تزیین سالاد برای مهمانی‌ های خودمونی | آسون، سریع و خوشگل

تزیین سالاد برای مهمانی با کاهو

وقتی حرف از مهمونی میشه، اولین چیزی که به ذهن آدم میاد، تزیین غذاهاست! از بهترین راه‌ها برای رنگ و لعاب دادن به میز مهمونیا، تزیین سالاد برای مهمانی‌ است. سالادها به خاطر رنگ‌های متنوعی که دارن، می‌تونن جلوه خاصی به میز شما بدن. امروز می‌خوایم راجع به تزیین سالاد برای مهمانی حرف بزنیم و کلی ایده جذاب و آسون برای تزیین سالاد با کاهو، خیار، گوجه و هویج بهتون بدیم که خیلی سریع و راحت بتونید پیاده‌سازی کنید.

تزیین سالاد برای مهمانی

****

تزیین سالاد کاهو و خیار و گوجه و هویج

****

تزیین سالاد کاهو

یه سالاد ساده با ترکیب کاهو، خیار، گوجه و هویج رو میشه به شکلی جذاب و خاص تزیین کرد. مثلا، یکی از راه‌های آسون و شیک اینه که خیار رو به شکل نوارهای بلند و باریک برش بدید و دور ظرف سالاد بچینید. برای وسط سالاد می‌تونید از گل‌های گوجه استفاده کنید؛ خیلی راحت گوجه رو به صورت مارپیچ برش بدید و به شکل گل روی سالاد بذارید. هویج رو هم می‌تونید با پوست‌کن به شکل رشته‌های نازک دربیارید و اون رو به صورت توده‌ای روی سالاد قرار بدید تا یه ترکیب رنگی جذاب بسازید.

وقت داشتی از دست نده:  منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟-مجله زن روز

تزیین سالاد عروس

****

تزیین سالاد آسان

****

عکس تزیین سالاد

اگر دنبال تزیین سالاد برای مهمانی ساده هستید، نیازی نیست که کلی زمان و انرژی بذارید. همین که بتونید رنگ‌های متنوع سبزیجات رو کنار هم بچینید، خودش یه تزیین شیک و خودمونی محسوب میشه. مثلا، می‌تونید کاهوها رو به صورت دست‌نخورده بچینید و بعد خیارهای حلقه‌شده و گوجه‌های گیلاسی رو با نظمی خاص روی اون‌ها بذارید. اضافه کردن یه ذره زیتون و یه برگ ریحون یا جعفری می‌تونه ظاهر سالادتون رو خیلی جذاب‌تر کنه.

تزیین سالاد برای مهمانی

****

تزیین سالاد برای مهمانی 1403

****

تزیین سالاد برای مهمانی 2024

کاهو یکی از پرکاربردترین سبزیجات تو سالاده که هم خاصیت بالایی داره و هم خیلی راحت میشه باهاش تزیین‌های شیکی درست کرد. برای مهمونی، می‌تونید کاهوها رو به صورت برگ‌های کامل بچینید و روی هر برگ رو با یه تیکه خیار، یه برش گوجه و یه هویج رشته‌شده تزیین کنید. حتی می‌تونید برگ‌های کاهو رو توی یه دیس دایره‌ای بچینید و وسط اون‌ها رو با مواد رنگارنگ سالاد پر کنید که یه جورایی مثل یه بشقاب خوراکی به نظر برسه.

تزیین سالاد برای مهمانی شیک

****

تزیین سالاد برای مهمانی زیبا

****

وقت داشتی از دست نده:  معرفی بهترین آبرسان برای پوست چرب (خارجی و ایرانی) • دیجی‌کالا مگ - زن روز

تزیین سالاد برای مهمانی ساده

برای تزیین سالاد عروس باید یه مقدار دقت و حوصله بیشتری به خرج بدید. مثلاً می‌تونید با استفاده از ابزارهای مخصوص برش، سبزیجات رو به شکل گل و یا حتی پروانه دربیارید. اضافه کردن رنگ‌های شاد مثل قرمز گوجه، سبزی کاهو و زرد هویج می‌تونه سالادتون رو خیلی لاکچری کنه. استفاده از میوه‌هایی مثل کیوی و توت‌فرنگی هم می‌تونه رنگ و بوی خاصی به سالادتون بده و یه تزیین خاص و متفاوت بسازه که همه رو شگفت‌زده کنه.

تزیین سالاد برای مهمانی خاص

****

تزیین سالاد برای مهمانی ساده

****

مطالب جذاب از سراسر وب

تاریخ انتشار:
سه شنبه 27 شهریور 1403

Loading more posts…



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner