ساواج دیور، بدون شک اولین نامی است که برای محبوب‌ترین عطر مردانه بازار به ذهنتان می‌رسد. این عطر فرانسوی دوست‌داشتنی، قیمت بسیار بالایی دارد و به‌همین‌علت احتمالاً تمام علاقه‌مندان به آن نمی‌توانند نسخه‌ای از آن را روی میز آرایش خود داشته باشند. علاوه‌براین خرید نسخه اصل آن با وجود نسخه‌های فیک کاملاً شبیه به نسخه اصلی کمی سخت است و این نکته هم می‌تواند برای علاقه‌مندان دغدغه ایجاد کند. چاره کار خرید نسخه‌های مشابه، مرغوب و باکیفیت شرکتی است. یکی از شبیه‌ترین نسخه‌های شرکتی به ساواج دیور، ادکلن مانژر بلک نام دارد که توسط برند معتبر آلفامونته درست شبیه به نسخه اصلی فرموله و به بازار عرضه شده است. در ادامه قصد داریم در ارتباط با این عطر دوست‌داشتنی و منحصربه‌فرد شرکتی اطلاعاتی به شما بدهیم.

معرفی عطر مانژر بلک

ادکلن مانژر بلک آلفامونته؛ نسخه شرکتی ساواج دیورادکلن مانژر بلک آلفامونته؛ نسخه شرکتی ساواج دیور

هرچقدر هم که بگویند عطرهای محبوب و معروف جهانی مانند ساواج دیور اصطلاحاً دیگر روی بورس نیست و باید جایگزینی خاص‌تر برای آن انتخاب کرد، درنهایت این مردان اصیل و باوقار هستند که از رایحه همیشگی مردانه خود دست نمی‌کشند و به عهد خود با هنر دست فرانسوا دماشی پایبند می‌مانند!

مانژر بلک تلالو روحی مردانه در جسمی اصیل و قدرتمند است. روایح این عطر یادآور اصالت، وقار، مردانگی و قدرت هستند و به‌راستی هیچ عطری نمی‌تواند این چنین که مانژر بلک از خود نشان می‌دهد، حس قدرت مردانه را فریاد بزند. صفرتاصد مانژر بلک درست شبیه به ادکلن معروف و محبوب ساواج دیور فرانسوی فرموله شده است و همان حس منحصربه‌فردبودن را با تک‌تک نت‌هایش منتقل می‌‌کند. در حقیقت، با اولین تست مانژر بلک شما می‌توانید بهترین نسخه از ادکلن سا‌واج شرکتی را استفاده کنید و از شباهت آن با نسخه اصلی متعجب خواهید شد.

وقت داشتی از دست نده:  عطر آمواج بیچ هات مردانه – Amouage Beach Hut Man-مجله زن روز

تاریخچه عطر مانژر بلک

عطر مانژر بلک درست مشابه با ادکلن بسیار معروف و محبوب ساواج دیور فرموله شده است که یک کامیونیتی بزرگ از طرفداران خاص خودش در جهان را دارد و نزدیک به ۱۰ سال است که از محبوبیت آن کاسته نشده است.

ساواج دیور توسط عطار بزرگ و سرشناس جناب آقای فرانسوا دماشی (François Demachy) فرموله و برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به بازار جهانی عطر عرضه شد (بررسی تخصصی ادکلن دیور ساواج را بخوانید). در ابتدا استقبال از این ادکلن به‌گونه‌ای بود که شاید کسی جز فرانسوا دماشی که به ترکیبات نت‌های این عطر اعتقادی راسخ داشت، فکرش را نمی‌کرد! اما رفته‌رفته آوازه عطر ساواج دیور در تمام جهان پیچید و امروزه اولین نامی که پس‌از بهترین عطر مردانه به ذهن می‌رسد، همین ادکلن ساواج دیور است. خصوصاً که رایحه معتدل، مرکباتی و چهارفصل آن باعث می‌شود که یک عطر روزانه برای تمام طول سال باشد و به‌این‌ترتیب، تبدیل به یک عطر امضای فوق‌العاده خوشبو شود.

نت‌های ادکلن مانژر بلک

ادکلن مانژر بلک شبیه‌ترین نت‌ها را به نت‌های ادکلن مردانه ساواج دیور دارد. ترکیب روایح ادویه‌ای و مرکباتی معتدل می‌تواند مشام هر انسانی را از نت‌های بی‌نظیر این عطر، پُر و شما را به رقص شبانه مانژر بلک دعوت کند. رقص رویایی این ادکلن درست مانند ساواج دیور با نت‌های ترنج و فلفل آغاز می‌شود و وقار خاصی به اصالت مردانه این عطر می‌بخشد. دیری نمی‌پاید که نت‌های میانی و منحصربه‌فرد مانژر بلک با شمعدانی، زیره سبز، اسطوخودوس، لامی، فلفل صورتی، خس خس و نعناع هندی وارد این هیاهوی شبانه می‌شوند و در پایان، سدر، لابدانوم و آمبروکسان مهر یونیک‌بودن را به ALFAMONTE Monsieur Black می‌زنند.

وقت داشتی از دست نده:  معرفی ۱۵ محصول از گران ترین عطرهای دنیا - مجله زن روز

ویژگی های عطر مانژر بلک

مانژر بلک هیچ‌گاه شما را ناامید نمی‌کند! زمانی که استایل خود را زده‌اید و به‌دنبال ادکلنی می‌گردید که هم نشان از وقار و جنتلمن بودنتان داشته باشد و هم شما را قدرتمند و اصیل نشان دهد، تنها نام مانژر بلک است که به ذهن متبادر می‌شود و خیال شما را از تکمیل‌شدن استایلتان راحت می‌کند. هارمونی چشم‌نواز روایح معتدل و مرکباتی معطر با مشام شما بازی می‌کنند و رایحه‌ای ماندگار را برای یک روز طولانی کاری، رسمی، دوستانه، شاد و … به ارمغان می‌آورند. مانژر بلک پخش بوی فوق‌العاده‌ای دارد و تنها با اسپری‌کردن چند پاف از این عطر می‌توانید تا ساعت‌ها از بازی سحرانگیز نت‌های آن نهایت لذت را ببرید؛ گویی برای اولین بار است که مشامتان با این عطر آشنا شده است.

سوالات متداول

عطر مانژر بلکعطر مانژر بلک

  • عطر مانژربلک آلفامونته تا چه اندازه شبیه ادکلن ساواج دیور پرفیوم است؟

اگر بگوییم صفرتاصد ادکلن مانژر بلک درست شبیه به ساواج دیور فرانسوی فرموله شده است، اغراق نکرده‌ایم! کسانی که طرفدار همیشگی ساواج دیور بوده‌اند می‌توانند صحت این ادعا را تایید کنند. در حقیقت، نه‌فقط در نت‌های ابتدایی، میانی و پایانی، که در پخش بو، خط بو و ماندگاری نیز ادکلن ساواج شرکتی شبیه‌ترین ویژگی‌ها را به نسخه اصلی این محصول دارد.

  • بهترین ادکلن ساواج شرکتی کدام است؟

بهترین و شبیه‌ترین نسخه به ساواج دیور اصل فرانسوی، ادکلن مانژر بلک است و جالب است بدانید دیگر محصول پرفروش آلفامونته بادی اسپلش ساواج دیور است که آن نیز درست مشابه با نسخه اصلی فرموله شده است.

وقت داشتی از دست نده:  معرفی ادکلن لطافه یارا صورتی | Lattafa Yara Pink-مجله زن روز

سخن پایانی

درحالی‌که قیمت دیور ساواج ادو پرفیوم روزبه‌روز سر به فلک می‌کشد و درعین‌حال از محبوبیت آن کاسته نمی‌شود، مطمئناً علاقه‌مندان دوست دارند این رایحه را روی تن خود احساس کنند و چاره کار استفاده از نسخه‌های شرکتی ساواج دیور است. به‌طور قطع، هیچ‌یک از نسخه‌های شرکتی از لحاظ کیفیت، شباهت نت‌ها، مرغوبیت، پخش بو، خط بو، ماندگاری و … نزدیک به ادکلن مانژر بلک‌ هم نمی‌شوند و شما‌ می‌توانید با خیال راحت با خرید عطر مانژربلک آلفامونته شبیه‌ترین نسخه به ساواج دیور اصل فرانسوی را داشته باشید.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *