بررسی عطر شاه

عطر شاه :

در مورد عطر شاه یا همان پور آن هوم، عطریست، در سال 1934 در بازار عرضه گردیده. ارنست دالتروف، بنیانگذار خانه کارون، عطر Pour un Homme de CARON را ایجاد کرد. ترکیب روایح این عطر: زنبق و وانیل و اسطوخودوس. هدف او چی بود؟ ارائه عطر واقعی به مردان. این یک موفقیت فوق‌العاده بود. موفقیتی که تا امروز، تقریباً یک قرن بعد همچنان پابرجاست. Pour un Homme de CARON بیش از یک عطر، یک انقلاب است.

معرفی برند کارون

برند کارون، یکی از برندهای مشهور تاریخی، فرانسوی در صنعت عطرسازی می‌باشد. این برند با بیش از یک قرن تجربه در تولید عطر و ادکلن، هنر و زیبایی را در عطرهای خود به شما ارايه می‌دهد. یکی از بهترین عطرهای ساخته شده عطر مردانه پور آن هوم با نت اسطوخودوس است و طراحی مدرن آن سبب شده طرفداران جدید و جوانتری را به خود جذب کند .نت های این عطر شامل اسطوخودوس ،وانیل ،مشک است .این عطر پرفروش و جذاب، گذر زمان را بی معنی کرده و تا به حال با تغییرات زیاد خود را به روز نگه داشته است. Pour Un Homme یک افسانه زنده است. یک ادو تویلت که تقریباً 90 سال است که موفقیت مداوم داشته و توسط بسیاری از شخصیت‌های مشهور انتخاب شده است. آخرین پادشاه ایران، محمد رضا شاه پهلوی علاقه بسیاری به رایحه این ادکلن داشته و همچنین توسط افراد سرشناس زیادی مورد استفاده قرار گرفته است که با داشتن رایحه ای ملایم و تلخ در میان عطر های قدیمی بسیار معروف است و جزء ادکلن های فوق کلاسیک بشمار می آید.

وقت داشتی از دست نده:  مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد-مجله زن روز

pour un homme

 

عطر شاه که یاد آور خاطرات بسیاری از آدم های دور و بر ماست! عطری که به جرات میشه گف اگه چشماتونو ببندین و چند پاف ازش اسپری کنید ، می توانید تمام خاطرات خوش گذشته رو با کیفیت هزار برابر بیشتر از همیشه، مجدد تداعی و یاداوری کنید و لذت ببرید !

عطری که زمانی مظهر شیک پوشی و زندگی شاهانه بوده و این روز ها جزو موارد خاص و کلکسیونی عطر باز هاست ! که برای افراد بالای چهل سال و نوستالژی پسندان عالیه..

 

مشخصات عطر شاه ( پوران هوم )

یکی از محصولات بر جسته با رایحه شاه میتوان به عطر شاه برندینی اشاره کرد. این عطر با ترکیبات منحصربفرد و رایحه های شگف انگیز خود، توانسته است جایگاه ویژه ای در قلب علاقمندان به عطر و ادکلن پیدا کند. رایحه این عطر ملایم است با ترکیبات گل های خوشبو و میوه های تازه حس لذت و شادابی را برای افراد به ارمغان می آورد.

نت های بکار رفته شده :

  • رایحه اولیه: اسطوخودوس
  • رایحه میانی: وانیل
  • رایحه پایانی: مشک

با اولین پاف از ادکلن، رایحه جذاب و خوشبو اسوخودوس در فضا پخش می شود که حس دلنشینی برای مخاطب ایجاد می کند. پس از آن با اضاف شدن رایحه وانیل بویی ملایم و شیرین به میان آمده و ترکیبی بینظیری را ایجاد می کند. در انتهای این نت میتوان رایحه جذاب مشک را استشمام کرد.

وقت داشتی از دست نده:  از چگونگی عمل تا فواید آن • دیجی‌کالا مگ

از مشخصات ظاهری این ادکلن میتوان روی بطری در کادر عمودی و مستطیلی نام Pour Un Homme  را مشاهده می کنید. مایع سبز رنگ درون بطری از روی شیشه شفاف به خوبی دیده می شود که با ترکیب در پوش بطری با شکل هندسی و رنگ نقره اش ظاهری بسیار شیک و کلاسیک ایجاد کرده است.

ادکلن مردانه برندینی مدل Pour Un Homme

خرید عطر شاه برندینی:

عطر شاه برندینی، با پخش بوی بسیار خوب و ماندگاری قوی انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در مجالس ، مهمانی ها و هرگونه موقعیت های خاص دیگر است. با توجه به تمام این ویژگی ها، این ادکلن به عنوان یک عطر لوکس، منحصربفرد و جذاب، مورد توجه علاقه مندان به عطر و ادکلن قرار گرفته است.

این عطر مردانه از برند برندینی با رایحه معروف و حذاب Pour Un Homme جزء برجسته ترین و محبوب ترین عطر در دنیای عطر و ادکلن به حساب می آید. برای اطلاع از قیمت و خرید عطر شاه برندینی با ضمانت کالا، میتوانید به سایت فروشگاه اینترنی هلسانا مراجعه کنید و همچنین محصولات بیشتری را دیدن نمایید.

 

درباره عطر و ادکلن برندینی:

برندینی یک تولید کننده عطر و ادکلن باکیفیت ایرانی است که با شعار «کالای ایرانی، کیفیت جهانی» کار خود را آغاز کرد. همراه با توسعه تکنولوژی در زمینه تولید عطر و ادکلن، برخی لاین‌های عطرسازی مانند برندینی موفق شدند با خلق روایح مطبوع مشابه عطرسازی‌های بزرگ در بازار ایران به محبوبیت برسند. تنوع عطر و ادکلن برندینی فراوان است و انواع سلیقه‌ها را برای خانم‌ها و آقایان در بر می‌گیرد.

وقت داشتی از دست نده:  اسپیرولینا جلبکی فوق العاده و سرشار از خواص باورنکردنی

 

مجموعه برندینی از سال ۱۳۹۶ کار خود را در زمینه تولید عطر و ادکلن باکیفیت آغاز کرد. مجموعه برندینی با کمک کارشناسان داخلی و راهنمایی عطرسازان فرانسوی، عطرهای محبوب و معروف عطرسازی‌های بزرگ دنیا را در اندازه‌های کوچک‌تر با بطری‌های کریستالی تقدیم مشتریان می‌کند. برندینی با شعار تولید کالای باکیفیت ایرانی سعی داشته تا پرطرف‌دارترین عطرهای جهانی را در ابعاد کوچک‌تر و رایحه‌ای شبیه به بوی اصلی، متناسب با سلیقه اقلیمی مردم داخل وارد بازار ایران کند. در این صورت همه اقشار جامعه می‌توانند به عطر و ادکلن‌هایی مشابه مدل‌های معروف فرانسوی و ایتالیایی با قیمت پایین دست یابند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *