تصاویر کتونی های دخترانه؛ کالکشن کتونی های اسپرت دخترانه 2024

تصاویر کتونی های دخترانه وقتی حرف از کتونی اسپرت دخترانه میشه، اولین چیزی که به ذهن میاد، تصاویر کتونی های دخترانه هست که …


ایده ها و مدل های دوست داشتنی برای یک آرایش لایت عروسکی

آرایش لایت عروسکی آرایش لایت عروسکی یکی از اون مدل‌های آرایشی هست که دخترای خوش‌سلیقه و باکلاس خیلی دوست دارن. این مدل آرایش …


کلی مدل کیک تولد بچه گانه مناسب کوچولوهای دوست داشتنی

کیک تولد بچه گانه کیک تولد بچه گانه همیشه جزو اصلی مهمونی‌های کودکانه بوده و هست. از اونجایی که کیک تولد معمولاً مرکز …

مدل مانتو مشکی جدید

مدل مانتو مشکی مجلسی یکی از اون چیزاییه که همیشه تو کمد هر خانمی پیدا می‌شه. این مدل مانتوها نه‌تنها برای مجالس رسمی و مهمونی‌ها مناسبه، بلکه می‌تونه تو استفاده‌های روزمره هم خیلی شیک و باکلاس به نظر بیاد. وقتی از مانتو مشکی حرف می‌زنیم، انگار از یک اثر هنری صحبت می‌کنیم که همیشه جذابیت و وقار خاص خودش رو داره. حالا می‌خوایم بریم سراغ انواع مختلف مانتوهای مشکی که هر کدومشون یه دنیا جذابیت و زیبایی دارن.

مدل مانتو مشکی

****

مانتو مشکی دکمه دار

****

مدل مانتو مشکی طلایی مجلسی

اولین نوع مانتویی که می‌خوایم بررسی کنیم، مانتو مشکی جدید ساده است. این مدل مانتوها برای خانم‌هایی که دنبال سادگی و شیکی همزمان هستن، بهترین انتخابه. مانتو مشکی ساده، یه نوع لباسیه که با هر نوع شلوار و روسری ست می‌شه و همیشه شیک به نظر میاد. از این مانتوها می‌تونید تو روزمره و حتی مهمونی‌های غیررسمی هم استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های خوب این مدل مانتو اینه که نگهداری و شستشوی اون خیلی راحته و نیاز به مراقبت خاصی نداره. از طرفی، با هر نوع اکسسوری می‌تونه ست بشه و همیشه خوش‌پوش و مرتب به نظر بیاید.

وقت داشتی از دست نده:  ماکسی ساده و شیک | ترند های ساده و جذاب امسال +عکس-مجله زن روز

مانتو مشکی مجلسی زیبا

****

مانتو مشکی مجلسی خاص

****

مانتو مشکی مجلسی شیک

حالا می‌رسیم به مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ. این مدل مانتوها برای مجالس و مهمونی‌های رسمی فوق‌العاده مناسب هستن. پارچه کرپ، به خاطر لطافت و سبکی که داره، خیلی راحت روی بدن قرار می‌گیره و باعث می‌شه که شما احساس راحتی کنید. از طرفی، بلند بودن این مانتوها به شما این امکان رو می‌ده که همیشه شیک و باوقار به نظر بیاید. مانتوهای کرپ بلند مشکی، اغلب با طراحی‌های خاص و جزئیات شیک مثل دکمه‌های مخفی یا طرح‌های دستی زیبا تزئین می‌شن که باعث می‌شه همیشه خاص و متفاوت به نظر بیاید.

مدل مانتو مشکی جدید اینستا

****

مدل مانتو مشکی جدید ساده

****

مدل مانتو مجلسی بلند

اما اگر دنبال مد روز هستید، مانتو مشکی جدید اینستا بهترین گزینه براتون خواهد بود. این مدل مانتوها با توجه به ترندهای روز طراحی می‌شن و معمولا از جنس‌ها و طراحی‌های خاص استفاده می‌کنن که خیلی زود تو اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی معروف می‌شن. مانتو مشکی اینستا، می‌تونه ترکیبی از سادگی و شیکی باشه یا حتی با طرح‌ها و جزئیات جدید و متفاوت، شما رو به یکی از خوش‌پوش‌ترین افراد تو مهمونی‌ها و دورهمی‌ها تبدیل کنه. از این مانتوها می‌تونید تو روزمره هم استفاده کنید و همیشه به‌روز و مدرن به نظر بیاید.

وقت داشتی از دست نده:  مدل شومیز های پفی زنانه؛ کالکشن 2024-مجله زن روز

مدل مانتو مجلسی بلند مشکی

****

مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ

****

مدل مانتو مشکی جدید

یه مدل دیگه از مانتوهای مشکی که خیلی شیک و خاصه، مانتو مشکی طلایی مجلسی هست. ترکیب رنگ مشکی و طلایی همیشه یه ترکیب برنده‌ست که هیچ‌وقت از مد نمی‌افته. این مدل مانتوها معمولا با جزئیات طلایی مثل دکمه‌ها، گلدوزی‌ها یا حتی پارچه‌های ترکیبی طلایی تزئین می‌شن و یه حس لوکس و لاکچری به استایل شما می‌دن. از این مانتوها می‌تونید تو مجالس رسمی و مهمونی‌های خاص استفاده کنید و همیشه مثل یه ستاره بدرخشید. البته برای روزمره هم می‌شه از این مانتوها استفاده کرد، اما باید توجه داشت که جزئیات طلایی ممکنه کمی زیاده‌روی به نظر بیاد.

مانتو مشکی مجلسی

****

مدل مانتو مشکی ترکیبی

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *