تزیین کیک خانگی ساده با خامه

 

هیچ چیز مثل یه کیک خانگی نمی‌تونه حال و هوای مهمونی رو عوض کنه. وقتی کیک خوشمزه‌ای رو خودت درست می‌کنی، هم عطرش کل خونه رو پر می‌کنه و هم یه حس خاص و دوست‌داشتنی به مهمونی اضافه می‌کنه. اما گاهی وقتا تزیین کیک برای خیلی از ماها یه کار سخت و زمان‌بر به نظر میاد. تو این مقاله قراره با هم یه سری ایده‌ و ترفندهای تزیین کیک خانگی ساده رو مرور کنیم که نه تنها زمان زیادی نمی‌برن، بلکه می‌تونن کیک‌های خونگی‌مون رو به یه اثر هنری تبدیل کنن!

تزیین کیک خانگی ساده

 

****

 

عکس تزیین کیک خانگی ساده

 

****

 

عکس تزیین کیک خانگی

 

****

 

عکس تزیین کیک

اگه دنبال یه روش ساده و سریع برای تزیین کیک هستی، خامه بهترین گزینه‌ست. تزیین کیک خانگی ساده با خامه خیلی آسونه و نیاز به وسایل خاصی هم نداره. فقط کافیه خامه رو خوب بزنی تا حسابی پف کنه و بعد با یه قیف ساده یا حتی یه قاشق اون رو روی کیک پخش کنی. برای زیباتر کردن کیک، می‌تونی از رنگ‌های خوراکی استفاده کنی و خامه‌ها رو رنگی کنی. بعدش با یه حرکت ساده قیف، طرح‌های مختلفی مثل گل، ستاره یا هر چی که دوست داری رو روی کیک ایجاد کنی. اگر هم وقت و حوصله بیشتر داری، می‌تونی با استفاده از ماسوره‌های مختلف، تزیینات پیچیده‌تری درست کنی. خلاصه، تزیین کیک با خامه نه تنها خیلی ساده‌ست، بلکه باعث می‌شه کیکت کلی جذاب و حرفه‌ای به نظر بیاد.

وقت داشتی از دست نده:  مدل سرویس قاشق چنگال؛ مدل های مدرن و بسیار زیبا-مجله زن روز

 

تزیین کیک تولد

 

****

 

طرز تهیه شکلات روی کیک

 

****

 

طرز تهیه شکلات روی کیک با شکلات تخته ای

 

برای تزیین کیک تولد، می‌تونی از انواع خوراکی‌های خوشمزه و رنگارنگ استفاده کنی. مثلا می‌تونی از ترافل‌های رنگی، شکلات‌های ریز و درشت، میوه‌های تازه، یا حتی گل‌های خوراکی برای تزیین استفاده کنی. یکی از ایده‌های جالب اینه که روی کیک رو با یه لایه خامه صاف کنی و بعدش با انواع خوراکی‌های کوچولو و خوشگل، شکل‌های مختلفی مثل قلب، ستاره یا حتی اسم طرف مقابل رو روی کیک بچینی. اینجوری هم کیکت خوشمزه می‌شه و هم ظاهر خیلی جذاب و خاصی پیدا می‌کنه. اگه دنبال یه ایده‌ی ساده‌تر هستی، می‌تونی از شابلون‌های کیک استفاده کنی؛ یعنی شابلون رو روی کیک بذاری و روش پودر قند یا کاکائو بپاشی تا یه طرح قشنگ روی کیک ایجاد بشه. این روش هم خیلی آسونه و هم نتیجه‌ی نهایی خیلی شیک و حرفه‌ای به نظر می‌رسه.

کیک اسفنجی تولد

 

****

 

تزیین کیک خانگی ساده

 

****

 

تزیین کیک خانگی ساده 1403

کیک اسفنجی یکی از اون مدل کیک‌های ساده‌ست که به خاطر بافت نرم و پفکی‌ش، پایه‌ی عالی‌ای برای هر نوع تزیینی محسوب می‌شه. برای درست کردن کیک ساده اسفنجی نیاز به مواد خاصی نداری؛ فقط آرد، شکر، تخم‌مرغ، وانیل و بکینگ پودر. مهم‌ترین نکته توی درست کردن کیک اسفنجی اینه که تخم‌مرغ‌ها رو خیلی خوب بزنی تا کیک حسابی پف کنه و سبک بشه. اگه این مرحله رو درست انجام بدی، کیکت یه بافت عالی و پفکی پیدا می‌کنه که برای هر نوع تزیینی آماده‌ست. کیک اسفنجی به خاطر طعم ملایم و بافت سبکی که داره، می‌تونه با انواع طعم‌ها و تزیینات ترکیب بشه و یه کیک خوشمزه و جذاب برای مهمونی‌هات درست کنه.

وقت داشتی از دست نده:  انواع صفحه برش سنگ و عوامل موثر در انتخاب آن‌ها

 

تزیین کیک خانگی ساده 2024

 

****

 

کیک ساده اسفنجی

 

****

 

تزیین کیک خانگی ساده خاص

یکی از تزیینات ساده و در عین حال خوشمزه برای کیک، استفاده از شکلات تخته‌ای هست. برای تهیه‌ی روکش شکلاتی، می‌تونی شکلات تخته‌ای رو به روش بن‌ماری (حرارت غیر مستقیم) ذوب کنی و بعد به آرومی روی کیک بریزی. یه روش آسون و کاربردی برای اینکه شکلات به خوبی روی کیک پخش بشه اینه که کیک رو روی یه شبکه توری بذاری و شکلات ذوب شده رو از بالا روی کیک بریزی. اینجوری شکلات به زیبایی و یکنواختی روی کیک پخش می‌شه و یه لایه‌ی براق و خوشمزه روی کیک ایجاد می‌کنه. اگه دوست داری می‌تونی قبل از سفت شدن شکلات، با استفاده از یه چنگال یا قاشق، طرح‌های موجی یا خطوط زیبا روی شکلات ایجاد کنی تا کیکت حرفه‌ای‌تر به نظر بیاد. می‌تونی از شکلات سفید هم استفاده کنی و با ترکیب رنگ‌ها، کیکت رو خاص‌تر کنی.

تزیین کیک خانگی ساده جدید

 

****

مطالب جذاب از سراسر وب



Source link

وقت داشتی از دست نده:  جو دوسر پرک: غله‌ای کامل و مغذی برای صبحانه‌ای سالم

مطالعه نمایید:

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *