مدل میز ناهارخوری شیک؛ میز های فوق العاده شیک

مدل میز ناهارخوری شیک میز ناهار خوری یکی از اون وسایلیه که توی هر خونه‌ای پیدا می‌شه و کلی کاربرد داره. از جمع …


کیف جدید زنانه | با این مدل ها استایلت رو زیرو رو کن

کیف جدید زنانه اگه دنبال یه کیف جدید زنانه می‌گردی که هم شیک باشه و هم کاربردی، اول باید بدونی چی می‌خوای. آیا …


مدل دیزاین ناخن کوتاه؛ دیزاین های فوق العاده خاص و جدید

مدل دیزاین ناخن کوتاه طرح ناخن یکی از اون چیزهایی هست که می‌تونه به استایل و ظاهر هر کسی یه جلوه خاص و …

 شلوار گت مردانه ساده

سلام به همه! امروز می‌خوام راجع به یه موضوع خیلی باحال و پرکاربرد حرف بزنم: شلوار گت دار مردانه. این شلوارها دیگه الان از مد افتاده نیستند و تو همه جا می‌بینیم که آدم‌ها با چه سبک‌ها و مدل‌های مختلفی از این شلوارها استفاده می‌کنند. شلوار گت دار مردانه یکی از اون لباس‌هاییه که هم راحتی داره و هم استایل. پس اگه دنبال یه شلوار خوب و کارآمد هستید، حتماً با من همراه باشید تا با هم بررسی کنیم که چرا این شلوارها اینقدر محبوب شدن و کجاها می‌تونیم ازشون استفاده کنیم.

وقت داشتی از دست نده:  مدل پیراهن بلند راه راه تابستانی؛ خوشگل و راحت مناسب فصل گرما-مجله زن روز

شلوار اسلش

****

شلوار اسلش مردانه

****

شلوار گت مردانه زیبا

شلوار گت دار پسرانه یکی از پرطرفدارترین شلوارها بین نوجوانان و جوون‌هاست. این شلوارها خیلی راحت و خوش‌فرمه و از همه مهم‌تر، با هر تیپ و استایلی جور در میان. می‌خوای بری دانشگاه؟ شلوار گت دار پسرانه می‌تونه انتخاب خیلی خوبی باشه. می‌خوای بری باشگاه یا ورزش کنی؟ باز هم این شلوارها جواب میدن. شلوار گت دار پسرانه با یه تی‌شرت ساده یا یه سوییشرت می‌تونه استایلت رو کامل کنه و بهت یه ظاهر خیلی شیک و راحت بده.

شلوار اسلش مردانه اسپرت

****

شلوار مردانه دیجی کالا

****

شلوار گت دار لی

حالا بریم سراغ شلوار گت دار. این مدل شلوارها رو می‌تونیم تو انواع جنس‌ها و طرح‌ها پیدا کنیم. از جین گرفته تا کتان و حتی پارچه‌های ورزشی. شلوار گت دار به خاطر راحتی و سبک خاصی که داره، برای همه فصل‌ها و موقعیت‌ها مناسبه. مثلاً تو روزای گرم تابستون، شلوار گت دار نخی می‌تونه خیلی خنک و راحت باشه و تو روزای سرد زمستون، شلوار گت دار پشمی می‌تونه حسابی گرم نگهت داره.

شلوار اسلش کتان

****

 شلوار گت مردانه باکلاس

****

شلوار گت مردانه خوشگل

شلوار گت دار لی هم یه گزینه عالیه برای کسایی که عاشق شلوار جین هستن. این شلوارها همون ظاهر کلاسیک جین رو دارن، اما با کمی تغییر تو طراحی و اضافه شدن گت، خیلی راحت‌تر و جذاب‌تر شدن. شلوار گت دار لی رو می‌تونی با یه کتونی اسپرت یا حتی یه کفش رسمی ترکیب کنی و یه استایل کژوال یا نیمه‌رسمی داشته باشی. این شلوارها برای مهمونی‌ها، قرارهای دوستانه و حتی قرارهای کاری هم مناسبه.

وقت داشتی از دست نده:  مدل دامن های فلورال تابستانی؛ راحت و خنک مناسب فصل گرما-مجله زن روز

شلوار گت مردانه

****

شلوار گت دار چیست

****

شلوار گت دار

حالا بریم سراغ شلوار اسلش مردانه اسپرت. این شلوارها واقعاً یه گزینه عالی برای ورزش و فعالیت‌های روزمره هستن. شلوار اسلش مردانه اسپرت به خاطر طراحی خاص و راحتی که داره، بهت اجازه میده راحت حرکت کنی و از فعالیت‌هات لذت ببری. این شلوارها معمولاً از جنس‌های کشی و سبک تهیه می‌شن که برای ورزش‌های مختلف مثل دویدن، بدنسازی یا حتی یوگا مناسبه.

شلوار گت مردانه شیک

****

شلوار گت مردانه جدید

*****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *