داشتن یک ماشین اصلاح صورت برای هر کسی لازم است. به ویژه برای زنانی که از موهای ریز صورت‌شان ناراضی هستند و به دنبال وسیله‌ای برای از بین بردن آن می‌گردند. برای همین برندهای شناخته شده‌ی وسایل آرایشی و بهداشتی برخی محصولات ویژه‌ی این کار را تولید و روانه‌ی بازار کرده‌اند که بررسی نتیجه‌ی کارشان را می‌توانید در این ویدئو ببینید.

ماشین اصلاح موی صورت بانوان فیلیپس مدل BRR454

۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

ماشین اصلاح موی صورت بانوان براون مدل FS1000

۱,۹۶۷,۲۵۰ تومان

در این ویدئو دو ماشین اطلاح صورت از برنده‌های شناخته شده‌ی فیلیپس و براون را بررسی می‌کنیم. محصولات این رده با طراحی‌های خاص‌شان چند وقتی است که ترند شده و به محصولاتی پرفروش و محبوب تبدیل شده‌اند. در یک نگاه کلی اگر بخواهیم به تفاوت‌های این دو محصول اشاره کنیم باید به اندازه‌ی سری‌های این دو ماشین اصلاح بپردازیم. ماشین اصلاح فیلیپس سری‌های بزرگتری به نسبت براون دارد و در نتیجه کار کردن با آن آسان‌تر است. اگرچه براون هم با سر کوچکترش برای کسانی که نواحی بازیک‌تر مثل زیر ابروها را اصلاح می‌کنند مناسب است.

وقت داشتی از دست نده:  چرایی ناکارآمدی راهکار «دو دولتی» در فلسطین-مجله زن روز

از دیگر تفاوت‌های این دو محصول می‌توان به آینه‌ای اشاره کرد که ماشین اصلاح فیلیپس روی در محصولش طراحی کرده است. هر دوی این دستگاه‌ها با باطری کار می‌کننده و تیغه‌های آن هم برای آسیب کمتر به صورت چرخشی عمل می‌کنند. در مجموع هر دوی این محصولات برای از بین بردن موهای کرکی صورت مناسب هستند.

برای آشنایی بیشتر با ماشین‌های اصلاح موی صورت زنان و بررسی ویژگی‌های آن‌‌‌ها پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی بالا را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

وقت داشتی از دست نده:  انواع مدل های قالب یخ سیلیکونی برای روز های گرم تابستان-مجله زن روز

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *