شلف دیواری حمام 1403

 

حموم یکی از اون جاهای خونه‌ست که همیشه شلوغه، مخصوصا اگه اهل کلی کرم و شامپو باشین. یکی از راه‌های عالی برای نظم دادن به این وسایل، استفاده از “شلف دیواری حمام” هست. شلف‌های دیواری نه تنها ظاهر حموم رو مرتب و شیک‌تر می‌کنن، بلکه باعث می‌شن همه چی دم دست باشه و نیاز نباشه توی حموم دنبال چیزی بگردین. حالا بیایین با هم انواع شلف‌ها و ارگانایزرهای حمومی رو بررسی کنیم و ببینیم از کجا می‌شه بهترینا رو خرید.

 

شلف دیواری حمام 2024

 

*****

شلف دیواری حمام زیبا

 

****

 

شلف دیواری حمام ساده

ارگانایزرهای حمام با توجه به جنس، طراحی، و اندازه‌شون قیمت‌های مختلفی دارن. مثلا اگه دنبال یه مدل ساده پلاستیکی باشین، قیمت‌هاشون معمولا ارزون‌تره و بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومن نوسان داره. ولی اگه دنبال جنس‌های شیک‌تر مثل استیل یا چوبی هستین، باید بودجه بیشتری کنار بذارین؛ چون قیمت اینا معمولا از ۳۰۰ هزار تومن شروع می‌شه و می‌تونه به چند میلیون تومن هم برسه. همچنین ارگانایزرهای خاص با طراحی‌های یونیک یا قابلیت‌های اضافی مثل ضد آب بودن، کمی گرون‌تر هستن. همیشه بهتره قبل از خرید قیمت‌ها رو مقایسه کنین و ببینین کدومشون با نیاز و بودجه‌تون سازگاره.

وقت داشتی از دست نده:  مدل سرویس چاقو؛ مدل های زیبا و با کیفیت برای خانم های کدبانو-مجله زن روز

 

شلف دیواری حمام جدید

 

****

 

از کجا شلف دیواری حمام بخرم

 

****

 

شلف دیواری چوبی حمام

این شلف‌ها یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای نظم‌دهی به وسایل حموم هستن. مدل‌های مختلفی از این شلف‌ها توی بازار هست، از شلف‌های گوشه‌دار که توی گوشه حموم نصب می‌شن و فضای کمی اشغال می‌کنن، تا شلف‌های طبقه‌دار بزرگ که می‌تونن کلی وسیله رو جا بدن. جنس این شلف‌ها معمولاً از پلاستیک مقاوم در برابر آب، فلز ضد زنگ یا چوب‌های مخصوص مثل بامبو هست. انتخاب جنس مناسب خیلی مهمه چون توی محیط مرطوب حموم باید مقاوم باشه و به راحتی زنگ نزنه یا خراب نشه. این شلف‌ها معمولاً توی اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی هستن و می‌تونن با دکوراسیون حموم ست بشن.

 

کانال شلف دیواری حمام

 

****

 

شلف دیواری ساده حمام

وقتی صحبت از شلف‌های و قفسه های دستشویی و حمام می‌شه، تنوع خیلی زیادی توی بازار هست. از شلف‌های فلزی گرفته که معمولا ضد زنگ هستن و برای محیط‌های مرطوب مثل حموم خیلی مناسبن، تا شلف‌های چوبی که ظاهر گرم و طبیعی به حموم می‌دن. همچنین، شلف‌های پلاستیکی هم یه گزینه‌ست که به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و آب، انتخاب خوبی برای حموم به حساب میاد. نوع دیگه‌ای از شلف‌ها، شلف‌های شیشه‌ای هستن که به خاطر شفاف بودن‌شون ظاهر شیک و مینیمالی دارن، اما باید توجه داشت که نیاز به مراقبت و تمیز کردن بیشتری دارن. در انتخاب شلف دیواری، باید به فاکتورهایی مثل وزن وسایلی که قرار روش بذارین، جنس شلف و مقاوم بودنش در برابر آب توجه کنین.

وقت داشتی از دست نده:  سرویس چاقو آشپزخانه | تصاویری از بهترین و با کیفیت ترین مدل ها-مجله زن روز

 

شلف دیواری حمام

 

****

 

 

****

 

شلف دیواری

خب، حالا که تصمیم گرفتین یه شلف دیواری برای حموم‌تون بخرین، ممکنه بپرسین که از کجا باید خرید کرد. بهترین راه خرید شلف دیواری، سر زدن به فروشگاه‌های بزرگ وسایل خانگی و دکوراسیون مثل ایکیا یا فروشگاه‌های تخصصی لوازم حمام و آشپزخانه هست. همچنین، سایت‌های آنلاین مثل دیجی‌کالا، ترب، و دیوار هم گزینه‌های خوبی برای خرید اینترنتی دارن. با خرید اینترنتی، می‌تونین به راحتی مدل‌های مختلف رو مقایسه کنین و بهترین انتخاب رو داشته باشین. البته، حواستون باشه که از فروشگاه‌های معتبر خرید کنین تا هم از کیفیت محصول مطمئن باشین و هم از خدمات پس از فروش خوبی بهره‌مند بشین.

انواع شلف حمام دیواری

 

****

 

شلف جا وسایل حمامی قیمت ارگانایزر حمام

 

****

مطالب جذاب از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *