مدل های جذاب شومیز جین اسپرت دخترانه برای خوش سلیقه ها

شومیز جین اول از همه، بیایید درباره شومیز جین زنانه صحبت کنیم. این نوع لباس از پارچه جین ساخته می‌شه که هم مقاومه …


کالکشنی دیدنی از انواع مدل مانتو شلوار ست تابستانی برای خوش استایل ها

مانتو شلوار ست تابستانی تابستون که میاد، همه دنبال یه لباس راحت و خنک می‌گردن که هم زیبا باشه، هم برای گرمای طاقت‌فرسای …


جدید ترین مدل های شمع فانتزی تزیینی را اینجا ببینید

شمع فانتزی تزیینی سلام به همه دوستان عزیز! امروز می‌خوام یه کم در مورد شمع‌های فانتزی تزئینی باهاتون صحبت کنم. می‌دونید، این شمع‌های …

مدل مانتو تابستانی امسال

تابستون اومده و وقتشه که کمد لباسامون رو با مدلای جدید و خنک‌ تابستونی آپدیت کنیم. تو این فصل گرم، یه مانتو خنک و شیک می‌تونه کلی حال و هوامونو عوض کنه. می‌خوام یه گپی بزنیم در مورد مدل مانتوهای تابستانی که با پارچه‌های نخی دوخته می‌شن، چون واقعاً بهترین انتخاب برای این فصل گرمن. مانتوهای تابستانی دخترانه که با پارچه نخی درست می‌شن، هم سبک و راحتن و هم خیلی خوشگل و شیک.

مدل مانتو نخی ساده و شیک

****

مدل مانتو نخی ساده

****

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

یکی از بهترین انتخابا برای تابستون، مدل مانتوهای نخی ساده و شیکه. این مدل مانتوها از پارچه‌های نخی ساخته می‌شن که به خاطر خاصیت جذب رطوبت و تنفس‌پذیری که دارن، خیلی مناسب روزای گرم سال هستن. این نوع مانتوها معمولاً طراحی ساده‌ای دارن و به همین خاطر به راحتی با انواع شلوار و شال‌ها ست می‌شن. اگه دوست داری یه استایل ساده و در عین حال شیک داشته باشی، حتماً باید یکی از این مانتوها رو تو کمدت داشته باشی.

وقت داشتی از دست نده:  خوشگل ترین مدل های پیراهن نخی بلند تابستانی را اینجا ببینید-مجله زن روز

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی جلو بسته

****

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

****

مدل مانتو تابستانی

مدل مانتوهای تابستانی جلو بسته هم یکی دیگه از انتخابای خوب برای روزای گرم ساله. این مدل مانتوها عموماً طراحی مینیمالیستی دارن و خیلی شیک و خوش‌فرمن. یه مانتوی جلو بسته می‌تونه استایل روزمره‌ات رو یه جور خاص و متفاوت کنه. از طرفی، این مانتوها معمولاً از پارچه‌های خنک و سبک دوخته می‌شن که باعث می‌شه توی تابستون از پوشیدنشون لذت ببری.

مدل مانتو تابستانی اسپرت

****

مانتو های تابستانی دخترانه خاص

****

مانتو های تابستانی دخترانه زیبا

مدل مانتوهای تابستانی امسال کلی تنوع دارن. از طرحای گل‌گلی و رنگی‌رنگی گرفته تا مدلای ساده و کلاسیک، هر چی که بخوای تو بازار پیدا می‌شه. این تنوع باعث می‌شه بتونی به راحتی مانتویی که به سلیقه و نیازت می‌خوره رو پیدا کنی. علاوه بر این، ترندای امسال بیشتر به سمت پارچه‌های طبیعی و دوستدار محیط زیست رفته که همین موضوع هم کلی مزیت داره.

مانتو های تابستانی دخترانه ساده

****

مدل مانتو تابستانی جلو بسته

****

مانتو های تابستانی دخترانه

اگه به دنبال یه مانتوی تابستونی با پارچه نخی جلو بسته هستی، باید بدونی که این مدل مانتوها واقعاً عالی‌ان. این نوع مانتوها به خاطر طراحی خاصشون، هم راحتی و هم شیکی رو بهت هدیه می‌دن. پارچه نخی که توی دوخت این مانتوها استفاده می‌شه، به خاطر خاصیت جذب عرق و خنکی که داره، حس راحتی رو بهت می‌ده و تو روزای گرم تابستون می‌تونی بدون نگرانی از گرما، ازشون استفاده کنی.

وقت داشتی از دست نده:  مدل لباس های مخملی مجلسی؛ مگه جذاب تر از این لباس های مخملی هم داریم-مجله زن روز

مانتو های تابستانی دخترانه شیک

****

مطالب پربازدید از سراسر وب



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *