مدل بنگل هندسی جدید زنانه؛ یکی از ترندترین اکسسوری های سال

مدل بنگل هندسی جدید زنانه وقتی حرف از جواهرات شیک و مدرن می‌شه، مدل بنگل هندسی جدید زنانه یکی از اون گزینه‌های خاص …


همکاری مجدد دو بازیگر محبوب ؛ هومن سیدی و جواد عزتی در “وحشی”

هومن سیدی و جواد عزتی در “وحشی” سریال جدیدهومن سیدی  با عنوان «وحشی» کلید خورد و جواد عزتی در این سریال نقش‌آفرینی می‌کند. …


ترور اسماعیل هنیه و تأثیر شهادت او بر جنبش حماس + آخرین اخبار

ترور و شهادت اسماعیل هنیه در تهران 🔴اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در جریان سفری به تهران به منظور شرکت در مراسم …

مدل شومیز و شلوار

خب دوستان، امروز می‌خوام یه مقاله خودمونی و حسابی پر و پیمون درباره شومیز و شلوار مجلسی برای عروسی بنویسم. نمی‌دونم شما چقدر اهل مد و لباس هستید، ولی این روزها شومیز شلوار زنانه مجلسی یکی از ترندهای داغه و خیلی‌ها دنبال این هستن که بدونن چه مدل‌هایی توی بازار هست و چی مد شده. حالا بیایین با هم یه نگاهی بندازیم به انواع شومیز و شلوار مجلسی و جدیدترین ست‌هایی که برای عروسی و مهمونی‌ها می‌تونین بپوشین.

جدیدترین ست شومیز و شلوار

****

مدل شومیز و شلوار گشاد در اینستا

****

شومیز با شلوار مازراتی

اولین چیزی که باید بگم اینه که شومیز و شلوار مجلسی برای عروسی یه انتخاب خیلی شیک و راحت محسوب میشه. خیلی از خانم‌ها دوست دارن به جای لباس شب‌های بلند و بعضاً دست و پاگیر، از این ست‌های جذاب استفاده کنن. شومیزهای گیپوری، ساتن و حریر که با شلوارهای مجلسی ترکیب می‌شن، یه استایل خیلی خاص و جذاب رو ایجاد می‌کنن. حالا بیایین یه کم بیشتر در مورد مدل‌ها و جنس‌های مختلف صحبت کنیم.

وقت داشتی از دست نده:  مجموعه ای از بهترین مدل های اورال مجلسی زنانه را اینجا ببینید-مجله زن روز

شومیز شلوار زنانه مجلسی

****

جدیدترین ست شومیز و شلوار زنانه

****

شومیز شلوار دخترانه نوجوان

حالا اگه بریم سراغ جدیدترین ست‌های شومیز و شلوار زنانه، می‌بینیم که تنوعشون واقعا زیاده. شومیزهای بلند و کوتاه، مدل‌های جلوباز و دکمه‌دار، با آستین‌های پفی یا ساده همگی از گزینه‌های شیک و زیبا هستن. شلوارهای پارچه‌ای، مازراتی و حتی چرم هم که دیگه ترکیبشون با شومیز یه استایل بی‌نظیر رو می‌سازه. از این گذشته، رنگ‌های پاستلی و خنثی که الان خیلی مد شدن، توی این ست‌ها بیشتر به چشم می‌خورن.

شومیز شلوار زنانه مجلسی

****

شومیز شلوار اسپرت

****

شومیز شلوار زنانه مجلسی 1403

 

البته اگه اهل استایل‌های اسپرت‌تر هستین، شومیز شلوار اسپرت هم یه گزینه عالیه. برای روزهایی که نمی‌خواین خیلی رسمی باشین ولی باز هم شیک به نظر برسین، این ترکیب می‌تونه بهترین انتخاب باشه. شومیزهای اسپرت با طرح‌های ساده‌تر و شلوارهای جین یا کتان، یه استایل راحت و در عین حال شیک رو به شما هدیه می‌ده. این مدل برای دورهمی‌های دوستانه یا حتی یه گردش روزانه عالیه.

شومیز شلوار زنانه مجلسی 2024

****

شومیز و شلوار مجلسی برای عروسی

****

شومیز و شلوار

شومیز و شلوارها فقط برای مراسم‌های خاص نیستن. خیلی راحت می‌تونین توی استفاده روزمره هم از این ست‌ها بهره ببرین. مثلاً یه شومیز ساده با شلوار کتان می‌تونه یه استایل عالی برای کار یا دانشگاه باشه. اگه می‌خواین یه کم رسمی‌تر به نظر برسین، شومیزهای دکمه‌دار و شلوارهای پارچه‌ای انتخاب خوبی هستن. برای روزهای تابستونی هم شومیزهای نخی با شلوارهای خنک واقعاً جواب می‌ده.

وقت داشتی از دست نده:  مدل کت شلوار ترند دخترانه؛ مدل های جدید و جذاب اینستاگرام که حتما باید ببینید-مجله زن روز

شومیز و شلوار مجلسی

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *