مانتو عبایی زنانه | مدل های ساده و در عی حال بسیار شیک

مانتو عبایی زنانه اگه دنبال یه لباس شیک و راحت برای مجالس یا حتی روزمره‌ت هستی، پیشنهاد می‌کنم حتماً به “مانتو عبایی زنانه” …


مدل لباس خوشگل برای مهمانی؛ با این لباس های جذاب تو هر جمعی خیره کننده میشی

مدل لباس خوشگل برای مهمانی سلام به همه دوستان خوش‌سلیقه و علاقه‌مند به مد و فشن! امروز می‌خوام درباره یکی از شیک‌ترین و …


تصاویر کفش های پاشنه دار زنانه؛ کالکشن 2024

تصاویر کفش های پاشنه دار زنانه سلام به همه دوستان خوش‌استایل و عاشق مد و فشن! امروز می‌خوام درباره یکی از شیک‌ترین و …

دامن پلیسه کرپ

خب دوستای گلم، امروز می‌خوایم در مورد یکی از شیک‌ترین و راحت‌ترین لباس‌ها صحبت کنیم: دامن پلیسه‌ای مجلسی. این دامن‌ها همون طور که از اسمشون پیداست، با پلیسه‌هایی که توشون دارن، یه حالت شیک و مجلسی بهشون می‌دن. اول از همه، باید بگم که دامن‌های پلیسه‌ای مجلسی یه گزینه عالی برای هر موقعیتی هستن. هم می‌تونین تو مهمونی‌ها بپوشینشون و هم توی روزمره‌هاتون ازشون استفاده کنین. این دامن‌ها با اینکه ظاهر خیلی شیکی دارن، ولی به طرز عجیبی راحتن و حس خوبی بهتون می‌دن.

دامن پلیسه ای مجلسی زیبا

****

دامن پلیسه ای مجلسی ساده

****

دامن پلیسه حریر

دامن پلیسه کوتاه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها بین دامن‌های پلیسه‌ایه. این دامن‌ها بیشتر برای مواقعی که می‌خواین یه استایل جوانانه و پرانرژی داشته باشین، مناسبه. اگه اهل مهمونی رفتن و جشن و پایکوبی هستین، دامن پلیسه کوتاه انتخاب فوق‌العاده‌ایه. این دامن‌ها به راحتی با انواع بلوزها و تاپ‌ها ست می‌شن و استایل شما رو کاملاً منحصر به فرد می‌کنن. وقتی دامن پلیسه کوتاه رو می‌پوشین، حتماً از کفش‌های پاشنه بلند یا حتی کتونی‌های شیک استفاده کنین تا ظاهرتون کامل بشه. اینجوری می‌تونین مطمئن باشین که همه نگاه‌ها به سمت شماست.

وقت داشتی از دست نده:  شومیز دخترانه جدید | با این مدل ها یه استایل خیره کننده داشته باش-مجله زن روز

دامن پلیسه بلند مجلسی

****

دامن پلیسه بلند

****

دامن پلیسه بلند با شومیز

حالا بریم سراغ دامن پلیسه بلند. این مدل دامن هم خیلی شیک و خاصه و برای موقعیت‌های مختلفی مثل مجالس رسمی، مهمونی‌ها و حتی استفاده روزمره مناسبه. دامن پلیسه بلند باعث می‌شه قد بلندتر و اندامتون لاغرتر به نظر بیاد. اگه دوست دارین که یه استایل شیک و مجلسی داشته باشین، حتماً از این دامن‌ها استفاده کنین. برای ست کردن دامن پلیسه بلند، می‌تونین از شومیزهای شیک و ساده استفاده کنین. همچنین، استفاده از کفش‌های پاشنه بلند یا حتی کفش‌های تخت می‌تونه استایل شما رو تکمیل کنه. رنگ‌های خنثی مثل مشکی، سفید یا نود همیشه انتخاب‌های خوبی برای دامن پلیسه بلند هستن.

دامن پلیسه ای مجلسی خاص

****

دامن پلیسه ای مجلسی خوشگل

****

دامن پلیسه ای مجلسی

حالا بریم سراغ دامن پلیسه بلند مجلسی. این مدل دامن واقعاً برای موقعیت‌های رسمی و خاص مناسبه. دامن پلیسه بلند مجلسی با جنس‌های مختلفی مثل ساتن، ابریشمی یا کرپ دوخته می‌شه که باعث می‌شه ظاهر شما بسیار شیک و مجلل بشه. اگه یه مراسم رسمی یا عروسی دارین، حتماً این مدل دامن رو امتحان کنین. می‌تونین با یه بلوز ساده و شیک یا حتی یه تاپ مجلسی این دامن رو ست کنین و همه رو تحت تاثیر قرار بدین. کفش‌های پاشنه بلند و زیورآلات مناسب هم می‌تونن استایل شما رو تکمیل کنن.

وقت داشتی از دست نده:  شلوار جین زنانه | مدل های متنوع از شلوار لی رنگ روشن زنانه-مجله زن روز

دامن پلیسه بلند دیجی کالا

****

دامن پلیسه کوتاه

****

دامن پلیسه ای مجلسی شیک

دامن پلیسه کرپ یکی دیگه از گزینه‌های محبوبه که خیلی‌ها به خاطر ظاهر شیک و رسمی‌ای که داره، انتخابش می‌کنن. کرپ یه جنس خیلی خوش‌فرمه که به دامن پلیسه حالت ایستاده و زیبایی می‌ده. این مدل دامن خیلی مناسب محیط‌های کاری، جلسات رسمی و حتی مهمونی‌های شیکه. اگه دوست دارین یه استایل رسمی و در عین حال راحت داشته باشین، دامن پلیسه کرپ رو حتماً امتحان کنین. برای ست کردن این دامن می‌تونین از شومیزهای کرپ یا حتی بلوزهای حریر استفاده کنین. اینجوری هم راحتین و هم شیک.

 دامن پلیسه ای مجلسی جدید

****



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *