شومیز شلوار نخی زنانه | جدیدترین مدل های شیک مزونی کالکشن ۱۴۰۳

شومیز شلوار نخی زنانه حتما دوست دارین یه دست لباس راحت و شیک داشته باشین که هم تو خونه بپوشین و هم وقتی …


گوشواره آویزی بلند | جدیدترین طرح های خاص ترند شده که حتما به گوش های شما هم میاد

گوشواره آویزی بلند سلام دوستان عزیز! امروز می‌خوام باهاتون در مورد گوشواره آویزی بلند صحبت کنم که واقعاً یه انتخاب شیک و جذاب …


کفش پاشنه بلند زنانه جدید | برای شما که دلتون میخواد خیلی جذاب تر به نظر بیایید

کفش پاشنه بلند زنانه جدید سلام دوستای عزیز! امروز می‌خوام براتون در مورد چند مدل کفش پاشنه بلند زنانه جدید صحبت کنم که …

مدل بلوز زنانه مجلسی

خب بچه‌ها، امروز می‌خوام در مورد یه موضوع خیلی مهم و دوست‌داشتنی صحبت کنم که مطمئنم همه‌تون بهش علاقه دارید: بلوز زنانه شیک مجلسی! بلوز مجلسی، یکی از اون لباس‌هایی هست که توی کمد هر دختری باید حداقل چند تا ازش داشته باشه. چرا؟ چون با یه بلوز مجلسی می‌تونی به راحتی استایلت رو از یه استایل روزمره به یه استایل شیک و رسمی تغییر بدی. حالا بیا ببینیم چه مدل‌هایی از این بلوزها وجود داره و کدوم‌هاشون مناسب‌تر هستن.

مدل بلوز زنانه

****

مدل بلوز مجلسی ساده و شیک

****

مدل بلوز گیپور مجلسی

وقتی صحبت از بلوز زنانه مجلسی شیک ایرانی می‌شه، اولین چیزی که به ذهنم میاد، طرح‌ها و الگوهای خاص و زیبای ایرانیه. این بلوزها معمولاً با استفاده از پارچه‌های فاخر و با کیفیت دوخته می‌شن و روی اون‌ها کارهای دستی مثل گلدوزی، سوزن‌دوزی و ترمه‌دوزی انجام می‌شه. مثلا، یه بلوز مجلسی با طرح‌های سنتی ایرانی می‌تونه هم خیلی شیک باشه و هم خیلی خاص. این مدل بلوزها، هم برای مجالس رسمی و هم برای مهمونی‌های خانوادگی مناسبه و می‌تونه با یه دامن یا شلوار ساده ست بشه. پارچه‌هایی مثل ترمه، ساتن و مخمل بیشتر برای این نوع بلوزها استفاده می‌شن که هم جلوه‌ خوبی دارن و هم راحت هستن.

وقت داشتی از دست نده:  مدل های جدید لباس خواب زنانه؛ راحت و ساده و زیبا همه در یک ست-مجله زن روز

مدل بلوز گیپور مجلسی زنانه

****

بلوز حریر مجلسی شیک

****

مدل بلوز زنانه ساده

حالا می‌رسیم به مدل بلوز مجلسی ساده و شیک. این نوع بلوزها برای کسایی که به سادگی و مینیمالیسم علاقه دارن خیلی مناسبن. بلوزهای ساده و شیک معمولا بدون تزئینات اضافی هستن و همین سادگی‌شون باعث می‌شه که خیلی شیک به نظر برسن. مثلاً یه بلوز سفید ساده با یقه‌ای شیک و دکمه‌های زیبا می‌تونه خیلی جذاب باشه. این مدل بلوزها رو می‌تونی با یه شلوار یا دامن رسمی ست کنی و برای موقعیت‌های مختلفی مثل کار، مهمونی‌ها و حتی جلسات رسمی استفاده کنی. یکی از مزایای این مدل بلوزها اینه که هیچ وقت از مد نمی‌رن و همیشه شیک و مدرن به نظر می‌رسن.

مدل بلوز زنانه نخی

****

مدل بلوز زنانه ساده شیک

****

بلوز زنانه شیک مجلسی

گیپور همیشه جزو پارچه‌های محبوب و شیک برای لباس‌های مجلسی بوده و هست. مدل بلوز گیپور مجلسی زنانه یه انتخاب عالی برای اوناییه که دوست دارن یه ذره جذابیت و رمانتیک بودن به استایل‌شون اضافه کنن. بلوزهای گیپور با طرح‌های متنوع و زیبا، می‌تونن خیلی شیک و دلبرانه باشن. مثلاً یه بلوز گیپور با آستین‌های بلند و یقه بسته، هم می‌تونه خیلی رسمی باشه و هم خیلی شیک. این نوع بلوزها رو می‌تونی با یه شلوار یا دامن ساده ست کنی و برای مراسم مختلف مثل مهمونی‌ها، جشن‌ها و حتی عروسی‌ها استفاده کنی. گیپور یه پارچه‌ست که هم خیلی ظریفه و هم خیلی شیک، پس با پوشیدن بلوز گیپور مطمئن باش که نگاه‌ها رو به خودت جلب می‌کنی.

وقت داشتی از دست نده:  مدل شومیز گلدار خوشگل؛ شومیز های خوشگل و کیوت گلدار مناسب خانوم های جوان-مجله زن روز

بلوز زنانه شیک مجلسی 1403

****

بلوز زنانه شیک مجلسی 2024

****

مدل بلوز مجلسی ساده

حریر هم مثل گیپور یکی از پارچه‌های محبوب برای لباس‌های مجلسیه. بلوز حریر مجلسی شیک، به خاطر جنس لطیف و نرمش، هم خیلی راحت و خنکه و هم خیلی شیک و مجلسیه. این مدل بلوزها معمولاً با طرح‌های ساده و شیک دوخته می‌شن و می‌تونن با هر نوع لباسی ست بشن. مثلاً یه بلوز حریر با رنگ سفید یا کرم، می‌تونه یه انتخاب عالی برای مهمونی‌ها و مراسم رسمی باشه. حریر به خاطر جنس خاصش، خیلی زیبا روی بدن می‌شینه و یه حس لوکس و شیک به استایلت می‌ده. این نوع بلوزها رو می‌تونی با یه دامن یا شلوار رسمی ست کنی و برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنی. از طرفی، بلوز حریر خیلی سبک و خنکه و برای روزهای گرم سال هم مناسبه.

مدل بلوز زنانه مجلسی شیک ایرانی

****

مدل بلوز زنانه مجلسی شیک

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *