تزریق ژل لب مدل غنچه ای یکی از پرطرفدارترین تکنیک های زیبایی در بین خانم های جوان است. خانم هایی که دوست دارند لب هایی عروسکی داشته باشند، می توانند به پزشک خود بگویند که این مدل ژل لب را برایشان بزند. بیایید با یک دیگر این روش را بیشتر بررسی کنیم.  

مدل ژل لب غنچه ای چیست؟

مدل ژل لب غنچه ای که با فیلر لب عروسکی نیز شناخته می‌ شود، موجب خواهد شد که لب پایینی در مقایسه با لب بالایی حجیم‌ تر شود و فرم زیبایی به خودش بگیرد. در این روش تزریق ژل لب متخصص سعی می‌ کند که قسمت v شکل لب های بالایی را به خوبی تقویت کند و صورت شخص را عروسکی و جذاب تر سازد. این تکنیک موجب می‌ شود که متقاضی جوان‌ تر و همچنین زیباتر دیده شود.

قبل و بعد خانمی که تزریق ژل غنچه ای انجام داده است و بعد از تزریق لبخند به لب دارد

مزایای تزریق ژل لب مدل غنچه ای

مزایای تزریق ژل لب مدل غنچه ای بسیار زیاد است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • ایجاد تعادل و همچنین فاصله مناسب میان لب های بالایی و بینی
  • جوانسازی کردن لب ها
  • آبرسانی خوب به لب ها
  • دادن فرم مناسب به لب ها
  • برجسته تر کردن لب ها و تعادل بین چهره و لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل غنچه ای

توجه به مراقبت های بعد از تزریق ژل لب مدل غنچه ای در رسیدن شما به نتیجه مطلوب و ماندگار بسیار تاثیر گذار است. بلافاصله پس از درمان ژل لب، می توانید به مدت یک تا دو هفته به فعالیت های روزانه خود بازگردید، در حالی که بایدها و نبایدهایی را لازم است که رعایت کنید. 

باید ها:

  1. مقدار زیادی آب بنوشید. هیدراته نگه داشتن خود به روند بهبودی بدن کمک می کند. با این حال، از استفاده کردن از نی خودداری کنید؛ زیرا ممکن است به لب هایتان فشار وارد کند. 
  2. بعد از درمان، حداقل تا 48 ساعت اول، روی لب های خود یخ بمالید تا تورم و کبودی آن کاهش یابد. قبل از استفاده، یخ را در کیسه بپیچید یا تکه های یخ را در یک پارچه قرار دهید.
  3. لب های خود را به خصوص برای 24 تا 48 ساعت اول پس از درمان تمیز نگه دارید و قبل از دست زدن به آنها دست هایتان را بشویید تا از بروز هرگونه عفونت جلوگیری کنید. 
  4. می توانید فعالیت های معمولی داشته باشید و ورزش های سبک مانند پیاده روی انجام دهید. اما 24 تا 48 ساعت بعد از تزریق ژل لب مدل غنچه ای از انجام هر نوع ورزش شدید خودداری کنید. 
  5. سالم بخورید و درست بخوابید! شما می توانید مقدار زیادی میوه و سبزیجات مصرف کنید، اما از مصرف بیش از حد سدیم اجتناب کنید؛ زیرا ممکن است که تورم را بدتر کند. همچنین به روی صورت نخوابید. برای کاهش تورم می توانید سر خود را با یک بالش اضافی بالا نگه دارید. 
  6. در مورد مسکن هایی که می توانید برای کاهش درد خود مصرف کنید، با پزشکتان حرف بزنید. با این حال، از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید. 
وقت داشتی از دست نده:  معرفی 10 عطر لاکچری زنانه با خط بوی بالا - زن روز

نباید ها:

  1. تا 24 ساعت بعد از تزریق از زدن رژ لب یا آرایش، روی لب یا نزدیک آن خودداری کنید.
  2.  تا 48 ساعت از بوسیدن خودداری کنید تا به لب هایتان فشار وارد نشود. 
  3. خود را در معرض دمای بالا قرار ندهید، زیرا ممکن است که تورم شما را تشدید کند.
  4. حداقل تا 48 ساعت پس از تزریق از گرفتن دوش آب گرم، سونا، بخار آب یا ورزش گرم خودداری کنید. 
  5. از ماساژ دادن یا فشار محکم بر روی لب های خود خودداری کنید، زیرا این کار می تواند تورم را افزایش دهد و همچنین فیلر تازه تزریق شده را پراکنده سازد. 
  6. حداقل تا 48 ساعت پس از درمان باید از سیگار کشیدن یا نوشیدن الکل خودداری کرد؛ چون که سیگار می تواند خطر عفونت را افزایش دهد و الکل می تواند باعث التهاب و بدتر شدن تورم شود. 
  7. حداقل تا یک هفته از سفر هوایی دوری کنید؛ زیرا فشار هوا در هواپیما می تواند با پرکننده های پوستی شما تداخل داشته باشد، حتی هوای داخل هواپیما ممکن است پوست لب های شما را کم آب کند. 
  8. حداقل 2 تا 3 هفته پس از تزریق ژل لب مدل قنچه ای از انجام کارهای معمول دندانپزشکی خودداری کنید.
وقت داشتی از دست نده:  معرفی 9 تا از برترین ادکلن‌های مردانه تام فورد - زن روز

خانمی که رژلب قرمز زده است و در حال تزریق ژل لب میباشد و سوزن سرنگ هم روی لب این خانم قرار دارد

بهترین برند برای تزریق ژل لب غنچه ای چیست؟

به طور کلی استفاده از بهترین برند برای تزریق ژل لب غنچه ای از اهمیت زیادی در این روش برخوردار است. استفاده کردن از فیلر بی کیفیت باعث ایجاد عوارض جانبی شدیدی در بیمار می شود. چند مورد از بهترین برند های فیلر برای تزریق به لب مدل غنچه ای عبارتند از:

  • برند رستیلن (RESTYLANE)
  • برند ژوویدرم اولترا (Juvéderm Ultra XC)
  • برند ژوویدرم ولبلا (Juvéderm Volbella XC)
  • ژل بلوترو (BELOTERO)
  •  ژل لب استایلج (STYLAGE)
  • برند تئوسیال (Teosyal)
  •  برند پرفکتا (Perfectha)
  •  ژل رووفیل (Revofil)

هزینه تزریق ژل لب مدل غنچه ای چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب مدل غنچه ای به عوامل بسیاری بستگی دارد که این موارد می توانند باعث افزایش یا کاهش قیمت این روش بشوند. مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه تزریق ژل لب مدل غنچه ای به شرح زیر می باشند.

  • برند تولید کننده فیلر
  • داخلی یا خارجی بودن فیلر
  • دستمزد پزشک
  • مهارت و تجربه پزشک
  • موقعیت جغرافیایی مطب
  • مقدار حجم تزریق شده به لب

عوارض تزریق ژل لب غنچه ای

عوارض تزریق ژل لب غنچه ای موقتی است و فقط باید چند روز طول بکشند. به طور کلی، این روش هم مانند سایر تکنیک های زیبایی عوارضی به دنبال دارد؛ البته این موارد کاملا طبیعی هستند و سریعا از بین می روند. نکته مهمی که در مورد این موضوع باید به آن توجه کنید، این است که تزریق ژل لب مدل غنچه ای حتما باید توسط یک پزشک ماهر و در یک کلینیک زیبایی پیشرفته و تمیز انجام بگیرد؛ چون که در غیر این صورت احتمال درگیر شدن شما با عوارض جانبی این روش بالا می رود. مهم ترین عوارض جانبی تزریق ژل لب غنچه ای شامل موارد زیر می باشند: 

  1. خونریزی از محل های تزریق
  2. تورم
  3. قرمزی
  4. حساسیت در محل تزریق
  5. فعال شدن مجدد زخم های سرد یا تاول های تب مثل هرپس سیمپلکس در لب ها یا ناحیه اطراف آن
  6. تورم یا کبودی شدید و طولانی مدت بیشتر از یک هفته تا 10 روز
  7. عدم تقارن لب (قسمت هایی از لب ها اندازه های متفاوتی دارند)
  8. تشکیل توده و ناهمواری در لب
  9. عفونت
  10. تزریق فیلر به رگ خونی که باعث از بین رفتن بافت می شود.
  11.  زخم یا سفت شدن لب
  12. واکنش آلرژیک بدن که باعث قرمزی، تورم یا خارش اطراف لب می شود.
وقت داشتی از دست نده:  عطر دیور هوم پارفوم - Dior Homme Parfum-مجله زن روز

از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم. ما سعی کردیم که در مطلب بالا در مورد تزریق ژل لب مدل غنچه ای برایتان صحبت کنیم تا در مورد مزایا، عوارض و مراقبت های بعد از آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید حتما کار تزریق زا به یک پزشک متخصص بسپارید تا بتواند با استفاده از بهترین مارک فیلر لب و با مهارت بالا کار فیلر لب را برایتان انجام دهد.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *