و رنگ‌های شیک و مدرن این جا ادویه‌ای‌ها، به راحتی با دکوراسیون هر آشپزخونه‌ای هماهنگ می‌شه. مثلاً بعضی مدل‌های لاکچری با درپوش‌های طلایی یا نقره‌ای، جلوه خاصی به آشپزخونه می‌دن. این مدل‌ها برای کسایی که دوست دارن محیط آشپزخونه‌شون مثل یه فضای لوکس و خاص باشه، فوق‌العاده‌ست.

وقت داشتی از دست نده:  عمل بای پس معده چیست؟

 

مدل جا ادویه ای جدید شیک بزرگ

****

مدل جا ادویه ای جدید شیک ساده

****

مدل جا ادویه ای جدید شیک زیبا

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های جا ادویه‌ای، جا ادویه شیشه ای هست. این مدل‌ها به خاطر شفافیتشون خیلی کاربردی‌ان؛ چون به راحتی می‌تونید ببینید داخل هر شیشه چه ادویه‌ای هست و نیازی نیست همه رو باز کنید تا پیداش کنید. مدل‌های شیشه‌ای هم از نظر طراحی تنوع زیادی دارن. بعضی از اونا با درب‌های چوبی یا استیل طراحی شده‌ن که علاوه بر کارایی، جلوه زیبایی هم دارن. شیشه‌ای بودن این مدل‌ها باعث می‌شه به راحتی داخلشون رو ببینید و حتی می‌تونید اونا رو با برچسب‌های زیبا و شیک برای هر ادویه شخصی‌سازی کنید.

 

مدل جا ادویه ای جدید شیک 2024

****

مدل جا ادویه ای جدید شیک 1402

*****

مدل جا ادویه ای جدید شیک

همه می‌دونیم که جا ادویه ایکیا همیشه به سادگی، کاربردی بودن و قیمت مناسبش معروفه. ایکیا با طراحی‌های مینیمال و شیک خودش، دل هر آشپزخونه‌داری رو می‌بره. مدل‌های جا ادویه‌ای ایکیا نه تنها کاربردی هستن، بلکه به خاطر طراحی ساده و مدرنشون به راحتی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می‌شن. این مدل‌ها به خصوص برای آشپزخونه‌های کوچیک و مینیمال خیلی مناسبن، چون فضای کمی رو اشغال می‌کنن و همزمان فضای زیادی برای نگهداری ادویه‌ها فراهم می‌کنن.

وقت داشتی از دست نده:  پنج توصیه به بانوان شاغل-مجله زن روز

 

 جا ادویه ای لاکچری

****

جا ادویه شیشه ای

****

جا ادویه ایکیا

یکی از ایده‌های جذاب و مدرن برای نگهداری ادویه‌ها، استفاده از جا ادویه ای کشویی هست. این مدل‌ها بیشتر برای کسایی که دوست دارن همه چیز سر جای خودش باشه و آشپزخونه‌ای منظم و مرتب داشته باشن، طراحی شده‌ن. شما می‌تونید این کشوهای مخصوص رو توی کابینت یا حتی روی کانتر آشپزخونه قرار بدید و ادویه‌ها رو توشون مرتب بچینید. یکی از مزیت‌های بزرگ این مدل اینه که فضای کمی رو اشغال می‌کنه و همه چیز به صورت منظم و در دسترس قرار می‌گیره. علاوه بر این، کشویی بودنش باعث می‌شه که به راحتی بتونید به همه ادویه‌ها دسترسی داشته باشید.

 

جا ادویه دیجی کالا

****

جا ادویه ای کشویی

****

مطالب جذاب از سراسر وب

تاریخ انتشار:
چهارشنبه 4 مهر 1403

Loading more posts…



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner