آیا از پاک شدن مداوم رژ لب خسته شده‌اید؟ رژ لب‌های ۲۴ ساعته، راه‌حل این مشکل شما هستند. در سال‌های اخیر، رژ لب‌های ۲۴ ساعته به دلیل تقاضای بالای مصرف‌کنندگان برای محصولات آرایشی با ماندگاری بالا، بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته‌اند. این نوع رژها مخصوصا برای افرادی که به دنبال آرایشی ماندگار در روزهای پرکار یا مراسم‌های طولانی هستند، ضروری محسوب می‌شوند. ویژگی بارز این نوع رژ لب‌ها عدم نیاز به تمدید در طول روز (حتی بعد از غذا خوردن یا نوشیدن) است. بسیاری از برندها توانسته‌اند فرمول‌های پیشرفته‌ای بسازند که بدون خشک کردن لب‌ها، رنگ‌های زنده و ماندگاری را ارائه می‌دهند. در این مقاله، چند مدل از بهترین برندهای رژ لب ۲۴ ساعته جامد و مایع را معرفی می‌کنیم و نکات مهم بری خرید بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته را برایتان می‌گوییم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته

این روزها انتخاب رژ لب‌های ماندگار و ۲۴ ساعته به لطف پیشرفت‌های علمی در فرمولاسیون محصولات آرایشی، تنوع زیادی پیدا کرده است. برندهای مختلف مانند Maybelline ،Dior ،MAC و غیره توانسته‌اند محصولاتی با دوام بالا، رنگ‌های جذاب و فرمولاسیونی که لب‌ها را خشک نمی‌کند، عرضه کنند. انتخاب هر یک از این محصولات بستگی به سلیقه و نیازهای شما دارد اما هر یک از این رژ لب‌ها می‌توانند خیال شما را برای داشتن آرایشی ماندگار در تمام طول روز راحت کنند. در ادامه، چند نمونه از بهترین مارک رژ لب که اخیرا بسیار پرطرفدار و محبوب شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم.

رژ لب مایع کالیستا مدل Stain Matt شماره L82
۳۲ %

۳۱۶,۳۰۰

۲۱۶,۰۰۰ تومان

۱. رژ لب دیور (Dior)

رژ لب دیور یکی از برندهای معتبر و محبوب در دنیای آرایش و بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته به شمار می‌آید. این برند با تولید رژ لب‌های مایع و رژ جامد با کیفیت بالا، توانسته است در بین علاقه‌مندان به دنیای آرایش جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. پیگمنت‌های عالی و رنگ‌بندی متنوع این محصولات، امکان ایجاد میکاپ‌های فانتزی و جذاب را فراهم می‌کند. دیور همچنین از عصاره‌های طبیعی مانند گل انار برای عطر و خواص مراقبتی در تولید محولات خود کمک می‌گیرد. رژ لب‌های این برند حداقل ۱۶ ساعت ماندگاری دارند و به خاطر مواد مغذی، از خشک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کنند. با این حال، قیمت بالای این محصولات و انجام تست‌های حیوانی از معایب آن‌ها به شمار می‌آید.

Rouge Dior Forever یکی از محصولات لوکس برند دیور است که به خاطر ماندگاری طولانی‌مدت و فرمولاسیون بدون نیاز به تمدید، در صدر لیست رژ لب‌های ۲۴ ساعته قرار گرفته است. این محصول در کنار ماندگاری بالا، لب‌ها را خشک نمی‌کند و به دلیل رنگ‌های جذاب و فرمول مرطوب‌کننده، جلوه‌ای زیبا به لب‌ها می‌بخشد.

Rouge Dior Forever یکی از محصولات لوکس برند دیور و بهترین مارک رژ لب 24 ساعته است

۲. رژ لب لورآل پاریس (L’Oréal Paris Lipstick)

رژ لب لورآل پاریس به خاطر بافت سبک و مات خود حسابی معروف است. این رژ لب در یک چشم بر هم زدن روی لب‌ها خشک می‌شود و به‌راحتی بدون هیچ‌گونه پخش‌شدگی در طول روز باقی می‌ماند. جالب است بدانید که این محصول با داشتن ۱۲ رنگ مختلف، گزینه‌های زیادی برای انتخاب جلوی شما قرار می‌دهد. ترکیب کیفیت بالا و بافت سبک، لورآل پاریس را به گزینه‌ای مناسب و کاربردی برای استفاده روزانه تبدیل کرده است.

۳. رژ لب شارلوت تیلبری (Charlotte Tilbury)

رژ لب شارلوت تیلبری یکی از برندهای لوکس انگلستان و جزو پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران است که با بسته‌بندی‌های شیک و محصولات با کیفیت بالا شناخته می‌شود. این رژ لب‌ها نه‌تنها رطوبت بالایی دارند و از خشک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کنند بلکه برخی از آن‌ها حاوی SPF نیز هستند که از لب‌ها در برابر اشعه UV محافظت می‌کند. قدرت پخش شوندگی و ماندگاری بالای رژهای این برند باعث محبوبیت آن‌ها شده است. بافت نرم و سبک رژها و عدم تست روی حیوانات از ویژگی‌های مثبت برند شارلوت تیلبری محسوب می‌شود اما قیمت بالای آن و تنوع کم رنگ‌های فانتزی جزو عیب‌های محصولات این برند است.

اگر بخواهیم یک نمونه‌ی جذاب از این برند به شما معرفی کنیم، باید بگوییم که برند Charlotte Tilbury با رژ لب Matte Revolution یکی از بهترین گزینه‌های ۲۴ ساعته را به شما ارائه می‌دهد. این محصول با رنگ‌های متنوع به خاطر ترکیبی از ماندگاری بالا و فرمول مغذی که باعث نرمی لب‌ها می‌شود، انتخابی عالی برای استفاده روزانه و شبانه است.

رژ لب شارلوت تیلبری یکی از برندهای لوکس انگلستان و بهترین مارک رژ لب 24 ساعته است.

۴. رژ لب دوسه (doucce)

رژ لب دوسه یکی از برندهای شناخته‌شده در صنعت آرایش است که با تنوع چشمگیر در محصولات خود به‌خصوص رژ لب‌ها، توجهات زیادی را جلب به خود می‌کند. این رژها با یک بار کشیدن روی لب، پوشش کاملی روی آن‌ ایجاد کرده و جلوه‌ای مات و مخملی به لب‌های شما می‌بخشند. رژ لب‌های جامد این برند از خاصیت رطوبت رسانی مناسبی برخوردارند اما رژهای مایع ممکن است باعث خشک شدن لب شما شود؛ در نتیجه شایذ نیاز به استفاده از زیرساز آبرسان داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم قبل زدن رژ مایع این برند، از بهترین مارک بالم لب استفاده کنید تا لب‌هایی یکدست و نرمی داشته باشید. ماندگاری بالای محصولات برند دوسه و عدم استفاده از الکل و تست حیوانی، از ویژگی‌های مثبت آن‌ است. با این حال، قیمت نسبتا بالا و تنوع متوسط رنگ‌ها از معایب این برند حساب می‌شود.

وقت داشتی از دست نده:  بهترین نرم افزار واسط مودیان

۵. رژ لب گلدن رز (Golden Rose)؛ بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته ساخت ترکیه

گلدن رز یکی از برندهای معتبر ترکیه‌ای است که به خاطر رژ لب‌های مخملی‌اش شهرت زیادی دارد. این محصولات حاوی ویتامین E و مواد مغذی بوده و از خشک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کنند. بافت نرم و سبک و تنوع رنگ‌های مات از ویژگی‌های بارز رژهای گلدن رز است. این برند همچنین رژ لب‌های بدون سرب تولید کرده و از تست‌های حیوانی استفاده نمی‌کند. با این حال، ماندگاری این رژ لب‌ها متوسط بوده و متاسفانه رنگ‌های فانتزی هم توسط این برند تولید نمی‌شود.

۶. رژ لب مک (MAC)

رژ لب مک (MAC) یک برند محبوب کانادایی است که به خاطر تنوع و کیفیت قابل‌قبول خود شناخته می‌شود. این رژ لب‌ها معمولا براق و با ماندگاری حداقل ۶ ساعت عرضه می‌شوند. هرچند برخی مدل‌ها ممکن است قبل از استفاده به آبرسانی بیشتر (به کمک بالم لب) نیاز داشته باشند. مزایای برند مک مواردی مثل قیمت مناسب، تنوع رنگی بالا و عدم تست روی حیوانات است. با این حال، کیفیت بعضی از مدل‌ها ممکن است پایین‌تر از برندهای دیگر باشد.

۷. رژ لب نارس (Nars)

رژ لب نارس (Nars) یکی از برندهای فرانسوی معتبر شناخته می‌شود که برای دوستداران رژ لب مخملی، انتخابی ایده‌آل به شمار می‌آید. این برند با ارائه رنگ‌های مات و جذاب، جلوه‌ای ویژه به میکاپ می‌بخشد. پیگمنت‌های قوی و ترکیبات مغذی شامل امگا ۹ و امگا ۶ در این رژ لب‌ها، به آبرسانی و جلوگیری از ترک‌خوردگی لب‌ها کمک زیادی می‌کند. بافت سبک و قدرت پخش شوندگی بالا نیز از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول است. به‌طورکلی مزایای محصولات این برند پوشش مناسب، ماندگاری بالا و عدم تست روی حیوانات است. البته معایبی هم دارد که شامل مواردی مثل قیمت نسبتا بالا و عدم تولید رنگ‌های فانتزی می‌شود.

رژ لب نارس (Nars) یکی از برندهای فرانسوی معتبر و بهترین مارک رژ لب 24 ساعته است

۸. رژ لب نیومیدول (Neomedol Lipstick)

برند نیومیدول با عرضه رژ لب‌های باکیفیت و ماندگار، به یکی از انتخاب‌های محبوب و دوست داشتنی بین خانم‌ها تبدیل شده است. این رژ لب دارای بافتی سبک و نرم است که احساس راحتی را در طول روز برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، فرمول مغذی آن به حفظ نرمی و لطافت لب‌ها کمک می‌کند و گزینه‌ای عالی برای روزهای طولانی حساب می‌شود. خوشبختانه دلیل تنوع رنگی بالای رژلب‌های این برند، می‌توانید خیلی راحت رنگ مناسب برای خود را پیدا کنید.

۹. رژ لب مات مخملی سیگنچر (Signature Velvet Matte Lipstic)

رژ لب مات مخملی سیگنچر به‌عنوان یک انتخاب ایده‌آل برای کسانی که به دنبال ماندگاری و کیفیت هستند، شناخته می‌شود. به دلیل داشتن بافتی سبک و عدم ایجاد حس سنگینی روی لب‌ها، این رژ لب برای مراسم‌های خاص و استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است. رنگ‌های زیبا و درخشان آن، جذابیت لب‌ها را افزایش می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که در هر شرایطی از ظاهر خود لذت ببرید.

۱۰. رژ لب این لی (Inlay)

رژ لب این لی (Inlay) یکی از برندهای معتبر ایرانی و جزو بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته است که از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده و تمامی محصولات آن با استفاده از مواد اولیه با کیفیت اروپایی تولید می‌شود. این رژ لب‌ها فاقد مواد مضر مانند پارابن و سرب هستند و همچنین رطوبت لب را حفظ کرده و از پوسته‌پوسته شدن آن جلوگیری می‌کنند. تنوع رنگی بالا و قیمت مناسب این برند، آن را به گزینه‌ای محبوب و کاربردی میان مصرف‌کنندگان تبدیل کرده است. از مزایای محصولات این برند می‌توانیم به خاصیت آبرسانی بالا، تنوع رنگی مناسب و قیمت اقتصادی آن اشاره کنیم. البته باید بگوییم معایبی مانند کیفیت متوسط و عدم تولید رنگ‌های فانتزی هم دارد.

رژ لب جامد این لی مدل Voodoo شماره 660
۴۸ %

۲۵۰,۰۰۰

۱۳۰,۰۰۰ تومان

۱۱. رژ لب کالیستا (Callista)؛ بهترین رژ لب ۲۴ ساعته ایرانی

رژ لب کالیستا (Callista) به‌عنوان یکی از برندهای پیشرو و خلاق لوازم آرایشی ایرانی، با بسته‌بندی‌های جذاب و نوآورانه خود شناخته می‌شود. این برند با تولید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی، به تنوع قابل قبولی در رنگ‌ها دست یافته است. رژهای کالیستا از ویتامین‌ها و مواد مغذی تشکیل شده و به‌خوبی پوست لب را آبرسانی می‌کنند. با این حال، نقاط ضعف آن شامل محدودیت در تنوع رنگ‌ها و عدم وجود گزینه‌های فانتزی است. در کل کالیستا با قیمت مناسب خود، گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به آرایش به شمار می‌آید.

رژ لب کالیستا (Callista)، بهترین رژ لب ۲۴ ساعته ایرانی است

۱۲. شون (schon)؛ از برندهای معروف لوازم آرایش در ایران

شون (schon) یکی از برندهای معروف ایرانی است که بیش از ۲۵ سال تجربه در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی دارد. رژ لب‌های شون دارای عطر دلپذیر و پوشش مناسبی هستند و از روغن آووکادو برای آبرسانی لب در آن‌ها استفاده شده است؛ این ویژگی به جلوگیری از ترک‌خوردگی لب‌ها کمک زیادی می‌کند. رنگ‌های مات و مخملی این برند جذابیت خاصی به لب‌ها می‌بخشند. با این حال، تنوع رنگی پایین و کیفیت متوسط جزو نقاط ضعف این محصول به شمار می‌روند.

وقت داشتی از دست نده:  مدل شومیز تو خونگی دخترانه؛ ساده و راحت برای تو خونگی و بیرون-مجله زن روز
رژ لب مایع شون سری Velvet Matt شماره M11

بهترین مارک رژ لب مایع ۲۴ ساعته

برای انتخاب رژ لب مایع ۲۴ ساعته با ماندگاری بالا، آشنایی با انواع مختلف آن اهمیت دارد. رژ لب‌های مات معمولا با بافتی غیر براق و پوشش بالا، ماندگاری طولانی دارند.همچنین رژ لب‌های شیمر براق و درخشان هستند و برای مناسبت‌های خاص مناسب‌اند. از طرفی رژ لب‌های گلس هم نوعی دیگر از رژهای مایع هستند؛ اگر می‌پرسید لیپ گلاس چیست، باید بگوییم آن‌ها ظاهری لطیف و شفاف به لب‌ها می‌دهند و معمولا روی دیگر رژ لب‌ها استفاده می‌شوند. در نهایت، رژ لب‌های طبیعی با رنگ ملایم یک نوع از رژلب‌های مایع هستند که برای استفاده روزمره ایده‌آل حساب می‌شوند. اجازه دهید در ادامه چند نمونه از بهترین برندهایی که رژ لب مایع ۲۴ ساعته تولید می‌کنند را به شما معرفی کنیم.

۱. رژ لب میبلین (Maybelline)

رژ لب میبلین یکی از معتبرترین برندهای آرایشی آمریکایی است که به کیفیت و سلامت مصرف‌کنندگان توجه زیادی دارد. این رژ لب‌ها به دلیل بافت سبکی که دارند، پس از استفاده روی لب‌ها خشک و جمع نمی‌شوند. البته ابتدا رژ لب حالت مایع و کمی براق دارد که جای نگرانی نیست زیرا بعد از یکی دو دقیقه به ظاهری مات و جذاب تبدیل می‌شود. بافت نرم و مخملی این رژها، آن‌ها را به گزینه‌ای کاربری و عالی برای استفاده روزانه تبدیل می‌کند؛ اما قیمت نسبتا بالا و استفاده محدود از مواد مغذی در فرمولاسیون آن از نقاط ضعف این برند به شمار می‌آید.

رژ لب سوپر استی از برند میبلین به‌عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازار شناخته می‌شود. این محصول با ماندگاری طولانی‌مدت و فرمولاسیون بدون سرب، لب‌ها را نرم و مرطوب نگه می‌دارد. ویژگی مثبت دیگر این رژ لب، عدم ایجاد ظاهری خشک و ترک‌خورده است که آن را تبدیل به انتخابی ایده‌آل برای استفاده روزمره می‌کند. رنگ‌های جذاب و متنوع آن نیز باعث می‌شود که بتوانید به‌راحتی از آن در هر موقعیتی استفاده کنید.  این محصول به دلیل بافت سبک و پوشش کاملا مات خود بسیار محبوب است.

رژ لب میبلین یکی از معتبرترین برندهای آرایشی آمریکایی و بهترین مارک رژ لب مایع 24 ساعته است.

۲. رژ لب مایع فرساس (Farsas Liquid Lipstick)

رژ لب مایع فرساس به دلیل ماندگاری و کیفیت عالی خود در میان رژهای ۲۴ ساعته شهرت دارد. این رژ لب به خاطر داشتن بافتی نرم و روان، به‌راحتی روی لب‌ها پخش می‌شود و پس از خشک شدن، ظاهری طبیعی (بدون حس چسبندگی) را ایجاد می‌کند. برند فرساس طیف زیادی از رنگ‌ها را ارائه می‌دهد که به‌راحتی می‌توانید آن با هر تناژ پوستی مطابقت دهید و این ویژگی باعث محبوبیت این برند میان مصرف‌کنندگان شده است.

۳. هدی بیوتی (Huda Beauty Liquid Matte Lipstick)؛ بهترین رژ لب ۲۴ ساعته

رژ لب از برند Huda Beauty با فرمولاسیون مایع و مات خود تا ۲۴ ساعت ماندگاری دارد. این رژ لب در برابر ریزش و محو شدن مقاوم است و رنگدانه‌های آن، پوششی یکنواخت به لب‌ها می‌دهد. همچنین فرمول این محصول به گونه‌ای طراحی شده که لب‌ها را خشک نمی‌کند. قبل از مصرف رژ ۲۴ ساعته می‌توانید از بالم لب استفاده کنید؛ برای آشنایی بیشتر با این محصول پیشنهاد می‌کنیم مقاله «بالم چیست» ما را بخوانید.

۴. رژ لب مایع (Too Faced)

رژ لب مایع Too Faced به خاطر ترکیب منحصربه‌فرد خود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال رژ لبی با ماندگاری طولانی و پوشش مات هستند. این محصول با فرمولاسیون غنی از روغن‌های مغذی، علاوه بر ایجاد بافتی مخملی و نرم، از خشکی و ترک خوردگی لب‌ها هم جلوگیری می‌کند. همچنین، پیگمنت بالای آن باعث پوشش کامل لب‌ها می‌شود و نیاز به تمدید مداوم ندارد. از طرفی وجود عصاره‌های مرطوب‌کننده در این محصول نیز به نرمی و رطوبت لب‌ها کمک زیادی می‌کند؛ عطر خاص و رنگ‌بندی متنوع این رژ لب، حسی لوکس و جذاب به میکاپ شما می‌دهد.

۵. رژ مایع مک (MAC)؛ بهترین مارک رژ لب مایع ۲۴ ساعته

MAC به‌عنوان یکی از برندهای برجسته لوازم آرایشی، رژ لب‌های مایع و مات خود را با ماندگاری بسیار بالا تولید کرده است. Retro Matte Liquid Lipcolour یکی از محصولات محبوب و جذاب این برند با کیفیت است که به خاطر فرمول سبک و ماندگار خود تا ۲۴ ساعت روی لب‌ها باقی می‌ماند و اصلا نیازی به تمدید مداوم ندارد.

رژ مایع مک (MAC)، بهترین مارک رژ لب مایع 24 ساعته است.

۶. رژ لب مایع مات کیکو (KIKO)

رژ لب مایع مات کیکو با پوشش مات و بافت سبک، یک انتخاب هوشمندانه برای خانم‌هایی است که به دنبال رژ لبی با ماندگاری و کیفیت بالا هستند. این محصول دارای رنگدانه‌ها و پیگمنت قوی است که لب‌ها را به خوبی رنگ می‌کند، بافت کرمی و نرم آن، احساس راحتی را در طول روز را به شما می‌دهد. همچنین خوب است بدانید که وجود عصاره گل انار و روغن جوجوبا در فرمولاسیون آن، از خشکی و ترک خوردگی کاملا جلوگیری می‌کند.

وقت داشتی از دست نده:  مواردی که گارانتی خودرو را باطل می‌کند-مجله زن روز

۷. رژ لب مایع الف (elf)

رژ لب مایع الف دارای پوشش مات، ماندگاری و کیفیت بالا هستند. این رژ لب حاوی ویتامین E، وگان و بدون تست حیوانی است. در ترکیبات رژهای الف مواد مضر مانند پارابن وجود ندارد. از طرفی فرمولاسیون خاص آن لب‌ها را نرم و حجیم‌تر نشان می‌دهد و همچنین دارای خواص مرطوب‌کننده‌ است که از خشکی جلوگیری می‌کند. به دلیل داشتن تنوع رنگی مناسب و بافت نرم، این رژ لب گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزانه است.

۸. فنتی بیوتی (Fenty Beauty Stunna Lip Paint)

Fenty Beauty که توسط ریحانا بنیان‌گذاری شده، به خاطر رژ لب‌های ماندگار و متنوع خود شهرت زیادی دارد. Stunna Lip Paint یکی از محصولات برجسته و پرفروش این برند است که با ماندگاری ۲۴ ساعته و رنگ‌های جسورانه و زنده، انتخابی ایده‌آل برای طرفداران آرایش‌های خاص محسوب می‌شود. این رژ لب به‌سرعت خشک شده و با فرمول مایع و سبک خود لب‌ها را سنگین نمی‌کند.

نکات مهم برای انتخاب و خرید بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته

خرید رژ لب با کیفیت و مناسب یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌ها در انتخاب لوازم آرایشی مرغوب است. برای خرید بهترین رژ لب، فقط توجه به چند نکته مهم می‌تواند به شما کمک کند تا گزینه‌ای مناسب و خوبی را انتخاب کنید:

  • انواع رژ لب: شناسایی انواع مختلف رژ لب‌ها مانند جامد، مایع و مدادی به شما امکان می‌دهد تا بر اساس سلیقه و نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • فرم لب: فرم لب‌های شما تاثیر زیادی بر انتخاب رنگ و نوع رژ لب دارد؛ بنابراین انتخاب مناسب می‌تواند به بهبود ظاهر شما کمک کند.
  • رنگ پوست: هماهنگی رنگ رژ لب با رنگ پوست شما از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند جذابیت آرایش را افزایش دهد.
  • میزان ماندگاری: ماندگاری رژ لب یکی از عوامل کلیدی در انتخاب آن است و تاثیر زیادی بر زیبایی و راحتی استفاده از محصول دارد.

نکات مهم برای انتخاب و خرید بهترین رژ لب چیست؟

آزادی در انتخاب و ماندگاری در رنگ با استفاده از رژ ۲۴ ساعته

در این مقاله درباره‌ی بهترین برندهای رژ لب‌های ۲۴ ساعته در ایران و خارج از کشور صحبت کردیم. از مهمانی‌های طولانی مدت تا روزهای کاری پراسترس، رژ لب‌های ۲۴ ساعته همراه همیشگی شما خواهند بود. البته با پیشرفت علم در حوزه زیبایی، می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد تنوع بیشتری از این محصولات با ویژگی‌های منحصربه‌فرد باشیم. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم هنگام انتخاب بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته، به ترکیبات محصول توجه کرده و محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی مواد طبیعی و مغذی باشند. همچنین، به ماندگاری محصول دقت کرده و محصولاتی را انتخاب کنید که باعث خشکی لب‌ها نشوند.

منبع: cosmopolitan ، people ، instyle

سوالات متداول درباره‌ی بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته

چه عواملی در انتخاب بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته موثر است؟

عواملی مثل ماندگاری، بافت رژ لب، میزان رطوبت‌ رسانی، تنوع رنگ و کیفیت برند از مهم‌ترین عوامل در انتخاب بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته هستند.

آیا رژ لب‌های ۲۴ ساعته لب‌ها را خشک می‌کنند؟

برخی رژ لب‌های ۲۴ ساعته ممکن است لب‌ها را خشک کنند اما مارک‌هایی که حاوی مواد مرطوب‌کننده مانند روغن جوجوبا و ویتامین E هستند، می‌توانند از خشکی جلوگیری کنند.

بهترین مارک رژ لب ۲۴ ساعته کدام است؟

برخی از بهترین برندهای رژ لب ۲۴ ساعته شامل این لی (Inlay) و کالیستا (Callista) از برندهای ایرانی، میبلین (Maybelline) و هدی بیوتی (Huda Beauty) با فرمولاسیون ماندگار، فرساس (Farsas) با کیفیت عالی، مک (MAC) با ماندگاری بالا، کیکو (KIKO) با پوشش مات و فنتی بیوتی (Fenty Beauty) که به‌خاطر کیفیت و ماندگاری طولانی معروف هستند.

رژ لب ۲۴ ساعته میبلین چه ویژگی‌هایی دارد؟

رژ لب میبلین به دلیل بافت سبک خود، بعد از استفاده روی لب‌ها خشک و جمع نمی‌شود و دارای ماندگاری طولانی‌مدت است. همچنین فرمولاسیون آن بدون سرب است و لب‌ها را نرم و مرطوب نگه می‌دارد.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *