سرویس آرکوپال جدید عروس

 

وقتی حرف از مهمونی و دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه می‌شه، یکی از چیزایی که همیشه توی چشم میاد و خیلی اهمیت داره، ظروف غذاخوری هست. شاید بگین چرا؟ خب، اولین برخورد هر مهمونی با میز شام یا ناهار، تو دل میزبان می‌شینه! سرویس‌های آرکوپال و سرویس‌های غذاخوری لوکس و شیک از اون دسته ظروفی هستن که تو هر میزی می‌درخشن. حالا اگه شما هم مثل من، دنبال یه سرویس غذاخوری خفن و لاکچری هستین که توی مهمونی‌هاتون حسابی بدرخشه، با من همراه بشین تا چند مدل از این سرویس‌ها رو معرفی کنم و درباره قیمت و ویژگی‌هاشون باهاتون صحبت کنم.

سرویس آرکوپال جدید

****

سرویس آرکوپال جدید

****

سرویس آرکوپال جدید و شیک

وقتی حرف از یه مهمونی بزرگ می‌شه، جایی که قراره ۲۴ نفر دور یه میز بشینن و لذت ببرن، قطعاً سرویس آرکوپال ۲۴ نفره یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این نوع سرویس‌ها به خاطر کیفیت بالا و طرح‌های متنوعشون معروفن. اما بیاین بریم سراغ چیزی که همه دوست دارن بدونن: قیمت! قیمت سرویس آرکوپال ۲۴ نفره به چند عامل بستگی داره؛ مثل برند، کیفیت، طرح و حتی نوع بسته‌بندی. مثلاً سرویس‌های برندهای معروف و شناخته‌شده مثل لومینارک فرانسه، قیمت‌های بالاتری دارن. این نوع سرویس‌ها که معمولاً شامل بشقاب‌های غذاخوری، پیش‌دستی، کاسه‌های سوپ‌خوری و حتی فنجون و نعلبکی هستن، ممکنه بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان قیمت داشته باشن. البته اگه دنبال یه سرویس اقتصادی‌تر می‌گردین، برندهای دیگه‌ای هم هستن که با قیمت‌های پایین‌تر همون کیفیت رو ارائه می‌دن. اینجاست که باید خوب بررسی کنین و یه تصمیم هوشمندانه بگیرین.

وقت داشتی از دست نده:  چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟-مجله زن روز

ظروف غذاخوری

****

سرویس غذاخوری فانتزی

****

سرویس غذاخوری لاکچری

اگه می‌خواین مهمونی‌هاتون یه حس خاص و لوکس به خودش بگیره، سرویس‌های غذاخوری لاکچری گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای هستن. این نوع سرویس‌ها معمولاً با طراحی‌های منحصر به فرد، از جنس‌های مختلف مثل چینی، کریستال یا حتی طلاکاری‌شده تولید می‌شن. یه سرویس غذاخوری لاکچری می‌تونه همه رو میخکوب کنه! البته خب قیمت این نوع سرویس‌ها هم معمولاً بالا هست و به عوامل مختلفی بستگی داره. مثلاً سرویس‌های چینی‌طلایی، که با دست نقاشی شده‌ان، می‌تونن به راحتی بالای ۱۵ میلیون تومان قیمت داشته باشن. ولی خب، باید این رو هم در نظر بگیرین که با خرید یه سرویس غذاخوری لاکچری، شما فقط پول یه سری ظروف نمی‌دین؛ بلکه یه حس خوب، یه خاطره‌ی ماندگار و یه تجربه‌ی ویژه برای مهمون‌هاتون فراهم می‌کنین.

قیمت سرویس آرکوپال ۲۴ نفره دیجی کالا

****

سرویس غذاخوری فانتزی

****

ظروف غذاخوری 1403

برای افرادی که دنبال تنوع و طرح‌های بامزه و خاص هستن، سرویس غذاخوری فانتزی یه انتخاب عالیه. این سرویس‌ها با طراحی‌های خلاقانه، رنگ‌های شاد و طرح‌های کارتونی یا انتزاعی می‌تونن به مهمونی‌هاتون یه حس خوشایند و پر انرژی بدن. معمولاً این سرویس‌ها از جنس آرکوپال، چینی یا سرامیک ساخته می‌شن و به خاطر طرح‌های متفاوتشون، بیشتر برای مهمونی‌های دوستانه یا جمع‌های خودمونی استفاده می‌شن. قیمت سرویس غذاخوری فانتزی بسته به طرح و جنس می‌تونه متفاوت باشه. مثلاً یه سرویس ۶ نفره فانتزی ممکنه بین ۱ تا ۳ میلیون تومان قیمت داشته باشه. ولی خب، چیزی که تو این سرویس‌ها مهمه، حس خوبیه که به مهمون‌ها منتقل می‌کنه و این چیزی نیست که بشه براش قیمت گذاشت.

وقت داشتی از دست نده:  مدل سرویس قاشق چنگال؛ مدل های مدرن و بسیار زیبا-مجله زن روز

ظروف غذاخوری 2024

****

قیمت سرویس آرکوپال 6 نفره دیجی کالا

****

قیمت سرویس آرکوپال

و در نهایت، اگه دنبال یه سرویس آرکوپال جدید و شیک هستین که هم طراحی مدرن داشته باشه و هم کیفیت بالا، باید بگم که انتخاب‌های زیادی پیش روتون دارین. سرویس‌های جدید آرکوپال معمولاً با توجه به سلیقه‌های روز طراحی می‌شن و از طرح‌های کلاسیک تا مدرن و حتی مینیمالیستی رو شامل می‌شن. این سرویس‌ها با قیمت‌های متنوعی عرضه می‌شن، اما معمولاً یه سرویس شیک و جدید می‌تونه بین ۲ تا ۷ میلیون تومان قیمت داشته باشه. مهم‌ترین نکته اینه که سرویس آرکوپال جدید و شیک، علاوه بر زیبایی ظاهری، باید از نظر کارایی هم مناسب باشه.

 

مطالب جذاب از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *